Poster: Stephanie
-Tegenvraag dus in dit topic (en als de ts het er niet mee eens is open ik wel een nieuw topic),Wat ga je doen om mensen binnen te halen in je discotheek? En waarom zouden daar mensen op af komen?Hou er ook rekening mee dat de meeste mensen iets anders tegen dj/optredens oid aankijken dan dj's.....
Poster: TomazosPoster: Stephaniegoeie pr + een avond gratis consumpties (eerste avond) als je zoiets doet dan komen er mensen, als het dan een goeie avond is komen ze gegarandeerd terug
-Tegenvraag dus in dit topic (en als de ts het er niet mee eens is open ik wel een nieuw topic),Wat ga je doen om mensen binnen te halen in je discotheek? En waarom zouden daar mensen op af komen?Hou er ook rekening mee dat de meeste mensen iets anders tegen dj/optredens oid aankijken dan dj's.....
weetje wat het rare is? er is geen 'verklaring' te geven waarom de ene tent wel goed loopt.. en de andere tent niet..,
kom het vaak genoeg tegen.. avondje stappen in een vreemde stad.. Discotheken vrij rustig.. terwijl die wel knap zijn.. maar het cafe.. om de hoek zit ram vol!,
en waarom is dat?
mensen zijn Kudde dieren.. als mensen naar 1 plek gaan.. dan gaat de rest mee.. en waarom net naar die ene plek? dat is nooit te verklaren.
je kan nooit een tent beginnen met: oh met deze en deze formule.. zit ik gegarandeerd ram vol!,
denk dat het meer een 'hype' is waar iedereen heengaat.. de ene duurd langer als de andere..
ken ook discotheken die het Ene jaar RAM en RAM vol zitten!, en 2 jaar later zijn ze failliet door een tegenvallende bezoekers opkomst!,
Ik merk het ook in de HMH, sommige weekenden zit het vol, +- 7000 man, en andere weekenden moeten we zalen sluiten om de hoofdzaal vol te krijgen.
(en toch vind ik het knap van de directie.. hoe het hun lukt om in deze tijd toch nog de hmh gevuld te krijgen)
nog een goed voorbeeld is de Hardersplaza in Harderwijk..
aantal jaar geleden was deze club elk weekend leeg.. en nu is het 'hot' en elk weekend gevult.. en hoe dat komt? beetje media.. maar verder is er nooit een verklaring voor te geven
daarom vind ik horeca ook zo leuk.. geen 1 week is hetzelfde
Poster: main
goeie pr + een avond gratis consumpties (eerste avond) als je zoiets doet dan komen er mensen, als het dan een goeie avond is komen ze gegarandeerd terug
Poster: Tomazosslimme vraag, bekende top dj laten draaien + gratis drankjes + goeie vj?
weder vraag: hoe maak je een 'goeie avond'? lastige he
Poster: main
slimme vraag, bekende top dj laten draaien + gratis drankjes + goeie vj?
Poster: Tomazosmaar je tent is dan wel al bekend
dan komen de mensen die avond voor die 'ene' top dj.. en niet voor jou tent,
als je dan een keer geen top dj heb, zullen vast en zeker een hoop mensen wegblijven,
en de dj top is niet zo super groot.. dus op gegeven moment heb je alles wel gehad.. hebben de bezoekers het wel gezien.. begin je weer bij het begin
Poster: DJADMIN
Hier is al een topic van, heb ik ooit gemaakt...
Poster: Tekhead
is 1 juni ook in Nederland een vakantiedag ?
Poster: Crazy
Het is tweede pinksterdag ja, dus de meesten zullen vrij zijn.
Poster: ccc
Heb je de loterij gewonnnen of hoop je net zoals ik dat je de staatloterij van 10 juni wint?
Ik weet al wat ik ga kopen als ik em win, een discotheek hier bij ons in de buurt. Staat al een poos te koop. Wil ik gewoon hebben dan als ik zoveel geld win.
Poster: Stefjuuh
Deze week ook maar even weer sketchup opzoeken, let's make contest, en de mooiste club wordt door ****** gebouwd!:P
Poster: Stefjuuh
Deze week ook maar even weer sketchup opzoeken, let's make contest, en de mooiste club wordt door ****** gebouwd!:P
Poster: gizzy
Is dit een beetje de droom tent waar iedereen aan denkt? http://www.rexhilversum.nl/
Function One
5 CDJ's
2 DJM's
Een Ledplafon in de vorm van een spinnenweb.
Verder alles mooi afgewerkt en ook nog een lekker restaurant er in.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.