Poster: djdolivieira
Ik zou zeggen probeer het eens ArCee. Er gaat een werled voor je open.
Poster: Illusion
Ik ben de overstap van cd ook nog steeds aan het verwerken. En ook nog niet toe aan de volgende stap. Het is natuurlijk heel erg vet al die nieuwe technologie, maar van mij mag het wachten. Ik ben er nog niet aan toe.
Poster: tairip
Ik ga binnekort wel, misschien Serato en anders Traktor. Ik ben nog aan het twijfelen. Ik wil mijn muziekstijl ook aanpassen. DJ AM style.
Poster: D-Vine
Ik heb altijd met Traktor gewerkt, maar aangezien mijn toekomstige controller (xone Dx) standaard komt met Serato Itch, geef ik Serato maar een kans.
Poster: Beatunite
Het schijnt dat ze nu druk bezig zijn met een nieuwe versie (en dan bedoel ik niet alleen 2.0) maar ze zijn bezig hier aanpassingen op te maken, aangezien versie 2.0 al een hele tijd geleden zou verschijnen laat het wel erg lang op zich wachten, maar hopen dat er snel wat aan gesleuteld word, want als de BPM accuraat zou zijn, en de software nog stabieler loopt zou het helemaal mooi zijn.
Ik hoorde ook zo iets.
Poster: Beatunite
Pioneer is een tijdje geleden ook met nieuwe software bezig geweest die meerdere bpm snelheden binnen een track kon meten.
Dit hebben ze ook verwerkt in een paar nieuwe producten (zoals de software die je in combinatie met de CDJ2000 kan gebruiken)
Poster: Reind
Euhmmmm die software is gebaseerd op bestaande software en gemaakt door de mensen van Mixvibes.
Poster: Mixt-Ape
Coding gebeurt vaak in freelance, het kan best zijn dat Pioneer gewoon externe mensen inhuurt om 'hun' programma te schrijven.
Poster: Mixt-Ape
Coding gebeurt vaak in freelance, het kan best zijn dat Pioneer gewoon externe mensen inhuurt om 'hun' programma te schrijven.
MixVibes was selected to develop rekordboxTM due to its ten years of experience in developing stable, high quality audio software for DJs. Like MixVibes Cross, rekordboxTM is built around a high-end audio engine to deliver high quality features, such as cue, loops, hot cues and the deck layout is based on the new CDJ hardware.
Poster: Reind
Uit het persbericht omtrent de Rekordbox softwareMixVibes was selected to develop rekordboxTM due to its ten years of experience in developing stable, high quality audio software for DJs. Like MixVibes Cross, rekordboxTM is built around a high-end audio engine to deliver high quality features, such as cue, loops, hot cuesDuidelijk dus
Ontwikkeld en gebaseerd op de code van Cross en dus gemaakt door Mixvibes
Het programma draait feilloos op de laaste Macs maar ook op XP, Vista en Windows 7 heb ik geen problemen ondervonden. Minimal systeem eisen vind je allemaal op de Site van Native Instruments.?(doe jij geen research voor dat jij iets koop). Ze zeggen dat een?MAC stabieler is dan een PC. Geen ervaring mee heb nooit een?MAC gehad. Ik heb bij mijn windows 7 systeem in ieder geval geen problemen.?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.