Ik heb een cd-speler, de JBsystems cd100, die regelmatig overslaat ook nadat de lenscleaner er een lange tijd doorheen is gegaan.
Mijn vraag is:
Is dit probleem opgelost wanneer ik de laser laat vervangen?
Heeft iemand misschien nog tips voor?
Ook heeft dit mij gelijk aan het denken gezet om digitaal te gaan draaien, dus als je wat leuks weet... Ik hoor het graag!!!
Mzzl,,
Wietse
djWila
What do you think about Vervangen laser van cd-speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Meestal, is mijn ervaring, als de laser niet goed is dan kan hij geen cd's meer lezen. Dat hadden mijn Axis 4's en die lasers zijn kosteloos vervangen omdat het nog garantiewerk was. Ik heb gemerkt dat JB niet de allesbeste lasers bebruikt. Misschien je cd's eens cleanen met een zachte doek met spiritus of alcohol en kijken of het daaraan ligt voor je dure uitgave gaat doen? Je kunt dan eventueel besluiten om er een laser van een duurder type in te laten zetten? Heb ik gedaan met m'n Numark dubbelaar omdat deze geen RW's wilde lezen, en nu dus wel na installeren van een nieuwe en duurdere laser maar je moet zelf uitmaken of je dat wil en of de speler het waard is?
Ik heb gehoord dar het vervangen van een laser rond de 30 euro kost. Als dit het probleem oplost, vind ik het het geld waard.
Na de reperatie gaan ze trouwens de verkoop in.
Bedankt voor je reactie ArCee
djWila
This is an old Topic
No new postings for 5.738 days. Post CommentThat would be 191.3 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.