Poster: EngageOnzin,
je ziet op ELK feest altijd minimaal 1 paar tt's en draaien er ook 9 vd 10 keer op!
ook ik zeg, Vinyl for life!
Poster: Patrick2005
ik zeg gewoon vinyl rulez :P
kan ook komen omdat ik met pc en cd draaien niet zo super leuk vind ik bedoel met de cd-spelers van tegenwordig hoef je er bijna niks meer voor te doen met vinyl wel maar goed dat is mijn mening
Poster: Engageje ziet op ELK feest altijd minimaal 1 paar tt's en draaien er ook 9 vd 10 keer op!
Poster: Patrick2005
ik zeg gewoon vinyl rulez :P
kan ook komen omdat ik met pc en cd draaien niet zo super leuk vind ik bedoel met de cd-spelers van tegenwordig hoef je er bijna niks meer voor te doen met vinyl wel maar goed dat is mijn mening
Poster: DjillusionIk ga zelf vinyl erbij doen, omdat je in discotheekjes gewoon niet met gebrande cd's kunt draaien. Je kunt wel met singles draaien, maar daar moet je ook genoeg van hebben. En om nou met voorgemixte cd's te draaien is al helemaal K*T.
Platen is orgineel, en het geeft je een beter gevoel (denk ik):d
Goh, je zou voor de gein is in die 'discotheekjes' moeten kijken waar de top DJ's mee aan komen zeulen. Gebrandde cd's met rips van vinyl en mp3's van traxsource / beatport etc.. De een na de andere top DJ stapt over, waarom zouden hun wel met dit soort cd's kunnen aankomen, en andere DJ's niet?
Poster: WinstonMaar je hebt logica en emotie. Als je met verstand geen goede reden kan vinden, maar je wordt alleen gelukkig met vinyl mag het van mij.
Alleen wordt het wel moeilijk om een emotionele beslissing met logica te rechtvaardigen. Dan wordt dit een zinloze eindeloze discussie topic.
Poster: djprozei
ik zal denk voor 90% bij vinyl blijven.
met cd spelers wordt het mixen een stuk makkelijker gemaakt.
cd spelers hebben meer functies loopjes ,hot cue's.
maar oldskool vinyl blijft toch leuker.
het gevoel dat je krijgt als je met een licht shakende hand de naald op je eerste plaat van je set voor een groot publiek legt. daarna zoekend naar de perfecte spot om je set te starten. je pakt de plaat beet en released m. en als je dan het publiek helemaal uit z'n dak ziet gaan. gewoon kippevel
ik ben ook absoluut geen tegenstander van de cd-speler.
maar zie de cd-speler als leuk hulpmiddel er bij.
het blijft toch altijd de feeling die je met vinyl hebt.
het scratchen het cue-en allemaal dingen die moeilijk zijn uit te leggen aan een cd dj. vinyl is gewoon iets wat je moet beleven.
Poster: Lead
Dus CD heeft er 10 jaar over gedaan en wordt tegenwoordig redelijk geaccepteerd. Dat de grootste groep DJ's tegenwoordig op CD draaien ligt puur aan het feit dat muziek op CD makkelijk te verkrijgen (of downloaden) is...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.