Poster: milanium
das waar.
sorry:$
Poster: milanium
:D
ik zeg altijd: allememagish.
dat laatste woord heb je niet gelezen
Poster: Estacy
omg.... zie net dat ik pro ben?
Poster: DJADMIN
Proficiat ! Join da clubbb
Poster: qntr0lHet aantal posts heeft er mijn inziens niets mee te maken, want er zijn er die al na 300 posts Pro waren, IK was pro, rond de 700 posts. Denk dat het meer te maken heeft met datum inschrijving als lid, en je bijdrage tot het forum, maar dit kan je beter aan Lead of andere Administrator vragen
Hoe zit dat eigenlijk, wanneer wordt je eigenlijk een hoger member level? Heeft dit te maken met posts of wat? Ik post in principe niet zo heel veel (spam niet bij iedere booth "mooi" en bij elk welkomstopic "hoi", maar ben toch al wel almost-pro. Ik breng wel veel tijd door op het forum met zoeken naar bepaalde zaken, gear etc.
Poster: Tekhead
Het aantal posts heeft er mijn inziens niets mee te maken, want er zijn er die al na 300 posts Pro waren, IK was pro, rond de 700 posts. Denk dat het meer te maken heeft met datum inschrijving als lid, en je bijdrage tot het forum, maar dit kan je beter aan Lead of andere Administrator vragen
Poster: Tekhead
Ik schreef vraag het aan een Administrator of moderator, niet aan DJADMIN, want hij is geen Moderator?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.