Ik merk op dat er ook een paar Denon dealers op het forum zitten en hoop dat die wat inzicht kunnen geven op mijn probleem...
Tussen mijn Denon DN-X300 en CDN-35 krijg ik de faderstart niet goed aan de praat. Ja, af en toe doet ie het, maar vaker niet dan wel.
Ook begint de cd-speler spontaan te flippen als ik het mengpaneel uitzet (met faderstart knoppies aan).
Er is dus wel contact tussen cd-speler en mengpaneel, maar iets gaat er niet goed, of is kapot. Beiden hebben nog meer dan een halfjaar garantie en als er iets met een van beide is, komt dat wel in orde, maar... De cd-speler komt van Feedback (Rotterdam) en het mengpaneel van Conijn (Eindhoven). En beide apparaten staan in Axel (Zeeuws-Vlaanderen).
Kortom: ik zou graag eerst weten waar de fout waarschijnlijk ligt, voor ik een apparaat meeneem. Zeker als je bedenkt dat ik geen auto of rijbewijs heb en beide in het OV mee heb genomen en schijnlijk mee moet nemen. Of is dat nou juist wat mijn faderstart kapot heeft gemaakt?
What do you think about Waar zit de fout: Denon X300 of Numark CDN35? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vaag, ik dacht dat iedereen tegenwoordig toch wel het zelfde protocol gebruikte. Ik zal die van numark eens nazoeken. Zie ook Dit Forumtopic over faderstart.
Maar ik ben zelf van de nintendo-generatie, oftewel: plug en play - niet plug en pray (da's de microsoft-generatie).
Anyway, heb zelf nog geen stereo naar mono kabels gebruikt, maar wel sterokabels en monokabels. Same result, dacht ik.
Toch zou het wel eens kunnen, hoor.... Op mijn mengpaneel zit ook een keihandige 6.3 mm jack plug voor send/return effect voor mic... Dan moet je dus een jack naar dubbel jack hebben - ook een zeer standaard kabel. Not.
Bovendien geef ik liever niet eerst 20 euro uit aan kabels om er dan achter te komen dat het niet werkt...
En ook nog zo: bij conijn werkte de faderstart van de x300 wel samen met een Axis9.
User edit by MadSteven on 05-09-2005 @ 17:19:11 (14%)
This is an old Topic
No new postings for 7.105 days. Post CommentThat would be 236.8 months or a whopping 19.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.