De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) (8/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

niiicola    posted on 28-05-2009 19:31
Hier is ie dan! Het 21e deel van de Late Leeuw al!
Nu heb ik eens de eer om een deel te openen... So here it is!

Dit is d? plek om off-topic te praten! Onzin is hier op de goede plek!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20

En nu deel 21!
Dit is de Late Leeuw's 21e verjaardag GEFELICITEERD!
Deel 21
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-05-2009 @ 19:33:09 (2%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) ??

Vote :   

Tekhead    posted on 01-06-2009 00:26
luister eens even naar ibiza dance track live, clubfmradio.com, http://www.000audio.com, coole beats, mooi upload beats
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 01-06-2009 @ 00:27:22 (37%)
carlosa    posted on 01-06-2009 01:14
Poster: DjVictorF

Ik neem het zekere voor het onzekere.. Als ik het prongelijk laat vallen (wat ik wel eens heb). Dan heb je toch minder kans op schade. En ja ik heb ook een hoesje voor me mobiel alleen die heb ik er niet om. Maar wat maakt het uit als ik een hoesje gebruik voor dingen? Ieder zijn eigen ding. Ik heb toch ook flightcases om mijn gear heen.. Dat is toch ook niet raar?

een flightcase is heel wat anders...dat is om je gear te vervoeren en wellicht in te plaatsen tijdens het draaien...de rubberehoesjes worden gewoon marketing technisch gebruikt...maar goed ik zeg ook niet dat je het niet moet doen....maar ik geef mijn mening..:D
carlosa    posted on 01-06-2009 01:16
Poster: Esmee

de 3e generatie dus...
ik heb nano 1e generatie en classic 80gb (5e gen iPod video dus en 1e gen classic)
die iPods krassen gewoon verschirkkelijk snel aan de achterkant, ik heb voor mn classic nooit een hoesje gehad en een vriend van me wel zo'n rubberen ding, nou je ziet het verschil wel degelijk. De nano krast bijmij minder dan de classic (kleiner/lichterConfused)

Ik kocht mijn classic trouwens niet voor t uiterlijk hoor, gewoon omdat het toen de enige speler was die 80 gig had.

ik let nooit op die generaties...hou dat niet bij....maar wat maakt het uit als het krast.Confusednou ja ieder zijn eigen ding zoals victor al zei...
Tekhead    posted on 01-06-2009 01:19
The Carlosa se, helemaal aanwezig nog op djr
carlosa    posted on 01-06-2009 01:25
Poster: Tekhead
The Carlosa se, helemaal aanwezig nog op djr

hahah watConfused moet je nog even uitleggen wat je hiermee wil zeggen :D?
Dj_Fantasy    posted on 01-06-2009 01:25
Daar gaat mn 2de slaaploze nacht..
Gisteren pas rond 5 uur mn ogen dicht gedaan, kon echt TOTAAL niet in slaap geraken..
Trouwens had ik ook eerst het idee om een hoesje voor mn Ipod Classic 30gb te kopen, maar uiteindelijk dacht ik van, dat leuk stoffe hoesje dat je erbij krijgt is meer als zat, en zelfs die gebruik ik nauwelijks.
Je koopt zo'n dingen om ze te gebruiken, en nou vooral een Ipod gebruik ik tot hij kapot is.. Zoals mijn Ipod Mini die plotseling gecrasht was.
Voor mijn macbook ben ik wel een laptopsleeve gaan halen, maar dat is dan vooral voor tijdens vervoer van mn moeder naar mn vader zijn thuis, en ook naar gig's.
dj2dj.nl
carlosa    posted on 01-06-2009 01:26
Poster: Dj_Fantasy
Daar gaat mn 2de slaaploze nacht..
Gisteren pas rond 5 uur mn ogen dicht gedaan, kon echt TOTAAL niet in slaap geraken..
Trouwens had ik ook eerst het idee om een hoesje voor mn Ipod Classic 30gb te kopen, maar uiteindelijk dacht ik van, dat leuk stoffe hoesje dat je erbij krijgt is meer als zat, en zelfs die gebruik ik nauwelijks.
Je koopt zo'n dingen om ze te gebruiken, en nou vooral een Ipod gebruik ik tot hij kapot is.. Zoals mijn Ipod Mini die plotseling gecrasht was.
Voor mijn macbook ben ik wel een laptopsleeve gaan halen, maar dat is dan vooral voor tijdens vervoer van mn moeder naar mn vader zijn thuis, en ook naar gig's.

