Effecten Behringer DJX 750
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

b-shock    posted on 19-05-2009 21:38
Yoyo.
Wie weet welke effecten er in de Behringer DJX 750 zitten??

What do you think about Effecten Behringer DJX 750 ??

Vote :   

tek-zotic    posted on 19-05-2009 21:54
  • 47 digital effects including 12 beat sync delays, 12 beat sync echos, 6 different reverbs, 5 flangers,3 filters, 2 panners, ultrabass, exciter, vinylizer, voice changer and more
  • yohean    posted on 19-05-2009 21:55
    je kunt ook gewoon ff googlen dan kom je?er ook best wel hoor Cool
    User edit by yohean on 19-05-2009 @ 21:56:09 (5%)
    carlosa    posted on 19-05-2009 21:56
    zo zo...ik wist niet dat er zoveel effecten op dat ding zaten...is de kwaliteit vergelijkbaar met de ddm4000Confused
    Hardshort    posted on 20-05-2009 00:34
    In een topic van mij hebben we die discussie ook al, dit blijft de vraag totdat iemand hem uitgebreid gestest heeft want ik ben ook nogal benieuwd.

Maar ik vermoed dat de effecten echt niet beter zijn dan de ddm4000.
    Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
    carlosa    posted on 20-05-2009 00:53
    nee dat lijkt me ook wel stug jaa...de ddm is een lekkere mixer...en de effecten zijn best uitgebreid...denk dat de djx minder uitgebreid is...
    b-shock    posted on 20-05-2009 07:37
    De DJX komt nog niet eens isn de buurt van de ddm. de ddm is zo uitgebreid. en ik vind hem niet zo super overzichtelijk.
    Xtremer    posted on 20-05-2009 09:20
    De DJX-750 heeft inderdaad veel presets als het gaat om effecten. De reden hiervan is dat je de tijdsduur van je effect niet in kunt stellen. De DDM heeft het inderdaad iets uitgebreider, maar qua overzicht vind ik deze mixer een ramp! Als je het hebt over kwaliteit van de effecten dan vind ik het matig, de Reloop DSP mixers zijn wel goed.

Dus mocht je opzoek zijn naar een goede mixer voor niet teveel geld dan raad ik je zeker de Reloop RMX-40 DSP Blackfire aan! Deze mixer werkt echt prima en is een stukje uitgebreider qua effecten. Veel mensen gebruiken deze mixer, heb deze zelf ook gehad (zie profiel > DJ Booths). Succes met je keuzeSmile! Ennuhh ik denk niet dat jij zoals dit wilt eindigen met je Behringer.
    DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
    carlosa    posted on 20-05-2009 11:56
    Poster: b-shock
    De DJX komt nog niet eens isn de buurt van de ddm. de ddm is zo uitgebreid. en ik vind hem niet zo super overzichtelijk.

bedoel je dat je ddm onoverzichtelijk vindt?? dat vind ik namelijk helemaal niet...
    carlosa    posted on 20-05-2009 11:58
    Poster: Xtremer
    De DJX-750 heeft inderdaad veel presets als het gaat om effecten. De reden hiervan is dat je de tijdsduur van je effect niet in kunt stellen. De DDM heeft het inderdaad iets uitgebreider, maar qua overzicht vind ik deze mixer een ramp! Als je het hebt over kwaliteit van de effecten dan vind ik het matig, de Reloop DSP mixers zijn wel goed.

Dus mocht je opzoek zijn naar een goede mixer voor niet teveel geld dan raad ik je zeker de Reloop RMX-40 DSP Blackfire aan! Deze mixer werkt echt prima en is een stukje uitgebreider qua effecten. Veel mensen gebruiken deze mixer, heb deze zelf ook gehad (zie profiel > DJ Booths). Succes met je keuzeSmile! Ennuhh ik denk niet dat jij zoals dit wilt eindigen met je Behringer.

de ddm onoverzichtelijkConfused daar ben ik het niet mee eens...in eerste oogopslag wel ja..maar als je ermee gaat werken dan gaat alles vanzelf...tenminste bij mij dan:D...en de effecten zijn zeker niet matig..ik ?draai ook op de djm800..natuurlijk is dat een betere mixer..maar de effecten van de ddm zijn zeker niet matig...maar goed ieder zijn mening natuurlijk Winking my eye
    User edit by carlosa on 20-05-2009 @ 11:59:20 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 5.725 days.
     Post CommentThat would be 190.8 months
    or a whopping 15.7 years
    You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 16 Guests (69 Unknown)
    Pages generated today : 34.852
    Most visitors online this month : 295
    Lifetime Pageviews since 2003 : 233.922.848