Poster: Snoey
Ik heb ooit gelezen dat een man zonder armen zijn hand er af heeft gezaagd. Ik waarschuw alleen!
Poster: SnoeyAls jij het type bent dat bij zoiets gelijk de boxen hard aan heeft staan of zijn op koptelefoon vol op je hoofd hebt, kan ik je dat zeker niet aanraden.?
Maar ik hoop dat je snapt dat als je zo iets test dat je er automatisch vanuit gaat dat je de fader een heel klein beete open hebt, zodat je oortjes niet beschadigd raken.
Poster: tom-j
ik heb ooit gelezen dat schapen, cola light en hamburgers kanker verwekkend zijn.
Poster: Estacy
mijn speakers DWINGEN me gewoon om ze harder te zetten!
Poster: DjVictorF
lekker dan! Had ik nog helemaal niet van je gehoordMaar nieuw of 2e hands?
ach waarom zo'n discussie! Gewoon je cd spelers op de Line en de draaitafels op de Phono.. Klaaaaar!
Poster: Estacy
Oh, maar ik had ooit (toen ik nog vrij weinig tot niks van het hele DJ gebeuren afwist) een cd speler in de phono input gedaan, en niet op het volume knopje gelet :p Tja, dat ging niet helemaal goed... 2 boxen kapot (had ik toch gratis van een vriend gekregen)
Poster: Snoey
Wanneer was die djr?meeting ook alweer??
Poster: Stefjuuh
23 november
Poster: NielsR
Apple is zen nieuwe producten aant voorstellen, zeg maar dag tegen de 13 inch macbook want dat word nu een macbook pro en er is ook een nieuwe macbook pro 15 inch.
Voor minuut op minuut update klik hier
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.