Poster: Tekhead
heb je al gegoogled carlosa ? Hopelijk heb je een dure mixer, anders is het prijskaartje te overheersend denk ik.
Poster: Tekhead
Vestax word toch ook scratchmerk no1 genoemd ? Indien dat zo is zou ik hem idd voor de vestax wel installeren, mss een domme vraag cq voorstel; is er geen shop waar je dat eens mag proberen ?
Poster: Mixt-Ape
De Innofader is echt wel een vooruitgang! Je moet maar eens kijken op djforums.com, daar hebben ze het over niks anders!!!
Poster: BoydGrift
En hoe zit het dan Met de Ethernal crossfader, die in sommige ecler mixers wordt toegepast?
Poster: carlosa
wat bedoel je hiermeedit topic gaat over de innofader...dit is geen eternal fader...misschien moet je een nieuw topic openen over die eternal crossfader....die is voor de ecler series....
Poster: BoydGriftPoster: carlosa
wat bedoel je hiermeedit topic gaat over de innofader...dit is geen eternal fader...misschien moet je een nieuw topic openen over die eternal crossfader....die is voor de ecler series....
Nou, eigenlijk niet. De Ethernal fader is niet door ecler ontworpen. Het is meer een suggestie ook te kijken naar de Ethernal fader. Die is helemaal contactloos en swoept heel makkelijk heen en weer!ik zeg ook niet dat hij is ontworpen door Ecler..maar hij wordt wel verkocht door ecler en voor ecler...en daarbij is het Eternal en geen Ethernal...verder lijkt het me een goede fader maar nogmaal het gaat hier om de innofader...
Poster: ProzeiPoster: carlosa
denk niet dat we voor elke fader een nieuw topic moeten gaan openen.
je kan wel een goede crossfader hebben maar het gaat erom wat je ermee doet!!Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...
Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...
Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...
ik zeg dat het niet echt de bedoeling is dat we 100 topics gaan openen over crossfaders of andere losse onderdelen. denk dat mensen beter hun tijd kunnen stoppen in het goed gebruiken van een crossfader dan het praten over een.
en een cdj 1000 is een compleet product de innofader is een slechts een onderdeel.
over een crossfader valt denk ik niet veel te zeggen.
elke crossfader doet het zelfde.
Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...een onderdeel of niet, de innofader is toch echt wel een product ofzich...maar mocht jij dit topic willen sluiten of een andere naam geven, dan doe je dat...:Dedit: ik weet niet waarom deze quotes niet normaal worden weergegeven maar ik doe het gewoon net als normaal en in andere forums is het geen probleem:S
Hoezo...je opent toch ook een topic voor bijv..de cdj 1000 mk3...dat is 1 product..de innofader is dat ook...dus ben het niet met je eens...het gaat hier om de innofader..en als iedereen maar een iets wil weten over een andere fader dan kun je de naam van de topic net zo goed veranderen...een onderdeel of niet, de innofader is toch echt wel een product ofzich...maar mocht jij dit topic willen sluiten of een andere naam geven, dan doe je dat...:Dedit: ik weet niet waarom deze quotes niet normaal worden weergegeven maar ik doe het gewoon net als normaal en in andere forums is het geen probleem:S
topic ga ik niet sluiten en ook niet veranderen.
ik ben ook geen mod hier. maar geef gewoon mijn mening.
maar ik denk dat een nieuwe crossfader geen grote verbetering gaat zijn.
en je beter je tijd kan stoppen in het goed beheersen van 1.
je quote wordt niet afgesloten. als je een quote maakt komt er op het eind iets tussen? < > dit te staan.
daarachter ga je je reactie plaatsen en niet ervoor .