BCD 3000 + Virtual DJ Probleem.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

b-shock    posted on 30-05-2009 21:03
Ik heb de laatste tijd als ik lekker zit te draaien in me kamer en dat dan opeens Virtual DJ hangt en er geen geluid meer uitkomt. De Cue button brand dan en als ik op play doet blijft de Cue aan en play tegelijk. wie heeft hier meer problemen mee en weet een oplossing voor dit probleem?

What do you think about BCD 3000 + Virtual DJ Probleem. ??

Vote :   

T_G    posted on 30-05-2009 21:10
waarom precies een probleem dit is toch normaal, zoals jij het formuleert.
Zoiezo snap ik niet waarom jij Virtual DJ gebruikt voor je cd spelers
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Farsteps    posted on 30-05-2009 21:15
@ T_G: BCD3000 is geen CD speler Cool

Ik heb zelf nooit problemen dat VDJ blijft hangen met mijn DJ Console.
Misschien te veel input in een keer, te zwaar voor de computer?
User edit by Farsteps on 30-05-2009 @ 21:16:35 (1%)
b-shock    posted on 30-05-2009 21:34
Nee. aan mijn computer kan het echt neit liggen mijn computer is echt supersnel. maar misschien teveel files op mun pc staan. binnekort is schijfdefragmentatie doen. en ff de pc legen. kijken of dat helpt. iemand nog andere suggesties. en de BCD is geen CD speler maar een Midi controller Winking my eye
Chydo    posted on 30-05-2009 21:35
Reinstall?
Farsteps    posted on 30-05-2009 22:05
idd.. Reinstall, nieuwe drivers voor de BCD?
b-shock    posted on 30-05-2009 22:25
Poster: Farsteps
idd.. Reinstall, nieuwe drivers voor de BCD?

mmm... ik zal vanavond even kijken of er nieuwe drivers zijn. anders denk ik dat er iets met me Behringer is ofzo. ik weet niet maar heb wel probleem als ik moet draaien :S
Farsteps    posted on 31-05-2009 00:41
Je kan natuurlijk als het moet ook een keer draaien zonder je BCD, ik zou trouwens idd eens proberen wat Virtual DJ doet als je je BCD er niet aan hebt hangen. Dan kun je achterhalen of het wel of niet aan je BCD ligt.
DjVictorF    posted on 31-05-2009 01:31
Je kan natuurlijk als het moet ook een keer draaien zonder je BCD, ik zou trouwens idd eens proberen wat Virtual DJ doet als je je BCD er niet aan hebt hangen. Dan kun je achterhalen of het wel of niet aan je BCD ligt.

Ik had een console en ik kon virtual dj niet opstarten als de console niet werd aangesloten..

Ik denk trouwens dat het aan je virtual dj ligt en dat je hem gewoon even opnieuw moet installeren
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
b-shock    posted on 31-05-2009 10:49

Dan geeft ie aan : ''Error in Asio sound driver''
Estacy    posted on 31-05-2009 10:56
maar die Behringer is toch eigenlijk je soundcard? dus dan kan ie ook niet opstarten als die BCD als soundcard is ingesteld. Maar als je een pc met Dj software hebt, zou ik die PC alleen gebruiken voor die software
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
b-shock    posted on 31-05-2009 11:38
Ja maar Ik wil gewoon niet dat ie de heletijd ermee kapt. want ik krijg dan problemen tijden draaien op feesten
spunzel    posted on 31-05-2009 14:59
ik heb ook hetzelfde probleem als b-shock, mijn vdj kapt met spelen en als ik wat in de sound options ga rommelen met de kanalen doet ie het ineens wel weer FF.
miss moet je ff alles wat behringer is en asio ff van je pc knallen en de nieuwste drivers erop gooien.
Farsteps    posted on 31-05-2009 15:20
Die Asio error komt denk ik idd van het feit dat je BCD nog Activated staat in je Remote Control Settings. Ik gebruikt mijn DJ Console eerst ook als geluidskaart, maar met de nieuwere versie van VDJ gebruik ik mijn PC geluidskaart omdat mijn DJ Console geluidskaart niet zo goed meer is, misschien moet je dat eens proberen, kun je omzetten in je Sound Setup. (Als je inderdaad je BCD als Geluidskaart gebruikt, anders zou ik het even niet weten)
T_G    posted on 01-06-2009 07:32
@ T_G: BCD3000 is geen CD speler Cool

Ik heb zelf nooit problemen dat VDJ blijft hangen met mijn DJ Console.
Misschien te veel input in een keer, te zwaar voor de computer?

ja kan of je hebt last van bugs op je computer dat kan ook he tenminste neem aan dat je windows draaid
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
d-lock    posted on 30-12-2009 10:47
b-shock, heb je dit probleem nog steeds?
Ik heb het een en ander nagezocht op het net omdat ik dit ook regelmatig had.
Blijkt een bekend issue te zijn en Behringer geeft op hun site een oplossing die mij heeft geholpen.
Als je de Control-panel van het apparaat opent (dus niet Windows Configuratiescherm) dan vind je daar een aantal instellingen, waaronder de "ASIO driver latency". Zet die helemaal naar het maximaal (helemaal rechts) en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Ik draai zelf op een Laptop met Virtual DJ 5 en de BCD-3000.
Ben tevreden over het resultaat.

This is an old Topic

No new postings for 5.371 days.
 Post CommentThat would be 179 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 6 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 11.140
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.797.886