set voor thuis (appartement) (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

timmy90    posted on 18-05-2009 21:37
iiiie,

ik heb thuis bij mijn ouders een set staan met tt's en serato...
nu ben ik samen gaan wonen op een appartmentje waar helaas geen plaats is voor deze set,
nu zoek ik iets (dacht zelf aan hercules controller) om thuis in men appartementje toch te kunnen mixen nzo...

iemand een goed voorstel?
draai house-electro-top 40
budget? rond de 200-300 euro...

greetz

What do you think about set voor thuis (appartement) ??

Vote :   

Esmee    posted on 18-05-2009 21:41
met dat budget zal je inderdaad aan een midi controller moeten gok ik. reloop digital jockey of de hercules rmx zou ik dan zeggen.
Dj_Fantasy    posted on 18-05-2009 21:45
Spaar even wat door, en ga voor een Vestax VCI 100!
dj2dj.nl
Esmee    posted on 18-05-2009 21:47
maar dan moet hij er ook nog een geluidskaart bij nemen... wat weer geld + ruimte kost
timmy90    posted on 18-05-2009 21:50
Poster: Dj_Fantasy
Spaar even wat door, en ga voor een Vestax VCI 100!

die is redelijk duur, en groot ook...
carlosa    posted on 18-05-2009 21:52
ik zou gaan voor de reloop dan toch...de hercules rmx raad ik af...goed geluid, maar die knoppen zijn echt een drama en die jog werkt niet fijn...en vooral de scratch functie niet...
Dj_Fantasy    posted on 18-05-2009 21:53
Poster: Esmee
maar dan moet hij er ook nog een geluidskaart bij nemen... wat weer geld + ruimte kost

Bij mijn weten heb je, als je serato koopt ookwel een geluidskaartWinking my eye
dj2dj.nl
Mineral    posted on 18-05-2009 22:16
Ik heb een tijdje geleden ook gekeken naar een midi controller. Qua prijs en functies denk ik dat de Reloop Digital Jockey Interface Edition de beste keus is.
Je hebt lekkere grote jogs. en daarbij is Reloop niet echt het slechtste merk om het zo maar te zeggen.
timmy90    posted on 18-05-2009 22:24
Poster: Mineral
Ik heb een tijdje geleden ook gekeken naar een midi controller. Qua prijs en functies denk ik dat de Reloop Digital Jockey Interface Edition de beste keus is.
Je hebt lekkere grote jogs. en daarbij is Reloop niet echt het slechtste merk om het zo maar te zeggen.

zoiets bedoel ik,
iemand ervaring mee?
_ruud_    posted on 18-05-2009 22:31
Lees hier de review op aboutdj.nl
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
timmy90    posted on 18-05-2009 22:34
ja maar een ervaring is soms? toch overtuigender,
zitten de knoppen goed, voelt hij goed?...
carlosa    posted on 18-05-2009 22:47
Poster: timmy90
ja maar een ervaring is soms? toch overtuigender,
zitten de knoppen goed, voelt hij goed?...

jaa..beter dan de hercules rmx i.i.g. de knoppen van de hercules zijn niet echt lekker..en reageren tevens niet altijd even goed....en die van de reloop wel vind ik...daarbij werkt de jog beter en is die is ook nog eens touch sensitive...dus je kan er meer mee...want met die van de rmx bijv kan je bijna niks...
ik zou gaan voor de reloop digital jockey 2 interface edition....of de normale versie met usb...de 1 is 319 euro en de andere 375 euro...dus best te doen...
gilan    posted on 18-05-2009 22:55
neem je set, zet hem in een flight case en alles is opgelost.
en het is super handig wil je hem on the road gebruiken

Winking my eye
polly    posted on 18-05-2009 23:11
ik zou zeggen er is toch wel een klein plaatsje te vinden voor je set?
carlosa    posted on 18-05-2009 23:15
Poster: polly
ik zou zeggen er is toch wel een klein plaatsje te vinden voor je set?

