Ik heb thuis een Denon DN-D4500 en ik wil de playlock er definitief vanaf halen. Ben al wat gaan google-len en de handleiding erop nageslagen maar ik kan niet vinden hoe ik dit er definitief vanaf kan halen. Misschien kan het ook niet, weten jullie het?
User edit by PaulBrugel on 22-05-2009 @ 15:01:01 (1%)
What do you think about DN D4500 playlock eraf halen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Het is heel simpel en staat in?hoofdstuk 11 van de gebruiksaanwijzing. In het preset menu (openen door?1 seconde de memo/preset knop in te drukken) draai je naar item 10: Play Mode. Daar kan je kiezen tussen singe, continu en single play lock. Kennelijk staat het apparaat nu?op single play lock. Kies dan voor single.
Succes.
This is an old Topic
No new postings for 5.723 days. Post CommentThat would be 190.8 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.