Poster: Bouncy
Licht:10x Martin Mac IIIHele zooi aan parren1x HOG III
Geluid:
10x L-Acoustics 18" SubsBijhorende line-aray voor het hoog en mid!DJ apparatuur:DATEQ VIBE!4x CDJ1000MK3EFX1000en e.v.t een DJM800 voor als er sjappies komen die niet tevreden zijn met een Vibe:PVersiersels: laat ik doen
Banken etc: laat ik ook doen
Bar: Huur ik mensen voor!
Poster: tom-jPoster: Bouncy
Geluid:
10x L-Acoustics 18" SubsBijhorende line-aray voor het hoog en mid!DJ apparatuur:DATEQ VIBE!4x CDJ1000MK3EFX1000en e.v.t een DJM800 voor als er sjappies komen die niet tevreden zijn met een Vibe:PVersiersels: laat ik doen
helemaal mee eens, maar why de Vibe?? neem dan een DJM 1000!waarom moet alles toch pioneer zijnbegrijp die hype echt niet...ik heb ook pioneer gear maar niet alleen pioneer....
Poster: Roov
@ Carlosa, het gaat hier niet om de Pioneer hype het gaat hier om de mogelijkheden en de kwaliteit.
Poster: carlosa
jaja...ik weet ook dat pioneer goede kwaliteit heeft...maar om nou te zeggen van waarom een vibe en geen djm 1000 :S///dat komt bij mij over als pioneer geil...
Poster: tom-jPoster: carlosa
jaja...ik weet ook dat pioneer goede kwaliteit heeft...maar om nou te zeggen van waarom een vibe en geen djm 1000 :S///dat komt bij mij over als pioneer geil...
hoe dat op jou overkomt is niet hoe ik het bedoel! ik heb met zowel de Dateq?Vibe als de DJM 1000 gedraaid en ik vind de DJM toch praktischer! dit is ofcourse persoonlijk, maar om dan meteen weer te gaan zeggen: 'pioneer geil' gaat wat ver.......dan moet je dat aangeven...zoals jij het zegt komt het over alsof er geen betere keuze is dan de djm 1000
Poster: tom-jPoster: carlosa
hoe dat op jou overkomt is niet hoe ik het bedoel! ik heb met zowel de Dateq?Vibe als de DJM 1000 gedraaid en ik vind de DJM toch praktischer! dit is ofcourse persoonlijk, maar om dan meteen weer te gaan zeggen: 'pioneer geil' gaat wat ver.......
Ik verkies A&H mixers boven die van pioneer.
Poster: Crazy
Buiten alle DJ praatjes hier om op dit forum, kan je het natuurlijk ook ergens anders over hebben.
Hier laat je je fantasie de vrije loop gaan.
Stel, je wint de loterij, pakweg, 15 miljoen belastingvrij etc.
En je besluit om een discotheek te beginnen.
Wat zou je er dan allemaal ingooien.
De ruimte is ongeveer voor maximaal 1700 mensen.
Dus wat zet je erin?
Denk hierbij aan:
Licht:
Geluid:
DJ apparatuur:
Versiersels:
Banken etc:
Bar:
Het zou ook leuk zijn als je een voorbeeldje maakt met de indeling, in paint of sketchup ofzo.
Als mensen dit topic overbodig vinden, ook goed, en als de admins dit ook bullshit vinden, gooi er dan maar een slotje op.
Poster: tom-jPoster: Bouncy
Geluid:
helemaal mee eens, maar why de Vibe?? neem dan een DJM 1000!Mensen vragen ook wel eens aan mij: waarom apple? en daar is het antwoord ook eigenlijk moeilijk op te geven!T is je persoonlijke voorkeur, en ik vind een vibe fijner werken!
Poster: BouncyPoster: tom-jPoster: Bouncy
Geluid:
Bar: Huur ik mensen voor!Mensen vragen ook wel eens aan mij: waarom apple? en daar is het antwoord ook eigenlijk moeilijk op te geven!T is je persoonlijke voorkeur, en ik vind een vibe fijner werken!ik kan hier nochtans makelijk antwoord op geven hoor maar doet nu effe niet toe vind dat idee van winston ook niet sklecht trouwens?
Poster: BouncyPoster: tom-jPoster: Bouncy
Geluid:
Bar: Huur ik mensen voor!Mensen vragen ook wel eens aan mij: waarom apple? en daar is het antwoord ook eigenlijk moeilijk op te geven!T is je persoonlijke voorkeur, en ik vind een vibe fijner werken!
het gaat om wat JIJ het fijnst vind! begrijp me niet verkeerd: de Vibe vind ik ook een fijne mixer, maar ik vind de DJM fijner!
back on-topic
Poster: Winston
Goede airconditioning. Extra zuurstof
Poster: Tinus6 cdj 1000's ?
Licht:
2X 4m truss cirkel met elektrische ketting takels
16X mac 250 entour aan de truss cirkel
30Kw aan stage blinders achter de DJ
Een led scherm aan het plafon (ter grote van het plafon)
16x Mitsubishi 42" LCD scherm
4X ?magnum 2000 pro
5 watt laser
Geluid:
6x JBL VRX932LA constant curve array speaker
4x JBL custom sub dual 18 inch
6X Itech versterkers
Monitor voor de dj:
4X JBL SRX 712M met itech versterkers
1X RSS V-mixing systeem (Voor de optredende artiesten)
DJ apparatuur:
6X cdj-1000mk3
1X Ecler ac-6
1X efx-1000
Bar:
Aan beide kanten van de zaal over de volle lengte
Der zal waarschijnlijk nog meer bij komen maar dit is wat ik zo effe kan bedenken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.