Poster: Basrose
dat is toevallig ik heb precies dezelfde staan :P... idd flink oud maar er is niets mis mee... heb nog een 2e versterker staan voor nog wat extra speakers...
maar zolang hij het doet is het prima voor thuis
Poster: carlosa
Iedereen gebruikt natuurlijk een versterker voor zijn DJ-Set....Ik gebruik anders geen versterker hoor, heb actieve speakers een actieve subwoofer en actieve monitoren!
Poster: LookPoster: carlosa
Iedereen gebruikt natuurlijk een versterker voor zijn DJ-Set....Ik gebruik anders geen versterker hoor, heb actieve speakers een actieve subwoofer en actieve monitoren!jaaa..dat kan natuurlijk ook maar ik bedoelde meer van dat veel mensen het gebruiken...een beetje spreekwoordelijk...soms is het moeilijk jezelf uit te drukken via internet :D
Poster: Look
'Iedereen gebruikt natuurlijk een versterker voor zijn DJ-Set....'Ik gebruik anders geen versterker hoor, heb actieve speakers een actieve subwoofer en actieve monitoren!
Poster: EstacyPoster: LookPoster: carlosa
Iedereen gebruikt natuurlijk een versterker voor zijn DJ-Set....Ik gebruik anders geen versterker hoor, heb actieve speakers een actieve subwoofer en actieve monitoren!er zit anders toch echt een versterker in je actieve speakersen nu nog een keer quoten met tekst erbij...
Poster: carlosaPoster: EstacyPoster: LookPoster: carlosa
Iedereen gebruikt natuurlijk een versterker voor zijn DJ-Set....Ik gebruik anders geen versterker hoor, heb actieve speakers een actieve subwoofer en actieve monitoren!er zit anders toch echt een versterker in je actieve speakersen nu nog een keer quoten met tekst erbij...quote systeem doet raar
Poster: EstacyPoster: carlosaPoster: EstacyPoster: LookPoster: carlosa
Iedereen gebruikt natuurlijk een versterker voor zijn DJ-Set....Ik gebruik anders geen versterker hoor, heb actieve speakers een actieve subwoofer en actieve monitoren!er zit anders toch echt een versterker in je actieve speakersen nu nog een keer quoten met tekst erbij...quote systeem doet raar
Meld dat even in BUG report dan en ga hier niet de hele tijd op elkaar lopen quoten!
Poster: EstacyPoster: carlosaPoster: EstacyPoster: LookPoster: carlosa
ff checken wat bij mij gebeurt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.