Innofader
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

carlosa    posted on 28-05-2009 00:11
Ik zit te denken om een nieuwe cf-fader in 1 van mijn mixers te plaatsen...Nou heb ik op zich wel goede faders...maar heb gehoord dat de Innofader echt een vooruitgang is, en dan vooral met scratchen...wat ik ook graag doe...Zijn er mensen die een Innofader gebruiken en er ervaring mee hebben? Het kost ongeveer 119 euro en je moet het dan wel zelf installeren...Als het echt een vooruitgang is wil ik het wel proberen....
User edit by carlosa on 28-05-2009 @ 00:15:17 (1%)

What do you think about Innofader ??

Vote :   

Tekhead    posted on 28-05-2009 00:19
heb je al gegoogled carlosa ? Hopelijk heb je een dure mixer, anders is het prijskaartje te overheersend denk ik.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
carlosa    posted on 28-05-2009 00:27
Poster: Tekhead
heb je al gegoogled carlosa ? Hopelijk heb je een dure mixer, anders is het prijskaartje te overheersend denk ik.

ja heb ik gedaan...ik kan wel allerlei dingen lezen over dat het goed is...maar de djm400 is ook goed volgens velen, maar ik heb hem gehad en vind het niks...ik heb twee mixers een ddm4000 en een vestax pmc 08 pro....de ddm heb ik voor een prikje gekocht nm...150 euro...met nog garantie...en hij werkt uitstekend...en de vestax heb ik via ebay..voor 600 euro gekocht...dit is echt een lekkere mixer in combinatie met me 2x cdx....ik wil hem ook plaatsen in mijn vestaxx
Tekhead    posted on 28-05-2009 00:37
Vestax word toch ook scratchmerk no1 genoemd ? Indien dat zo is zou ik hem idd voor de vestax wel installeren, mss een domme vraag cq voorstel; is er geen shop waar je dat eens mag proberen ?
carlosa    posted on 28-05-2009 00:40
Poster: Tekhead
Vestax word toch ook scratchmerk no1 genoemd ? Indien dat zo is zou ik hem idd voor de vestax wel installeren, mss een domme vraag cq voorstel; is er geen shop waar je dat eens mag proberen ?

dat weet ik niet...volgens een woordvoerder van audio innovate...(innofader) zijn ze in NL niet echt populair en je kunt ze ook niet in de winkel kopen volgens die woordvoerder...alleen online winkels en bestellen via audio innovate zelf...dan stuur je een mailtje met je gegevens, je maakt het geld over en krijgt het opgestuurd...
Tekhead    posted on 28-05-2009 00:44
Tja, de Benelux is niet echt innoverend op Audio gebied, maar t is niet omdat hij niet populair is, hij niet goed is he, als hij populair is in de VS, dan mag je over de kwaliteit op je beide oren slapen, denk ik !
carlosa    posted on 28-05-2009 00:46
Ik denk dat er wel toekomst in zou kunnen zitten in BENELUX mits de prijzen iets omlaag zouden gaan...niet iedereen heeft 119 euro over voor 1 fader...en de meeste mensen investeren het liever in ander apparatuur of een upgrade...
Tekhead    posted on 28-05-2009 00:52
kan je hem mss in Engeland of Duitsland bestellen, is waarschijnlijk goedkoper daar, ook een lagere btw voet daar.
Mixt-Ape    posted on 28-05-2009 22:48
De Innofader is echt wel een vooruitgang! Je moet maar eens kijken op djforums.com, daar hebben ze het over niks anders!!!
carlosa    posted on 28-05-2009 23:02
Poster: Mixt-Ape
De Innofader is echt wel een vooruitgang! Je moet maar eens kijken op djforums.com, daar hebben ze het over niks anders!!!

dat ga ik effe doen dan...tnxxx:D
Boyd    posted on 29-05-2009 17:42
En hoe zit het dan Met de Ethernal crossfader, die in sommige ecler mixers wordt toegepast?
carlosa    posted on 29-05-2009 18:04
Poster: BoydGrift
En hoe zit het dan Met de Ethernal crossfader, die in sommige ecler mixers wordt toegepast?

wat bedoel je hiermeeConfuseddit topic gaat over de innofader...dit is geen eternal fader...Confusedmisschien moet je een nieuw topic openen over die eternal crossfader....die is voor de ecler series....
Boyd    posted on 29-05-2009 18:07
Poster: carlosa
wat bedoel je hiermeeConfuseddit topic gaat over de innofader...dit is geen eternal fader...Confusedmisschien moet je een nieuw topic openen over die eternal crossfader....die is voor de ecler series....

