User edit by Helixon on 17-08-2011 @ 14:48:29 (100%)
What do you think about Voorstellen: DJ Helixon ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom Helixon. Hier kunje een heleboel leren. Lees lekker door want er is veel info, en gebruik alvast de search functie. Als je dan nog vragen hebt kun je ze dan nog altijd stellen.
hangt ervan af wat je juist wilt en welk budget je hebt ,die djx-is in principe niet slecht voor de beginselen maar al de poespas die behringer je wijsmaakt over super effecten enal is shit. tzijn bagger effecten! Maar goed mixertje om te beginnen.Zeg me anders je budget en kan ik je wel verder helpen
Over je mixer keuze heb ik zo mijn twijfels. De DJX-750 ziet er leuk uit, maar ik heb zelf heel wat problemen gehad met Behringer (niet alleen mixers). Heel veel storingen bij de effecten en kapotte faders. Ik zou verder sparen voor een Reloop RMX-40 DSP Blackfire als ik jou was.
Ja tuurlijk maar die zijn opdit moment nog niet zo actueel met de apparatuur :p ik was aan het denken aan een booth zoiets als dit: ////www.djresource.eu/Djsets/display/8224/#table Ik zou graag een verglijkbare mixer voor ongeveer de zelfde prijs als de behringer. mijn oom heeft een mixer die al dood is in de productie, namelijk de Tascam X9.... ////www.djresource.eu/Gearbase/gear/23/Tascam-X-9/
User edit by Helixon on 27-05-2009 @ 23:08:41 (56%)
die TASCAM ziet er niet verkeerd uit, ook is het een divisie van TEAC dacht ik, en TEAC is toch wel een gerenomeerd studio hardware merk. voor een eerste mixer lijkt hij me niet verkeerd!
Poster: Estacy die TASCAM ziet er niet verkeerd uit, ook is het een divisie van TEAC dacht ik, en TEAC is toch wel een gerenomeerd studio hardware merk. voor een eerste mixer lijkt hij me niet verkeerd!
aha ok dat wist ik niet....
ik wet ook niet bij welke winkel ik het moet kopen... hebben jullie ervaring met internet bedrijven....
User edit by Helixon on 29-05-2009 @ 16:32:19 (41%)
Heey ik heb weer iets gevinden: De Synq SMX-2..... hebben jullie daar ervaring mee? of hebben jullie iets beters met minder prijs... greetz
DJ Helixon (dean)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Update: ik heb een setje gevonden... Complete set bestaande uit 2x Reloop RMP-2 Black en Reloop RMX-40 Blackfire DSP
greetzz DJ Helixon (Dean)
User edit by Helixon on 29-05-2009 @ 19:47:11 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.890 days. Post CommentThat would be 196.3 months or a whopping 16.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...