Poster: tek-zotic
dat is een super OEM bak, dus eigenlijk net dezelfde als een SynQ Xtrem, Reloop RP6000, stanton ST150, american audio HTD 4.5, citronic PD45. ik heb hier thuis een synq en een reloop staan en ik vind ze eerlijk gezegd aangenamer draaien dan een technics, ze reageren mijns inziens beter, ook is je pitchbereik groter wat soms ook handig is. en de mogelijkheid om de start/stop snelheid te regelen wat de technics ook niet heeft. Ook heeft ie nog een reverse functie ( maar die gebruik ik toch nooit ). Als ik opnieuw draaitafels moest kopen zou ik weer voor een super?OEM gaan en niet voor een technics
Poster: Tekhead
kan toch niet goed gewoon raken aan de oems, maar als een oem je eerste TT is dan zal je die snel gewoon zijn, het is en blijft een prima alternatief.
De technics reageren steeds hetzelfde, de 2 oems reageren niet syncroon, dat is een van de minpuntjes aan deze spelers
Poster: voltcontroltrekkerig motorgedrag Welke sl heb jij dan ? de mijne zijn al meer dan 15 jaar oud en zeer intensief gebruikt, heb daar nog nooit last van gehad
Huh? Dat is juist overal (behalve bij jou) precies omgekeerd. Door het 'trekkerige'? motorgedrag vereist draaien met de SL na de beatmatch nog wat handmatige correctie, bij een superoem helemaal niks, strakleggen en niet meer over nadenken.
Een x aantal mensen nemen door het megastabiele gedrag van de superoems juist technics, omdat je anders toch echt weer ff het gevoel hebt dat je een beetje terug naar af gaat als je die units thuis hebt en in een club SL's tegen komt.
trekkerig motorgedrag Welke sl heb jij dan ? de mijne zijn al meer dan 15 jaar oud en zeer intensief gebruikt, heb daar nog nooit last van gehad
Poster: voltcontrol
Huh? Dat is juist overal (behalve bij jou) precies omgekeerd. Door het 'trekkerige'? motorgedrag vereist draaien met de SL na de beatmatch nog wat handmatige correctie, bij een superoem helemaal niks, strakleggen en niet meer over nadenken.
Een x aantal mensen nemen door het megastabiele gedrag van de superoems juist technics, omdat je anders toch echt weer ff het gevoel hebt dat je een beetje terug naar af gaat als je die units thuis hebt en in een club SL's tegen komt.
Poster: Ilja
Jah wat denk jij nou, wij jonkies zijn geen pioniers he en leven in een lui lekker tijdperk dus waarom ook niet het best van maken?
Poster: DjVictorF
Ik denk dat je beter geen draaitafel kan kopen maar beter gewoon een setje monitoren. Ik zag namelijk op je foto dat je nog 2 inimini boxjes had. Dus het lijkt mij verstandiger om gewoon een setje monitoren aan te schaffen. (tenzij je tevreden er mee bent/je al een setje monitoren hebt gekocht)