Poster: RAS
Lijkt erop dat in veel browsers het scriptje waarmee je de opmaak kunt regelen niet werkt. Kunnen jullie met safari de tools om tekst bijvoorbeeld dikgedrukt te maken (en nog veel meer) wel zien? Dat zie ik namelijk op m'n mobiel (opera) ook niet.
Poster: DjVictorF
ik ging gister naar amersfoort om even een hoesje te halen voor me Ipod Classic. Ik daar elke winkel langsgaan en nergens hadden ze van die rubbere hoesjes. Ik dacht nou freerecord shop heeft het ook niet dus loop ik door naar apple winkel. Die hadden alleen hard cover hoesjes en dat zocht ik nou net niet.. Dus ik dacht nouja dan toch maar even kijken bij freerecordshop. Ben ik daar hebben ze ze liggen voor 80 gb. Dus ik zeg past dat ook om de 120 gb. Zegt die man, eventjes proberen.?Nou dat lukte dus vraag ik hoeduur zijn ze dan? (was een 2 in 1 pakketje dat normaal 30 euro kost). Zegt die man ik zal even kijken. heeft ie het ingescanned?zegt ie ja het product staat niet geregistreerd dus mag ik het eigelijk niet verkopen maar voor 5 mag je het wel meenemen:P?En ik had nog 5 euro tegoed van een vriend dus helemaal gratis een mooi setje ipod hoesjes!
Poster: carlosa
die hoesjes zijn echt afgrijselijk...je koopt een ipod toch ook om het uiterlijk...ik bedoel ze zien er classy en mooi uit vind ik...en dan gaan bedekken om zogenaamd niet te beschadigen...een geldverspilling normaal gesproken en vooral lelijk en onnodig..
Poster: Tomazos
Lol, ik heb dat een keer gehad met een Nokia N-gage (ken je ze nog?),
je had een groot model (die oude) en een nieuwer model (kleiner),
ik wou persee dat nieuwe model (was net uit), en die oude verkochten ze ook nog..
die nieuwe was toen 350+ euro geloof ik, en die oudere rond de 150..
ik kom met die nieuwe bij de balie.. hij: ik ga hem even achter uit het magazijn pakken..
stond die Nieuwe N-gage als een Oude in de computer..
*ik en een maat van me niks zeggen natuurlijk*, en buiten hebben we ons kapot gelachen
Poster: ccc
Gister nog mensen naar Emporium geweest?
Moet zeggen dat was toch wel een geslaagd feestje.?
@ Dj Victor F....ik heb al 2 jaar de ipod nano..brede versie...en geen enkele kras...die hoesjes zijn gewoon overbodig...je gaat toch ook geen hoesje voor tel gebruikenof doe je dat ook
Poster: Laidback
nu LIVE,, de Openings party van Space! op ibiza!? (klikken dus!)
Poster: MoXeGy
haha dat is zeker geluk. Het bedrag van de hoofdprijs is zeker ook niet niks?
@ Dj Victor F....ik heb al 2 jaar de ipod nano..brede versie...en geen enkele kras...die hoesjes zijn gewoon overbodig...je gaat toch ook geen hoesje voor tel gebruikenof doe je dat ook
Poster: ScottB
Ik kom net tot de ontdekking dat de DJM-800 geen USBpoorten heeft en de RMX-40 USB wel. Dat verbaast me toch eigenlijk?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.