Poster: DJ-DC
zoals..
Poster: TheTapDanceR
Energency Call (DefQon 2005 Anthem) (staat niet op cd maar alleen op vinyl)
Poster: TheTapDanceR
jah idd op een mix cd... maar ik neem aan dat dat niet bedoelt word.. we hebben het hier toch over cd's (singles, om mee te mixen) die je kan kopen op de markt en niet via internet..
Poster: NviePoster: TheTapDanceR
jah idd op een mix cd... maar ik neem aan dat dat niet bedoelt word.. we hebben het hier toch over cd's (singles, om mee te mixen) die je kan kopen op de markt en niet via internet..
welke reden heb jij om niet aan te nemen dat dat niet wordt bedoelt?
niemand heeft ook maar het woord single genoemd
en met mix-cd's kun je ook mixen!
Poster: Djillusion
Ik denk wel dat het heel lang nog gaat duren dat de Turntable verdwijnd.
Ik wil langzamerhand ook een beetje naar vinyl kijken.
Is het voor mij verstandig om er nu nog aan te beginnen? of niet?
Of maakt dat eigenlijk niks uit.
Poster: Dj-RK
Als et echt uit de tijd was waarom hadden de meeste DJ`S dat dan nog? ik denk dat tt`s altijd zullen blijven. het gevoel dat je zon plaat kan pakken wordt niet verniks zo goed na gebootst op de cd spelers van nu :D
Poster: robbert
zeker voor een drive-in moet je gewoon cd-spelers hebben.
Poster: Djillusion
Ik denk zelf ook wel dat vinyl nog lang blijft... maar als ik tt's ga kopen, wat is een goede tt. Jullie kunnen me allemaal wel Technics aanraden, maar deze is gewoon te duur om mee te beginnen, heeft iemand een ander alternatief?
Poster: Rhino
toch zijn er ook ontelbare fantastische platen die NOOIT op cd zijn verschenen en ook niet zullen verschijnen.
Naast het individu dat kiest voor een medium is er ook nog het ``wereldje`` dat vinyl in stand zal houden.
Zo zijn er genoeg labels die uit principe niet releasen op cd!
quote: |
Poster: gethigh idd, als ik op discogs men plaatjes wil toevoegen geef ik artiest + nummer in en het komt maar af en toe voor dat er zowel 12" en cd komt te staan en dan zijn het meestal nog een stuk of 5 12" en één cdtje tis gewoon zo dat alleen commerciele nummers op cd uitkomen, voornamelijk als je nogal underground draait kan je met cds gewoon NIKS beginnen, je zal dan ook geen of toch zeer weinig djs vinden die heel erg on commercieel draaien |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.