De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

niiicola    posted on 28-05-2009 19:31
Hier is ie dan! Het 21e deel van de Late Leeuw al!
Nu heb ik eens de eer om een deel te openen... So here it is!

Dit is d? plek om off-topic te praten! Onzin is hier op de goede plek!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20

En nu deel 21!
Dit is de Late Leeuw's 21e verjaardag GEFELICITEERD!
Deel 21
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-05-2009 @ 19:33:09 (2%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) ??

Vote :   

Estacy    posted on 30-05-2009 20:49
nee, haha, dat gaat niet :p google heeft verder wel mooie dingen voor telefoons om te downloaden
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Saskia    posted on 30-05-2009 20:56
Zou stephanie nu zelf ook tmf zitten te kijken Cool?
LouisCasper    posted on 31-05-2009 00:06
Poster: RAS
Lijkt erop dat in veel browsers het scriptje waarmee je de opmaak kunt regelen niet werkt. Kunnen jullie met safari de tools om tekst bijvoorbeeld dikgedrukt te maken (en nog veel meer) wel zien? Dat zie ik namelijk op m'n mobiel (opera) ook niet.

Ja dat zie ik allemaal wel, en als het goed is kan ik die ook gebruiken.
TEST
http://www.louiscasper.com
Winston    posted on 31-05-2009 00:09
Bij het typen van tekst in het vakje kan ik de functies bij rechts klikken niet meer gebruiken.
Tic Toc
ThijsG    posted on 31-05-2009 12:15
ik wel
DjVictorF    posted on 31-05-2009 13:07
ik ging gister naar amersfoort om even een hoesje te halen voor me Ipod Classic. Ik daar elke winkel langsgaan en nergens hadden ze van die rubbere hoesjes. Ik dacht nou freerecord shop heeft het ook niet dus loop ik door naar apple winkel. Die hadden alleen hard cover hoesjes en dat zocht ik nou net niet.. Dus ik dacht nouja dan toch maar even kijken bij freerecordshop. Ben ik daar hebben ze ze liggen voor 80 gb. Dus ik zeg past dat ook om de 120 gb. Zegt die man, eventjes proberen.?Nou dat lukte dus vraag ik hoeduur zijn ze dan? (was een 2 in 1 pakketje dat normaal 30 euro kost). Zegt die man ik zal even kijken. heeft ie het ingescanned?zegt ie ja het product staat niet geregistreerd dus mag ik het eigelijk niet verkopen maar voor 5 mag je het wel meenemen:P?En ik had nog 5 euro tegoed van een vriend dus helemaal gratis een mooi setje ipod hoesjes!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
carlosa    posted on 31-05-2009 13:11
die hoesjes zijn echt afgrijselijk...je koopt een ipod toch ook om het uiterlijk...ik bedoel ze zien er classy en mooi uit vind ik...en dan gaan bedekken om zogenaamd niet te beschadigen...een geldverspilling normaal gesproken en vooral lelijk en onnodig..
Tomazos    posted on 31-05-2009 13:16
Poster: DjVictorF
ik ging gister naar amersfoort om even een hoesje te halen voor me Ipod Classic. Ik daar elke winkel langsgaan en nergens hadden ze van die rubbere hoesjes. Ik dacht nou freerecord shop heeft het ook niet dus loop ik door naar apple winkel. Die hadden alleen hard cover hoesjes en dat zocht ik nou net niet.. Dus ik dacht nouja dan toch maar even kijken bij freerecordshop. Ben ik daar hebben ze ze liggen voor 80 gb. Dus ik zeg past dat ook om de 120 gb. Zegt die man, eventjes proberen.?Nou dat lukte dus vraag ik hoeduur zijn ze dan? (was een 2 in 1 pakketje dat normaal 30 euro kost). Zegt die man ik zal even kijken. heeft ie het ingescanned?zegt ie ja het product staat niet geregistreerd dus mag ik het eigelijk niet verkopen maar voor 5 mag je het wel meenemen:P?En ik had nog 5 euro tegoed van een vriend dus helemaal gratis een mooi setje ipod hoesjes!

Lol, ik heb dat een keer gehad met een Nokia N-gage (ken je ze nog?),

je had een groot model (die oude) en een nieuwer model (kleiner),
ik wou persee dat nieuwe model (was net uit), en die oude verkochten ze ook nog..

die nieuwe was toen 350+ euro geloof ik, en die oudere rond de 150..

ik kom met die nieuwe bij de balie.. hij: ik ga hem even achter uit het magazijn pakken..
stond die Nieuwe N-gage als een Oude in de computer..

*ik en een maat van me niks zeggen natuurlijk*, en buiten hebben we ons kapot gelachenCool
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
djjh    posted on 31-05-2009 13:27
hier in landgraaf gaat het lekker los op pinkpopSmile
Julemac    posted on 31-05-2009 14:18
dancetour Breda is ook vollen bak!!
DjVictorF    posted on 31-05-2009 14:25
Poster: carlosa
die hoesjes zijn echt afgrijselijk...je koopt een ipod toch ook om het uiterlijk...ik bedoel ze zien er classy en mooi uit vind ik...en dan gaan bedekken om zogenaamd niet te beschadigen...een geldverspilling normaal gesproken en vooral lelijk en onnodig..

