Poster: Sandr
Ja dat ik moet rippen is een feit.
Maar categoriseren bedoel ik, indelen naar genre zoals ik ze zou gebruiken. Dit is voor iedereen anders en ik denk niet dat een programma dit voor mij kan doen. Dus alles handmatig uitzoeken.
Dan komt nog de grootste *** klus en dat is alles branden, hoesjes maken etc.
Daar ben ik volgend jaar nog niet klaar mee!
Poster: Tomazos
voor mensen die denken dat je digitaal niet heel vet kan draaien,
check dit!
Poster: MichaelH
Vraag me iets af;
Zijn er echt dj's die met hun laptop en een midi gaan draaien op feestjes?
Klink misschien als een domme rvaag, maar ben nieuw ^^
Poster: main
deadmau5
de ECHTE ja, niet die van het forum
Poster: Xtremer
Mijn mening: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Een geluidskaart, een laptop, timecode vinyls/cd's en een berg kabels of toch maar een CD'tje pakken? Mijn keuze is hierbij snel gemaakt. Ik moet wel toegeven dat de gear van nu (zoals de CDJ-2000) een stuk makkelijk is i.c.m. Traktor etc. Ik blijf voorlopig lekker CD draaien en later (als de CDJ-2000 clubstandaard word) overstappen naar USB. Timecode zie ik gewoon niet zitten. Moet er niet aan denken om m'n Macbook van ?1800 kapot te zien gaan. USB stick en een externe HDD zijn een stuk makkelijker en goedkoper in gebruik.
Poster: djdolivieira
Maar als je CDJ2000 hebt dan is timecoded niet meer nodig. kan je gewoon traktor of serato MIDI aan sturen. Ga ze ook in de loop van dit jaar halen, Altans proberen.
Ik moet wel toegeven dat de gear van nu (zoals de CDJ-2000) een stuk makkelijk is i.c.m. Traktor etc.
Poster: Xtremer
Dat zeg ik haha
de ECHTE ja, niet die van het forum
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.