goede keuze....dat hoesje is id..meer dan zat...
Tekhead    posted on 01-06-2009 01:30
tis weer laat he, bedoel ik?Cool?CARLOSA on the Move
User edit by Tekhead on 01-06-2009 @ 01:33:16 (69%)
carlosa    posted on 01-06-2009 01:32
tis weer laat he, bedoel ik?Cool

hahaha ja...kan niet vroeg slape met dit weer...het is benauwd hier...
Tekhead    posted on 01-06-2009 01:34
zeg proficiat, nen hollander heeft de Ronde Van Belgie gewonnen: Lars Boom goed he ??Cool
Dj_Fantasy    posted on 01-06-2009 01:35
Ik slaap zowat op zolder, door de dag lekker bakken op mijn kamer, maar jammer genoeg in de avond ook!
Hoognodig eens een ventilator hier plaatsen.
dj2dj.nl
carlosa    posted on 01-06-2009 01:35
weet je wat ik me trouwens afvraag...ik zag hier een forum over het werk van de mensen op djr....bijna iedereen verdiende lekker veel geld met draaien...en de meeste waren tussen de 13 en 18 jaar...geloof me geen enkele normale discotheek wil een dj van 13,14,15 of 16..17 18 okk dat kan nog...
Tekhead    posted on 01-06-2009 01:38
Ik slaap zowat op zolder, door de dag lekker bakken op mijn kamer, maar jammer genoeg in de avond ook!
 je zolder goed isoleren, helpt zeer veel, maar kost ook wat natuurlijk, krijgen jullie in Nederland geen subsidie of iets dergelijks ?
User edit by Tekhead on 01-06-2009 @ 01:39:28 (2%)
Dj_Fantasy    posted on 01-06-2009 01:43
je zolder goed isoleren, helpt zeer veel, maar kost ook wat natuurlijk, krijgen jullie in Nederland geen subsidie of iets dergelijks ?

?
Dan is het toch geweldig dat ik in Retie (BE) woonWinking my eye
Ik ben pas naar hier verhuist, en qua isolatie is hier niets.. als ik mezelf nogmaar omdraai in mijn bed, hoort mijn stiefzus dat in de kamer naast mij.
Binnenkort als ik terug mijn set heb, zal ze wel enorm hard klagenWinking my eye haha
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 01-06-2009 01:47
In Belgie zijn de isolatie premies echt de moeite waard, dikwijls tot 60 pct recuperatie, maar alleen als het eigen woonst is, en in Belgie gelegen uiteraard
Dj_Fantasy    posted on 01-06-2009 02:05
Jammer genoeg zit eigen woonst er nog niet in.. en om het dan nu nog te gaan isoleren, terwijl ik er misschien over 2-3 jaar weg ben, vindt ik ook lekker zot.?
Voor als ik bijna elk weekend ook bij mijn vriendin slaapHappy, laughing
dj2dj.nl
Tekhead    posted on 01-06-2009 02:07
Dan zou ik gaan voor een draagbare airco, een uurtje voor je gaat slapen kamer koelen, en dan terug afzetten, gaat je de slaap helpen vatten.
Tomazos    posted on 01-06-2009 04:34
Dan is het toch geweldig dat ik in Retie (BE) woonWinking my eye
Ik ben pas naar hier verhuist, en qua isolatie is hier niets.. als ik mezelf nogmaar omdraai in mijn bed, hoort mijn stiefzus dat in de kamer naast mij.
Binnenkort als ik terug mijn set heb, zal ze wel enorm hard klagenWinking my eye haha

leuk als je een vriendin heb Cool, iedereen meegeniete

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
OneSixty    posted on 01-06-2009 05:09
kom je terug van straatfeesten, is je fiets gepikt.
haha, wat doe je ? gwn een andere pikken xD
slaapwel.
Snoey    posted on 01-06-2009 05:40
Abusslotje en je fiets wordt nooit meer gestolen. Ik heb mijne wel eens op zijn aan een hek zien hangen, maar ze kregen het slot niet kapot :P?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 01-06-2009 06:32
ik woon in een beschaafde stad..
vrijdag en zaterdag me fiets ZONDER slot naast de discotheek gezet.. sochtends vroeg stond daar me fietsje nog:P,

pff,

vandaag even me kleren tas inpakken, rekeningen betalen, Laptopje kopen, me cd's heb ik bijna allemaal gebrand.. ik heb zoveel wat ik nog moet branden dat ik zoiets heb van: het is vrij onbekende house.. dus als ik het niet heb mis ik het ook niet,

vanavond richting Rotterdam (slapen bij collega die ook naar blanes gaat), en dan morgen ochtend (10.50u) in het vliegtuig :D.. zin in!!!

turntablist,entertainer,allround dj, around the world
DjVictorF    posted on 01-06-2009 10:19
Poster: carlosa
een flightcase is heel wat anders...dat is om je gear te vervoeren en wellicht in te plaatsen tijdens het draaien...de rubberehoesjes worden gewoon marketing technisch gebruikt...maar goed ik zeg ook niet dat je het niet moet doen....maar ik geef mijn mening..:D

Ik vind het een beetje?hetzelfde. Maarja dat?ben ik en ik geef mijn mening hierover en jij de jouweWinking my eye haha
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
ianroma    posted on 01-06-2009 12:13
weet iemand waar de EQ voor staat achter de Taiyo Yuden 52x (100st)?
Bouncy    posted on 01-06-2009 12:23
Poster: ianroma
weet iemand waar de EQ voor staat achter de Taiyo Yuden 52x (100st)?

Extra Quality
Estacy    posted on 01-06-2009 12:47
equalizerCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

98 Users online: 48 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 31.528
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.108.524