Poster: Roovweet precies wat je bedoeld, ben toen ik 14 was veel naar teenage dance geweest daar.
3x CDJ 1000 MKIII, 2x Technics SL1210 met Final Scratch, 1x DJM-800, 1x EFX-1000. Verder zou ik een booth die in de lucht 'zweeft' maken (denk aan de clubroom in Brothers Bunnik). Veel flatscreens waar je de DJ kan volgens of visuele effecten op te projecteren. En gratis drank!
Poster: carlosavan mij mogen ze buiten gaan roken
Ik ga voor de Jimmy Woo look...wel iets groter....boven house en dance...met 4x pioneer cdj 1000 mk3 en evo5...lounge gedeelte in het midden en aan de zijkanten...drank zeker niet gratis....maar ook niet te duur...beneden hiphop, r&b etc etc...met 2x denon dns3700 en denon dnx1700 (tot die tijd is die wel uit) en anders de evo5...daarbij ook nog een setje numark ns7 met apple...ohh ja en roken mag gewoon bij mij...tevens aparte chill/loungeroom, waar je kunt eten en het hele gebeuren beneden en boven met cameras kan volgen op een 2 grote lcd screens...(sony of pioneer)...er zullen hier ook hangmatten van fatboy aanwezig zijn om lekker te kunnen loungen...geen led lichtjes....maandag t/m woensdag open voor gesloten feesten en live optredens...donderdag t/m zondag..feesten...
Poster: mainPoster: carlosa
Ik ga voor de Jimmy Woo look...wel iets groter....boven house en dance...met 4x pioneer cdj 1000 mk3 en evo5...lounge gedeelte in het midden en aan de zijkanten...drank zeker niet gratis....maar ook niet te duur...beneden hiphop, r&b etc etc...met 2x denon dns3700 en denon dnx1700 (tot die tijd is die wel uit) en anders de evo5...daarbij ook nog een setje numark ns7 met apple...ohh ja en roken mag gewoon bij mij...tevens aparte chill/loungeroom, waar je kunt eten en het hele gebeuren beneden en boven met cameras kan volgen op een 2 grote lcd screens...(sony of pioneer)...er zullen hier ook hangmatten van fatboy aanwezig zijn om lekker te kunnen loungen...geen led lichtjes....maandag t/m woensdag open voor gesloten feesten en live optredens...donderdag t/m zondag..feesten...van mij mogen ze buiten gaan rokendan denk ik dat er meer mensen in mijn discotheek komen :p
Poster: carlosaPoster: mainPoster: carlosa? als je een goed feest hebt lijkt me dat er soieso wel veel mensen komen:P? vindt t trouwens wel goed dat je ook een denon set hebt. lijkt me best relaxt draaien.
Ik ga voor de Jimmy Woo look...wel iets groter....boven house en dance...met 4x pioneer cdj 1000 mk3 en evo5...lounge gedeelte in het midden en aan de zijkanten...drank zeker niet gratis....maar ook niet te duur...beneden hiphop, r&b etc etc...met 2x denon dns3700 en denon dnx1700 (tot die tijd is die wel uit) en anders de evo5...daarbij ook nog een setje numark ns7 met apple...ohh ja en roken mag gewoon bij mij...tevens aparte chill/loungeroom, waar je kunt eten en het hele gebeuren beneden en boven met cameras kan volgen op een 2 grote lcd screens...(sony of pioneer)...er zullen hier ook hangmatten van fatboy aanwezig zijn om lekker te kunnen loungen...geen led lichtjes....maandag t/m woensdag open voor gesloten feesten en live optredens...donderdag t/m zondag..feesten...dan denk ik dat er meer mensen in mijn discotheek komen :p
Poster: jannickv
@carlosa: ik heb je nog geen enkel goeie quote zien maken... hoe komt dat?
Poster: carlosaenige lelijke aan de dn s 3700 vind ik dat het scherm schuinomhoog staat. verder zien ze d'r echt vet uit, zeker dat jog wheel :O
@ main....ik heb hem laatst mogen testen...en ik ga mijn cdj 1000 mk3 verkopen en twee van deze halen...en als die ndx1700 uit is dan wordt mijn nieuwe booth 3700 x2 en 1700...en ik vind niet persee dat je alleen denon, pioneer of numark moet nemen...de cdj 1000 is heel goed en de 3700 wat ik tot nu toe heb meegemaakt ook..
Poster: mainPoster: carlosa
@ main....ik heb hem laatst mogen testen...en ik ga mijn cdj 1000 mk3 verkopen en twee van deze halen...en als die ndx1700 uit is dan wordt mijn nieuwe booth 3700 x2 en 1700...en ik vind niet persee dat je alleen denon, pioneer of numark moet nemen...de cdj 1000 is heel goed en de 3700 wat ik tot nu toe heb meegemaakt ook..enige lelijke aan de dn s 3700 vind ik dat het scherm schuinomhoog staat. verder zien ze d'r echt vet uit, zeker dat jog wheel :Ovind je??ik vind dat wel mooi...alleen het scherm mog wel iets groter..en daarmee bedoel ik het beeld..
Poster: carlosaPoster: mainPoster: carlosanet nog even filmpje ervan bekeken, vind toch dat ze die niet schuinomhoog moeten doen. maar wel een ZIEK ding
@ main....ik heb hem laatst mogen testen...en ik ga mijn cdj 1000 mk3 verkopen en twee van deze halen...en als die ndx1700 uit is dan wordt mijn nieuwe booth 3700 x2 en 1700...en ik vind niet persee dat je alleen denon, pioneer of numark moet nemen...de cdj 1000 is heel goed en de 3700 wat ik tot nu toe heb meegemaakt ook..vind je??ik vind dat wel mooi...alleen het scherm mog wel iets groter..en daarmee bedoel ik het beeld..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.