ahhaah hij zegt toch duidelijk...er is geen plaats voor de set en wilt iets anders en compacts...
polly    posted on 19-05-2009 00:13
ik weet het bedoel het ook niet verkeerd Cooldan zou ik voor de reloop kiezen en niet voor de hercules.heb nog niet veel goede verhalen over de hercules gehoord.
carlosa    posted on 19-05-2009 00:30
Poster: polly
ik weet het bedoel het ook niet verkeerd Cooldan zou ik voor de reloop kiezen en niet voor de hercules.heb nog niet veel goede verhalen over de hercules gehoord.

inderdaad...gelijk heb je de reloop is beter...de hercules rmx is best mooi en geluid is goed, maar qua functies en feeling is het drie keer niks
timmy90    posted on 19-05-2009 08:17
Poster: gilan
neem je set, zet hem in een flight case en alles is opgelost.
en het is super handig wil je hem on the road gebruiken

Winking my eye

heb he een tijdje geprobeerd, maar 2 tt's, een nuo 5, een laptop en 2 alto speakertjes, neemt behoorlijk veel plaats is...
daarmee zou het iets compact moeten zijn,
timmy90    posted on 19-05-2009 08:18
Poster: carlosa

jaa..beter dan de hercules rmx i.i.g. de knoppen van de hercules zijn niet echt lekker..en reageren tevens niet altijd even goed....en die van de reloop wel vind ik...daarbij werkt de jog beter en is die is ook nog eens touch sensitive...dus je kan er meer mee...want met die van de rmx bijv kan je bijna niks...

vanavond eens goed naar kijken,...tis ook niet dringend..

ik zou gaan voor de reloop digital jockey 2 interface edition....of de normale versie met usb...de 1 is 319 euro en de andere 375 euro...dus best te doen...

Mixt-Ape    posted on 21-05-2009 19:46
Ik zou ook voor een VCI-100 gaan en je geluidskaart van scratch live gebruiken...
aurelienvdv    posted on 21-05-2009 20:45
ik verkoop een hercules dj console rmx in perfecte nieuwstaat! vraagprijs: ?230
als je vragen hebt.. Happy, laughing
timmy90    posted on 21-05-2009 21:13
Poster: aurelienvdv
ik verkoop een hercules dj console rmx in perfecte nieuwstaat! vraagprijs: ?230
als je vragen hebt.. Happy, laughing

mail even een foto naar timmy.kornas@hotmail.com
niiicola    posted on 21-05-2009 21:16
Ik zou ipv een Hercules RMX voor een Numark Omni Control gaan. Komt beter uit de testen.
Gewoon.
carlosa    posted on 21-05-2009 21:46
Poster: niiicola
Ik zou ipv een Hercules RMX voor een Numark Omni Control gaan. Komt beter uit de testen.

ik zou gaan voor de reloop versies...deze zijn echt goed te noemen...en natuurlijk de vestax...de reloop's zijn voor 319 en 349 te krijgen en de vestax is wel wat duurder maar deze twee spelers zijn wel de beste in dit segment...bij een winkel op internet is de vestax 398....en de black 439..lijkt me een goed idee... de hercules is 300 euro maar toch echt minder dan deze twee
ArCee    posted on 24-05-2009 05:09
Op marktplaats kun je voor dat bedrag wel een? mixertje en dubbele speler vinden.
Esmee    posted on 24-05-2009 11:44
Poster: ArCee
Op marktplaats kun je voor dat bedrag wel een? mixertje en dubbele speler vinden.

maar dan heb je ook nog wat nodig om het geluid te horen :P en anders kan dat via je computer, bij mixer + dubbele cd speler neemt dat weer ruimte in beslag, en met een midi controller kun je meer dan met een simpele dubbele cd speler, (tenzij het er 1 is met veel functies natuurlijk)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

217 Users online: 12 Guests (205 Unknown)
Pages generated today : 27.969
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.642.331