Poster: Dubbel_Fristie
die Radius 2000 is maar 'iets' duurder en heeft veel meer opties toch?
Boxen ga ik niet eens op in, die zijn ruk.
Kijk uit naar een 2e hands setje Behringer 2030A of KRK's RP-5
Poster: dJORD
als je wacht met die speakers, en inplaats van die american Audio Radius 1000 een pioneer cdj 400 (pm) neemt heb je een beter setje waar je veel langer plezier van zult hebben. dan kun je de mixer aansluiten op een hifi setje of zo'n logitech setje.
ik hoop dat je er wat aan hebt
grts,
jord
Poster: Helixon
Hallo,
ik heb een (denk ik) redelijk setje gevonden,
Mixer:????????????? Reloop RMX-40 DSP BlackFire ( jaja ik ben er uit )
CDspeler1:?????? American Audio Radius 1000
CDspeler2: ? ??? American Audio Radius 1000
Boxen:???????????? US Blaster UB7470 (2 boxen+ Subwoofer) - (google ff)
Waarom start je niet met platen ipv cd-spelers (aanrader is zijn de sync, daarentegen ben ik een technics fan) en koop je een tijdcode set (serato of traktor)! Al je cd's op de pc en je hebt dan 2 degelijke spelers! Ik vertrouw die American Audio en Numark cd spelers niet, heb er gisteren mee gedraaid samen met een denon dubbele cd speler en speelde liever met de denon!
Brand maar lekker los met opmerkingen en tips
greetzz Dean
Poster: JuniorDDP
Poster: dJORD
niewe cdj 800 mk2 ? 649.00 bij ch*ckp**nt in enschede
Poster: Sfinx
Met dat budget zou ik onmiddelijk voor de CDJ800 MK2 gaan. De gewone 800 moet je niet kopen, die zijn niet voor niets opgewaardeerd (en het prijsverschil is minimaal).
CDJ400 zijn crappy, enige voordeel is dat je ook met USB kan werken maar voor de jogwheel is belabberd in vergelijking met de CDJ800/1000 (je moet het maar eens uittesten in de winkel, het komt bijna los als je er wat mee wiebelt). Als je toch wil besparen kan je beter voor de CDJ200 gaan, die is in mijn ogen veel steviger.
CDJ800mk2 is d? keuze met jouw budget, maar veel ga je dan wel niet overhouden. Meestal komen ze op iets boven 800 eur / stuk. Veel hangt natuurlijk ook af van je eigen voorkeur. Met CDJ200's ga je wel al wat kunnen mixen maar het is eerder voor beginnende dj's met een minder budget.
Poster: Estacy
tja, nou is Sony Ericsson ook kwaliteit (hep er nu al 2 jaar een) maargoed. Ik denk dat bijvoorbeeld de VW Golf 6 en de Lancia Delta (nieuwe) een goede vergelijking is. Veel mensen kiezen de Golf omdat het een degelijke auto is met veel restwaarde, maar niet met geweldig veel functies, en ook niet echt een aparte auto. Je ziet hem vaak. Net zoals je in clubs Pioneer ziet, en Pioneer ook een hoge restwaarde heeft. Als je naar de Lancia Delta kijkt, zul je even aan het uiterlijk moeten wennen. Ook zie je em nouwlijks, omdat de Golf zich bewezen heeft. In dit geval is de Lancia een Denon, en zul je bij de Denon moeten wennen aan het feit dat ie anders is dan wat je normaal ziet (meer knopjes, functies en effectjes) Maar na verloop van tijd zullen mensen de Lancia uitproberen en ontdekken dat ie toch niet zo verkeerd is. Zo zal het ook ooit gaan met Denon. ooit zullen ze net als de Golf, veel te zien zijn.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.