Nou, eigenlijk niet. De Ethernal fader is niet door ecler ontworpen. Het is meer een suggestie ook te kijken naar de Ethernal fader. Die is helemaal contactloos en swoept heel makkelijk heen en weer!
carlosa    posted on 29-05-2009 18:12
Poster: BoydGrift

Nou, eigenlijk niet. De Ethernal fader is niet door ecler ontworpen. Het is meer een suggestie ook te kijken naar de Ethernal fader. Die is helemaal contactloos en swoept heel makkelijk heen en weer!

ik zeg ook niet dat hij is ontworpen door Ecler..maar hij wordt wel verkocht door ecler en voor ecler...en daarbij is het Eternal en geen Ethernal...verder lijkt het me een goede fader maar nogmaal het gaat hier om de innofader...

Prozei    posted on 29-05-2009 18:35

denk niet dat we voor elke fader een nieuw topic moeten gaan openen.
je kan wel een goede crossfader hebben maar het gaat erom wat je ermee doet!!
Mod edit by Prozei on 29-05-2009 18:36 (26%)
carlosa    posted on 29-05-2009 18:39
Poster: Prozei

denk niet dat we voor elke fader een nieuw topic moeten gaan openen.
je kan wel een goede crossfader hebben maar het gaat erom wat je ermee doet!!

Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...

User edit by carlosa on 29-05-2009 @ 18:41:58 (27%)
Prozei    posted on 29-05-2009 18:56

Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...

ik zeg dat het niet echt de bedoeling is dat we 100 topics gaan openen over crossfaders of andere losse onderdelen. denk dat mensen beter hun tijd kunnen stoppen in het goed gebruiken van een crossfader dan het praten over een.

en een cdj 1000 is een compleet product de innofader is een slechts een onderdeel.
over een crossfader valt denk ik niet veel te zeggen.
elke crossfader doet het zelfde.
carlosa    posted on 29-05-2009 19:10

ik zeg dat het niet echt de bedoeling is dat we 100 topics gaan openen over crossfaders of andere losse onderdelen. denk dat mensen beter hun tijd kunnen stoppen in het goed gebruiken van een crossfader dan het praten over een.

en een cdj 1000 is een compleet product de innofader is een slechts een onderdeel.
over een crossfader valt denk ik niet veel te zeggen.
elke crossfader doet het zelfde.

een onderdeel of niet, de innofader is toch echt wel een product ofzich...maar mocht jij dit topic willen sluiten of een andere naam geven, dan doe je dat...:D
edit: ik weet niet waarom deze quotes niet normaal worden weergegeven maar ik doe het gewoon net als normaal en in andere forums is het geen probleem:S
User edit by carlosa on 29-05-2009 @ 19:11:16 (17%)
Mod edit by Prozei on 29-05-2009 19:14 (2%)
Prozei    posted on 29-05-2009 19:20

een onderdeel of niet, de innofader is toch echt wel een product ofzich...maar mocht jij dit topic willen sluiten of een andere naam geven, dan doe je dat...:D
edit: ik weet niet waarom deze quotes niet normaal worden weergegeven maar ik doe het gewoon net als normaal en in andere forums is het geen probleem:S

topic ga ik niet sluiten en ook niet veranderen.
ik ben ook geen mod hier. maar geef gewoon mijn mening.
maar ik denk dat een nieuwe crossfader geen grote verbetering gaat zijn.
en je beter je tijd kan stoppen in het goed beheersen van 1.

je quote wordt niet afgesloten. als je een quote maakt komt er op het eind iets tussen? < > dit te staan.
daarachter ga je je reactie plaatsen en niet ervoor Cool.
Mod edit by Prozei on 29-05-2009 19:20 (5%)
carlosa    posted on 29-05-2009 19:23

topic ga ik niet sluiten en ook niet veranderen.
ik ben ook geen mod hier. maar geef gewoon mijn mening.
maar ik denk dat een nieuwe crossfader geen grote verbetering gaat zijn.
en je beter je tijd kan stoppen in het goed beheersen van 1.

je quote wordt niet afgesloten. als je een quote maakt komt er op het eind iets tussen? < > dit te staan.
daarachter ga je je reactie plaatsen en niet ervoor Cool.

ik beheers het goed...weet ook niet hoe jij erbij komt dat dat niet het geval is, of zou kunnen zijn...
en trouwens ik zet mijn reactie erachter..en weet gewoon hoe je dit moet doen...alleen bij deze topic lukt het op een of andere manier niet..wat ik net ook al uitlegde

User edit by carlosa on 29-05-2009 @ 19:24:00 (14%)

This is an old Topic

No new postings for 5.678 days.
 Post CommentThat would be 189.3 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

54 Users online: 6 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 14.721
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.432.328