Poster: Saskia
Ik kom der nog niet echt uit..
Poster: Roov
Wat zijn leuke spelers voor rond de 500 euro voor 2? Tweedehands is goed.
Poster: Ashley
tijdje afwezig geweest..
maar leuk nieuwtje: krijg over 2 weekjes m'n nieuwe set, 2 x cdj800mk2 + djm400 en dat alles in een prodjuser casekan niet wachten!!
tijdje afwezig geweest..
maar leuk nieuwtje: krijg over 2 weekjes m'n nieuwe set, 2 x cdj800mk2 + djm400 en dat alles in een prodjuser casekan niet wachten!!
Poster: Saskia
Moet je hem dan op phono of line zetten?
Poster: Snoey
Luister welke van de twee het beste klinkt en dan kom je er snel genoeg achter.
Poster: SnoeyTwas toch defected avond daar? Heerlijk lijkt me dat!
Kom net uit Bloomingdale, RESPECT! voor shermanology, die man en die mc wat een super goede platen keuze. Ik zie wekelijks beroemde dj?s draaien (van Erick E tot en met Ti?sto en alles daar tussen in) maar hoe hij draaide en mc inspeelde op het publiek, wat een beukers!!! Ik heb er echt van genoten en ben echt los gegaan. Heeeeelemaal toppie!
Poster: Estacy
ben ik het net mee eens, is slecht voor je oren, maar ook voor je speakers. Een phono signaal moet worden versterkt, dus als je een line (cd, ipod, laptop etc.) op je phono aansluit, wordt het line signaal versterkt, wat niet nodig is. Daarbij krijg je een enorm harde ruis, dus alleen draaitafels in je Phono inputs!
Poster: the-melody
Twas toch defected avond daar? Heerlijk lijkt me dat!
Poster: Estacy
ben ik het net mee eens, is slecht voor je oren, maar ook voor je speakers. Een phono signaal moet worden versterkt, dus als je een line (cd, ipod, laptop etc.) op je phono aansluit, wordt het line signaal versterkt, wat niet nodig is. Daarbij krijg je een enorm harde ruis, dus alleen draaitafels in je Phono inputs!
Poster: Snoey
!
Poster: Stefjuuh
Plus dat je kans maakt de eerder genoemde RIAA dingetjes te slopen!
tijdje afwezig geweest..
Poster: Stefjuuh
Ik heb ooit gelezen dat iemand even een lijn op de phono van een DJM-800 gooide, en de phono ingang het niet meer deed, ik waarschuw alleen mensen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.