Poster: ccc
Ja ik weet niet wat jij jong vindt? maar ik ben 17 en ga me een draaitafel aanschaffen. En waarom? Gewoon omdat het met ontzettend VET lijkt :D.
Poster: jordyPoster: ccc
Ja ik weet niet wat jij jong vindt? maar ik ben 17 en ga me een draaitafel aanschaffen. En waarom? Gewoon omdat het met ontzettend VET lijkt :D.
omdat iedereen het vind :D
maar even serieus... als je 800 moet betalen voor 2 OEM's... of 2400 voor 2 CDJ's als 17 jarige... nu even eerlijk antwoord geven wat je dan pakt...
de oems.. duh
niet iedereen heeft geld teveel zoals ik
Poster: jordyPoster: ccc
omdat iedereen het vind :D
maar even serieus... als je 800 moet betalen voor 2 OEM's... of 2400 voor 2 CDJ's als 17 jarige... nu even eerlijk antwoord geven wat je dan pakt...
de oems.. duh
niet iedereen heeft geld teveel zoals ik
Poster: GupyAlsof een harde schijf niet rond draait miss
De digitale geluid en beeld zal dan niet meer ronddraaien, maar gewoon op schijf staan.
Poster: GeryPoster: GupyAlsof een harde schijf niet rond draait miss
De digitale geluid en beeld zal dan niet meer ronddraaien, maar gewoon op schijf staan.
Poster: Gupy
Nou.....
Ik bedoel dus echt NIET ronddraaien.
De toekost van de HDD zoals ze nu is, kun je op je buik schrijven.
De toekomst wordt toch het Solid State Disks (SSD) en het Flash-geheugen.
Het is namelijk niet meer de opslagcapaciteit die op z'n top zit, maar vooral de toegangssnelheid tot de data.
Poster: xochi
Vinyl rulez ... alleen door sound al
Cd spelers worden handiger. Maar om aan het geluid te voldoen van een vinyl plaat, komt pas binnen enkele jaren als de 192Khz ad/ad chips DSP software/hardware goedkoper worden. Dan gaat vinyl langzaam antiek worden. Maar dat zal nog wel even duren.
Poster: TheTapDanceRPoster: Gupy
Nou.....
Ik bedoel dus echt NIET ronddraaien.
De toekost van de HDD zoals ze nu is, kun je op je buik schrijven.
De toekomst wordt toch het Solid State Disks (SSD) en het Flash-geheugen.
Het is namelijk niet meer de opslagcapaciteit die op z'n top zit, maar vooral de toegangssnelheid tot de data.
hoe weet je dat zo cker? ik heb er nog geen concepten van gezien..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.