Poster: Estacy
gooi eens een dateq en een reloop tegen de grond, welke doet het daarna nog perfect? juist, de dateq.
Poster: Esmee
misschien is het handig om eens een punt te typen in de zin die je nu hebt dan is het ook nog eens begrijpbaar
@ Topic starter
wat is precies je budget
moet je ook boxen er bij?
headphone?
Poster: Helixon
Hallo allemaal ik ben van plan om een dj booth te maken.
oomdat ik niet weet welke mixers en cd players die voor weinig geld degelijke kwaliteit en functionaliteit hebben. Ik ontvan jullie adviezen vanharte.. alles is welkom.
ik heb geen vast budget maar, Pioneer dat staat nog te hoog op de plank...
ik ben aan het kijken naar een mixertje vergelijkbaar met de Behringer DJX 750, ik heb een soort mixertje gevonden maar ik weet niet of deze degelijk is, dit mengpaneel is de Synq SMX-2..
greetzz Dj Helixon (Dean)
Poster: Bramm14
Hallo Dj Helixon,
Als je niet veel uit zou willen geven zou ik gaan voor een speler van DAP. Er word vaak gezegd dat het kwalitatief een minder merk is, maar ik heb nergens problemen mee. En verder heb ik misschien wel een goede site voor je waarop een paar goedkope mengpanelen op staan. http://www.licht-geluid-shop.nl/
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel een x
Laterzz
Poster: ErikArmand
Toch zijn CDJ 400 niet zo prijzig hoor, daar zou je best naar kunnen kijken. en een Djm 400 mixer erbij, niet zo duur. voor cdj 1000 ben je veel meer kwijt, bovendien zijn die toch niet echt geschikt voor thuis..
Poster: DJADMIN
Waarom een CDJ 1000 niet geschikt voor thuis ? Die van mij staan hier gewoon hoor, kan me niets anders wensen !
Poster: tek-zotic
ik heb sinds vandaag een volledige set te koop staan. synq smx 02, denon DN-D 4000 en flightcase, je mag me pm'n als je intresse hebt,( zodra ik foto op m'n pc gezet heb post ik hem trouwens ook in tk sectie )
Poster: Estacy
gooi eens een dateq en een reloop tegen de grond, welke doet het daarna nog perfect? juist, de dateq.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.