Ben namelijk bezig met het samenstellen van een beginnende home dj booth maar zit te twijfelen tussen 2 mixers namelijk: reloop rmx40usb of synq smx3
??n van deze twee komt tussen 2 synq xtrm1 en een denon hc4500.
Wat raden jullie aan, de prijs van deze twee mixers is ongeveer het zelfde.
Thnx.
What do you think about reloop rmx40usb of synq smx3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik raad je toch de SMX 3 aan! Ik heb zelf de SMX 2 en ik vind het echt en super mixer, ik heb veel verhalen gehoord over de reloop, of het waar is laat ik aan jou over, maar het schijnt dat de effect knop vaak slecht reageert en dat de effecten weinig voorstellen. Daarin tegen heeft de SMX 3 wel hele goeie effecten. En ik heb nog nooit problemen gehad met mijn mixer, en alles werkt gewoon lekker soepel.
Anders nog mensen die met deze toestellen de ervaringen willen delen??
This is an old Topic
No new postings for 5.780 days. Post CommentThat would be 192.7 months or a whopping 15.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.