Dat valt nou echt wel mee hoe lelijk die hoesjes zijn. En ik kocht een ipod niet?alleen om?het uiterlijk.. maar vooral vanwege de kwaliteit. Ik houd gewoon ook mijn spullen graag netjes. Wie weet verkoop ik hem nog een keer en dan krijg ik er wel een stuk meer geld voor als er bijna geen krassen op zitten..

Poster: Tomazos
Lol, ik heb dat een keer gehad met een Nokia N-gage (ken je ze nog?),

je had een groot model (die oude) en een nieuwer model (kleiner),
ik wou persee dat nieuwe model (was net uit), en die oude verkochten ze ook nog..

die nieuwe was toen 350+ euro geloof ik, en die oudere rond de 150..

ik kom met die nieuwe bij de balie.. hij: ik ga hem even achter uit het magazijn pakken..
stond die Nieuwe N-gage als een Oude in de computer..

*ik en een maat van me niks zeggen natuurlijk*, en buiten hebben we ons kapot gelachenCool

Haha hij stond dus gewoon nog onder de oude prijs in de computer? Dan lag je je echt kapot! Ik was gister ook best blij door die gratis hoesjes! Maakt je dag altijd iets beterCool!
Estacy    posted on 31-05-2009 15:16
Mijn vader had ooit een dvd gehuurt, en na een half jaar (!) bracht ie em terug, was die DVD uit het systeem gehaald! anders moest ie ong. 50 euro aan boete betalen ofzo.
Net ff een paar kabeltjes weggewerkt, god, wat haat ik datCool
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ccc    posted on 31-05-2009 15:22

Gister nog mensen naar Emporium geweest?

Moet zeggen dat was toch wel een geslaagd feestje.? Cool
carlosa    posted on 31-05-2009 16:05
@ Dj Victor F....ik heb al 2 jaar de ipod nano..brede versie...en geen enkele kras...die hoesjes zijn gewoon overbodig...je gaat toch ook geen hoesje voor tel gebruikenConfusedof doe je dat ook
justjustin    posted on 31-05-2009 16:25
Poster: ccc

Gister nog mensen naar Emporium geweest?

Moet zeggen dat was toch wel een geslaagd feestje.? Cool

super feessie!!!

muziek 10
mensen 10
weer 10

Laidback    posted on 31-05-2009 18:47
Esmee    posted on 31-05-2009 20:24
@ Dj Victor F....ik heb al 2 jaar de ipod nano..brede versie...en geen enkele kras...die hoesjes zijn gewoon overbodig...je gaat toch ook geen hoesje voor tel gebruikenConfusedof doe je dat ook

de 3e generatie dus...
ik heb nano 1e generatie en classic 80gb (5e gen iPod video dus en 1e gen classic)
die iPods krassen gewoon verschirkkelijk snel aan de achterkant, ik heb voor mn classic nooit een hoesje gehad en een vriend van me wel zo'n rubberen ding, nou je ziet het verschil wel degelijk. De nano krast bijmij minder dan de classic (kleiner/lichterConfused)

Ik kocht mijn classic trouwens niet voor t uiterlijk hoor, gewoon omdat het toen de enige speler was die 80 gig had.
Snoey    posted on 31-05-2009 21:22
Poster: Laidback
nu LIVE,, de Openings party van Space! op ibiza! Winking my eye? (klikken dus!)

Leuke muziek, coole overgangen!
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 31-05-2009 23:52
Had ik vandaag heel veel geluk, smorgens met zoontje op wandel, vind zoontje 80 euro op straat onder mijn auto, nadien wint hij 3 prijzen waarvan 1 hoofdprijs, en dit voor amper 5,00 euro, volgende week Lotto cijfers laten invullen
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MoXeGy    posted on 31-05-2009 23:54
haha dat is zeker geluk. Het bedrag van de hoofdprijs is zeker ook niet niks?
Roov    posted on 01-06-2009 00:00
Haha! Super man Winking my eye
ScottB    posted on 01-06-2009 00:01
Ik kom net tot de ontdekking dat de DJM-800 geen USBpoorten heeft en de RMX-40 USB wel. Dat verbaast me toch eigenlijk?Cool
Tekhead    posted on 01-06-2009 00:03
Poster: MoXeGy
haha dat is zeker geluk. Het bedrag van de hoofdprijs is zeker ook niet niks?

Neen, geen geld gewonnen, maar een laptop, wou deze ruilen met waardebon, omdat ik geen pc fan ben, maar m'n vrouw wil hem houden, en mits dat de kleine heeft gewonnen,.....
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
DjVictorF    posted on 01-06-2009 00:11

Ik neem het zekere voor het onzekere.. Als ik het prongelijk laat vallen (wat ik wel eens heb). Dan heb je toch minder kans op schade. En ja ik heb ook een hoesje voor me mobiel alleen die heb ik er niet om. Maar wat maakt het uit als ik een hoesje gebruik voor dingen? Ieder zijn eigen ding. Ik heb toch ook flightcases om mijn gear heen.. Dat is toch ook niet raar?
Renzis    posted on 01-06-2009 00:26
Poster: ScottB
Ik kom net tot de ontdekking dat de DJM-800 geen USBpoorten heeft en de RMX-40 USB wel. Dat verbaast me toch eigenlijk?Cool

Hoezo, dat is toch gewoon een verschil per merk en soort mixer? Ze kunnen niet allemaal alles hebben

Overigens is het logisch dat de rmx-40 USB usb heeft maar dat terzijde ghehe
User edit by Renzis on 01-06-2009 @ 00:27:03 (30%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

106 Users online: 23 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 17.005
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.916.467