Poster: cp-a2b
Ik zal eens kijken naar die mixers.
Ik zie dat je de Blackfire serie van reloop niet meldt. Zijn ook allemaal niet al te prijzig. Die 4 kanaals heeft ook lekkere lange faders. Weet je daar iets meer over te vertellen?
Het lijkt me dat ik faderstart kan gebruiken bij die mixer? En kan iemand me uitleggen hoe precies die crossfader instelling werkt, dat heb ik nog niet helemaal door, zelfs niet na onderzoek.
Is die mixer beetje duurzaam? Hij wordt battle mixer genoemd, dus beter bestemd tegen raggen met fader?
Nou ja pioneers zijn zowiezo te duur. En qua kwaliteit gelezen dat denon evengoed is of minstens in de buurt zit.
Lees ook dat de midi kwaliteiten van de 1200s nog niet optimaal zijn. Wat me dus bij de hc4500 uitbrengt.
Dat klopt. De s1200 is gewoon nog niet natively supported en gaat moeilijk doen als je er 2 wil aansluiten enzo. Dus ik denk dat een veiliger keuze voor mij de HC4500 is en met diep in de buidel tasten die X900 mixer van denon. Lekker compact, inbouwen etc.
Hmm die lijkt me zelf wat minder. Ook vooral omdat ik slechte dingen over behringer hoor.
Tsjah de vraag blijft de mixer. Ik ga nog wat erover nadenken. Ik denk dati kt och uiteindelijk bij de x150 blijf wegens het merk en de prijs. En men zegt ook dat het een redelijk degelijke mixer is dus prima.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.