Poster: Stefjuuh
Als ie aankomt, Bart heeft wel ns moeite met nummers overtikken.. Loop je dan in amsterdam..
Poster: Flexii
ochjij?
waarom dat?
Poster: BoydGrift
Iemand nog een suggestie voor een dikke vocal CD?
Poster: Bartjens
Hehe, lol. Kleinigheidje hou je tog eh??
Uiteindelijk toch nog goed gekomen door jou gave om bouwketen te vinden?
Poster: Stefjuuh
Vandaag mn cijfers ophalen, eens zien of ik overben..
Poster: DAW
Vandaag word me nieuwe MacBook Pro bezorgd. De Dell laptop nog niet verkocht, mocht die niet verkocht worden leuk voor er bij. :D
Poster: Bouncy
Goed bezig dat je een Macbook Pro hebt gekocht! Maar als je je macbook hebt, kom je er achter dat je je dell beter kan verkopen of ritueel verbranden! (ik zou voor het laatste kiezen (A) )
Poster: ccc
Geen idee. Op partyflock stond gister afgelast. En sinds vandaag is het van de website van Citydance.nl gehaald. Zonder enige melding in de vorm van een bericht op hun site ofzo. Flut organisatie.
Ik heb ze gemaild waarom het is afgelast, maar nog geen reactie gekregen, zal ik ook wel niet ontvangen.
Poster: StefjuuhPoster: Bartjens
Hehe, lol. Kleinigheidje hou je tog eh??
Uiteindelijk toch nog goed gekomen door jou gave om bouwketen te vinden?
Alles van wiskunde gemaakt, en een 3.3 gehaald...De rest wel ok, kleine hoop op docentenvergadering!
Je loopt niet zomaar een bouwterrein op nee, maar toen ik je zag kijken en smssen ben ik toch maar even gaan vragen:p
Ik bedoel, ik ben zooo goed!
Vandaag mn cijfers ophalen, eens zien of ik overben..
Nee inderdaad.
Nou mocht iemand zich op DJR geroepen voelen:
"In het "Geluidsbeleid voor Heerlense Evenementen 2009-2013" staat dat op het Bekkerveld ??n keer per jaar een evenement mag worden georganiseerd met een geluidsniveau tot 85 dB(A)"
Ja alleen jammer dat als je in een winkelstraat loopt waar mensen kletsen enzo je al aan die 85 dB zit
Poster: Saskia
Een vriend van me heeft kaarten gewonnen voor een rondleiding in een fabriek waar ze lp's maken in haarlem
en hij neemt mij mee
Ja alleen jammer dat als je in een winkelstraat loopt waar mensen kletsen enzo je al aan die 85 dB zit
Klopt daar had ik ook al aangedacht toen ik het las. Maar toen bedacht ik me dat ik helemaal niet weet hoe zoiets gemeten wordt bij een festival. Of dat ze op het festival zelf gaan staan met een meter, of op 100m afstand bijvoorbeeld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.