Poster: Dj_Fantasy
Spaar even wat door, en ga voor een Vestax VCI 100!
Poster: Esmee
maar dan moet hij er ook nog een geluidskaart bij nemen... wat weer geld + ruimte kost
Poster: Mineral
Ik heb een tijdje geleden ook gekeken naar een midi controller. Qua prijs en functies denk ik dat de Reloop Digital Jockey Interface Edition de beste keus is.
Je hebt lekkere grote jogs. en daarbij is Reloop niet echt het slechtste merk om het zo maar te zeggen.
Poster: timmy90
ja maar een ervaring is soms? toch overtuigender,
zitten de knoppen goed, voelt hij goed?...
Poster: polly
ik zou zeggen er is toch wel een klein plaatsje te vinden voor je set?
Poster: polly
ik weet het bedoel het ook niet verkeerddan zou ik voor de reloop kiezen en niet voor de hercules.heb nog niet veel goede verhalen over de hercules gehoord.
Poster: gilan
neem je set, zet hem in een flight case en alles is opgelost.
en het is super handig wil je hem on the road gebruiken
Poster: carlosa
jaa..beter dan de hercules rmx i.i.g. de knoppen van de hercules zijn niet echt lekker..en reageren tevens niet altijd even goed....en die van de reloop wel vind ik...daarbij werkt de jog beter en is die is ook nog eens touch sensitive...dus je kan er meer mee...want met die van de rmx bijv kan je bijna niks...
vanavond eens goed naar kijken,...tis ook niet dringend..
ik zou gaan voor de reloop digital jockey 2 interface edition....of de normale versie met usb...de 1 is 319 euro en de andere 375 euro...dus best te doen...
Poster: aurelienvdv
ik verkoop een hercules dj console rmx in perfecte nieuwstaat! vraagprijs: ?230als je vragen hebt..
Poster: niiicola
Ik zou ipv een Hercules RMX voor een Numark Omni Control gaan. Komt beter uit de testen.
Poster: ArCee
Op marktplaats kun je voor dat bedrag wel een? mixertje en dubbele speler vinden.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.