Poster: DjVictorF
het is modern.. maar het ziet er echt NIET uit!?Zal ook wel voor geen reet zitten..
Poster: carlosa
....als dit de toekomst is
Poster: DjVictorFPoster: carlosa
....als dit de toekomst is
dan blijf ik liever ouderwets!ja ik ook heb de sony mdrv700..en die is lekker oldschool vind ik...zo oud is die ook weer niet maar tochh
Poster: Dj_Fantasy
HAHA, Dj-gear... Daarom dat je deze vindt in elke Skater winkel?Dit is totaal geen dj headphone, meer voor iets als je op de bus ofzo zit.want WESC kun je vergelijken met Skullcandy
Poster: carlosaPoster: Dj_Fantasy
HAHA, Dj-gear... Daarom dat je deze vindt in elke Skater winkel?Dit is totaal geen dj headphone, meer voor iets als je op de bus ofzo zit.want WESC kun je vergelijken met Skullcandytoch wordt het in djshops verkocht en ook gezien als Djheadphone...neemt natuurlijk niet weg dat ik het een gaar ding vind en geen cent er aan zou besteden...:DNatuurlijk worden ze ook in dj shops verkocht.. er worden ook sennheiser oortjes verkocht in dj shops, omdat het hoort bij GELUID..Maar ik zie nog niet direct Laidback Luke, Headhunterz, of weet ik veel wie ermee draaien op een groots evenement hoor.
Poster: Dj_FantasyPoster: carlosaPoster: Dj_Fantasy
HAHA, Dj-gear... Daarom dat je deze vindt in elke Skater winkel?Dit is totaal geen dj headphone, meer voor iets als je op de bus ofzo zit.want WESC kun je vergelijken met Skullcandytoch wordt het in djshops verkocht en ook gezien als Djheadphone...neemt natuurlijk niet weg dat ik het een gaar ding vind en geen cent er aan zou besteden...:DNatuurlijk worden ze ook in dj shops verkocht.. er worden ook sennheiser oortjes verkocht in dj shops, omdat het hoort bij GELUID..Maar ik zie nog niet direct Laidback Luke, Headhunterz, of weet ik veel wie ermee draaien op een groots evenement hoor.nee ik ook niet...en dat alleen al om het uiterlijk
Poster: ArTy
Dan kan deze er ook wel bij, die lijkt er ook op en kost niet bepaald 30 euro. Dus of die oem is weet ik niet hoor
Poster: ThijsG
iig heb ik wel vaker gehoord dat de Xone HP niet het geld waard is en ook voor 30 euro ofzo te krijgen is. Misschien gaat het dan wel om een rip-off van een andere HP
Poster: ThijsG
iig heb ik wel vaker gehoord dat de Xone HP niet het geld waard is en ook voor 30 euro ofzo te krijgen is. Misschien gaat het dan wel om een rip-off van een andere HP