Poster: DJADMIN
Defqon 1, headhunterz. Fail ? :P
Poster: ccc
Ik zie niks?
Poster: Yorick
tja maar hij staat er wel en jij niet. Denk dat het gewoon een moment was voor een goede actie foto..
Poster: Estacy
wel grappig dat ik vaak bovenaan staa vanwege me naam!
Poster: Winston
En voor degene die er echt naar uitkijken. Bij normale activiteit wordt je pro rond de 700 - 800 posts. Maar het hoogste is superpro, moet je minstens 5.000 post hebben. Dat bereiken niet vele, er is er maar 1 nu.
Poster: Winston
En voor degene die er echt naar uitkijken. Bij normale activiteit wordt je pro rond de 700 - 800 posts. Maar het hoogste is superpro, moet je minstens 5.000 post hebben. Dat bereiken niet vele, er is er maar 1 nu.
Poster: DJADMIN
Defqon 1, headhunterz. Fail ? :P
Poster: justjustin
http://www.dumpert.nl/mediabase/544651/49033eb0/headhunterz_fail.html
HAHAHAH wel grappig...!! Dit krijg je als je ADHD hebt achter de draaitafels...
EDIT: VERDOMME!!! 30 sec te laat!
wel ff size aanpassen vriend
Poster: Snoey
Wat is nou precies de fail? Ik vind het mega iritant als iemand met de eq speelt de hele tijd. Dus pak als je gewoon een show wilt geven het kanaal dat niet speelt. En hoeveel mensen hebben geen dj foto waarin ze de eq vast houden om te showen.
Poster: Sandr
Deze vlieger gaat helaass niet op... Iedereen staat bij zichzelf bovenaan.
Als jij inlogt met mijn naam sta ik opeens bovenaan. Log je daarna in met jou naam, dan sta jij weer bovenaan
Poster: danielvds
Heb net een aanbod gehad om deze zomer in Hongarije (siofok) te gaan draaien.. Iemand daar al eerder geweest? Ben wel benieuwd hoe de sfeer en alles daar is!
Ik krijg de reis + woning vergoed, per avond krijg ik 50,- en dan zou ik wel 7 dagen in de week moeten draaien..? Klinkt wel goed toch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.