Poster: DjVictorF
Ik neem het zekere voor het onzekere.. Als ik het prongelijk laat vallen (wat ik wel eens heb). Dan heb je toch minder kans op schade. En ja ik heb ook een hoesje voor me mobiel alleen die heb ik er niet om. Maar wat maakt het uit als ik een hoesje gebruik voor dingen? Ieder zijn eigen ding. Ik heb toch ook flightcases om mijn gear heen.. Dat is toch ook niet raar?
Poster: Esmee
de 3e generatie dus...
ik heb nano 1e generatie en classic 80gb (5e gen iPod video dus en 1e gen classic)
die iPods krassen gewoon verschirkkelijk snel aan de achterkant, ik heb voor mn classic nooit een hoesje gehad en een vriend van me wel zo'n rubberen ding, nou je ziet het verschil wel degelijk. De nano krast bijmij minder dan de classic (kleiner/lichter)
Ik kocht mijn classic trouwens niet voor t uiterlijk hoor, gewoon omdat het toen de enige speler was die 80 gig had.
Poster: Tekhead
The Carlosa se, helemaal aanwezig nog op djr
Poster: Dj_Fantasy
Daar gaat mn 2de slaaploze nacht..Gisteren pas rond 5 uur mn ogen dicht gedaan, kon echt TOTAAL niet in slaap geraken..Trouwens had ik ook eerst het idee om een hoesje voor mn Ipod Classic 30gb te kopen, maar uiteindelijk dacht ik van, dat leuk stoffe hoesje dat je erbij krijgt is meer als zat, en zelfs die gebruik ik nauwelijks.Je koopt zo'n dingen om ze te gebruiken, en nou vooral een Ipod gebruik ik tot hij kapot is.. Zoals mijn Ipod Mini die plotseling gecrasht was.Voor mijn macbook ben ik wel een laptopsleeve gaan halen, maar dat is dan vooral voor tijdens vervoer van mn moeder naar mn vader zijn thuis, en ook naar gig's.
Poster: Tekhead
tis weer laat he, bedoel ik?
Poster: Dj_Fantasyje zolder goed isoleren, helpt zeer veel, maar kost ook wat natuurlijk, krijgen jullie in Nederland geen subsidie of iets dergelijks ?
Ik slaap zowat op zolder, door de dag lekker bakken op mijn kamer, maar jammer genoeg in de avond ook!Hoognodig eens een ventilator hier plaatsen.
Poster: Tekhead?Poster: Dj_Fantasy
Ik slaap zowat op zolder, door de dag lekker bakken op mijn kamer, maar jammer genoeg in de avond ook!Hoognodig eens een ventilator hier plaatsen.je zolder goed isoleren, helpt zeer veel, maar kost ook wat natuurlijk, krijgen jullie in Nederland geen subsidie of iets dergelijks ?
Poster: Dj_FantasyPoster: TekheadPoster: Dj_Fantasy
Ik slaap zowat op zolder, door de dag lekker bakken op mijn kamer, maar jammer genoeg in de avond ook!Hoognodig eens een ventilator hier plaatsen.Dan is het toch geweldig dat ik in Retie (BE) woonIk ben pas naar hier verhuist, en qua isolatie is hier niets.. als ik mezelf nogmaar omdraai in mijn bed, hoort mijn stiefzus dat in de kamer naast mij.Binnenkort als ik terug mijn set heb, zal ze wel enorm hard klagenhaha
leuk als je een vriendin heb, iedereen meegeniete
Poster: carlosa
een flightcase is heel wat anders...dat is om je gear te vervoeren en wellicht in te plaatsen tijdens het draaien...de rubberehoesjes worden gewoon marketing technisch gebruikt...maar goed ik zeg ook niet dat je het niet moet doen....maar ik geef mijn mening..:D
Poster: ianroma
weet iemand waar de EQ voor staat achter de Taiyo Yuden 52x (100st)?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.