KRK rokit RP6 G2 aan de muur bevestiggen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tek-zotic    posted on 19-05-2009 21:31
hoi,
ik zou voor mijn booth ( op kamer )graag een krk rokit RP6G2 kopen als monitor, nu moet ik altijd mijn monitors van mijn producehoek draaien als ik aan het?dj'n ben?+ staat eigenlijk aan de verkeerde kant ( net aan de kant?waar ik hoofdtelefoon luister ), hierdoor?heb ik niet altijd goed geluid tijdens het draaien. probleem is nu dat ik niet super veel?plaats heb en dacht daarom mss om ofwel?de krk op een staander te zetten, of?aan de muur bevestiggen.?heb een beetje gezocht maar vind eigenlijk nergens iets over een krk aan de muur bevestiggen, bestaan hier?speciale hulpstukken voor ofzo??

grtz?

What do you think about KRK rokit RP6 G2 aan de muur bevestiggen ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 19-05-2009 22:13
ik heb de mijne ook op steunen staan en als ik ga draaien dan verdraai ik mijn rechter krk zodat ik een monitor heb voor het dj hoekje.
mischien dat de foto's?het duidelijker maken:
User edit by MoXeGy on 19-05-2009 @ 22:15:15 (11%)
Phenix    posted on 19-05-2009 22:43
Als je je krk's aan de muur wilt hangen kan je een goedkope tv-beugel van de gamma/ikea gebruiken. Dit heb ik nu ook en je kan hem dan ook heel makkelijk draaien, misschien dat je hier iets aan hebt. Winking my eye
http://www.djmillhouse.nl
Prozei    posted on 19-05-2009 22:56
Poster: MoXeGy
ik heb de mijne ook op steunen staan en als ik ga draaien dan verdraai ik mijn rechter krk zodat ik een monitor heb voor het dj hoekje.
mischien dat de foto's?het duidelijker maken:

is dit zelf bouf of kan je deze ergens kopen heb ook wel intresse in een paar beugels.
MoXeGy    posted on 20-05-2009 09:52
Dit is zelfbouw, ik heb nog 2/3 beugels over die geheel zwart zijn met een metale plaat.
Als je wil kan ik er wel foto's van maken.
User edit by MoXeGy on 20-05-2009 @ 10:26:38 (16%)
tek-zotic    posted on 20-05-2009 14:53
Poster: Phenix
Als je je krk's aan de muur wilt hangen kan je een goedkope tv-beugel van de gamma/ikea gebruiken. Dit heb ik nu ook en je kan hem dan ook heel makkelijk draaien, misschien dat je hier iets aan hebt. Winking my eye

was ik aan aan het denken ja :d

This is an old Topic

No new postings for 5.123 days.
 Post CommentThat would be 170.8 months
or a whopping 14 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

81 Users online: 1 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 6.370
Most visitors online this month : 164
Lifetime Pageviews since 2003 : 210.857.457