Poster: Progrezzhmm, heb weinig ervaring met draaitafels. misschien is youtube een idee? en anders even naar de site van technics en een mailtje sturen
Ik heb geprobeerd de printplaat rond de motor los te maken om het een en ander te controleren, maar die zit vast aan de motor. Heb die er dus nog niet uit gekregen.Aan de kabeltjes ligt het volgens mij ook niet en omdat het vrij ineens stuk is gegaan moet er volgens mij ergens iets stuk zijn. Het vervelend is dat ik nergens een component zie die beetje verbrand is ofzo.
Poster: ProgrezzFF googlen
Ik ben aan het zoeken. Als iemand ergens een handleiding, schema, filmpje of tutorial weet staan... post de links maar
Alvast bedankt voor de hulp
Poster: djdolivieira
kan ook je voeding zijn die kapot begint te gaan. Geeft dan niet genoeg stroom om de platter te laten draaien.
Meten is weten. Moet je wel eerst weten wat de spanning is die die hoort te geven. Succes er mee ?
Poster: Progrezz
Jamaar ja... spanning en stroom zijn 2 verschillende dingen he.
Poster: Tekhead
brave mens die janek
Poster: Progrezz
Ik ben aan het zoeken. Als iemand ergens een handleiding, schema, filmpje of tutorial weet staan... post de links maar
Alvast bedankt voor de hulp
Poster: ilseentje
Misschien nog niet te laat:
Technics 1210 Service Manual
Poster: Lead
Even ter info, op DJResource kun je die Technics SL1200 Service Manual al heel wat jaren vinden....