Ervaringen met verschillende mixers!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

CoenBaas5300    posted on 16-05-2009 13:01
Beste DJ's/Producers van DJResource,

Ik ben al een aantal maande aan het kijken naar een nieuwe mixer. Ik was al gevallen voor de Pioneer DJM 800 (dus niet meer de 700), alleen heb ik op internet een beetje rond zitten kijken en nou zag ik nog andere mixers in dit segment.

Namelijk:
- Allen&Heath Xone 92
- Vestax PMC 580 Pro
- Ecler Evo 4
- Korg ZERO 4
- Pioneer DJM 800

Ik heb al verschillende filmpjes over deze mixers gezien op youtube en ik zag zeker ook dat de Vestax zeker geen slechte keus is.

Nou is mijn vraag wie naast de DJM 800, ervaringen heeft met de andere mixers. Zouden jullie dan ook de plus en de min punten van de mixer?erbij willen vermelden.?

Alvast bedankt!

Ciao!

What do you think about Ervaringen met verschillende mixers! ??

Vote :   

Estacy    posted on 16-05-2009 13:27
Ik denk dat je een winkel moet zoeken en ze uitproberen, welke heeft nou de beste effecten/filters/faders/EQ/aansluiting/bouwkwaliteit/prijs enzovoort
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixt-Ape    posted on 16-05-2009 14:21
Ik heb de DJM-800 verkocht om de Xone te kopen. Nooit spijt van gehad! Ook heb ik de Vestax getest. Dit is in mijn ogen ook een betere keuze dan de 800...de EVO heb ik al wel eens gebruikt maar nog niet echt uitgebreid getest, maar toch zou ik ook deze verkiezen boven de DJM. Er gaan geruchten dat ze ZERO4 uit productie gaat genomen worden, dus die misschien best niet? Ook laat de bouwkwaliteit van het ding heel wat te wensen over.

Mijn oordeel: Xone of Vestax! Hangt ervan af wat je zoekt in een mixer...
MaximDJ    posted on 16-05-2009 14:40
Misschien de Reloop RMX 40 Blackfire?
Hele fijne mixer, goed overzichtelijk, VU meters heel duidelijk, en de effecten zijn ook wel leuk, maar niet super. Voor het geld ZEKER waard!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
CoenBaas5300    posted on 16-05-2009 14:50
Poster: MaximDJ
Misschien de Reloop RMX 40 Blackfire?

Hele fijne mixer, goed overzichtelijk, VU meters heel duidelijk, en de effecten zijn ook wel leuk, maar niet super. Voor het geld ZEKER waard!

Ja maar ik heb nu een SynQ SMX 2, ook niks mis mee maar ik wil uiteindelijk naar het pro segment en daar zit die reloop ook niet echt in.

Dus ik ben aan het kijken naar een DJM800 of iets wat daar mee in vergelijking is.

This is an old Topic

No new postings for 5.604 days.
 Post CommentThat would be 186.8 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: 8 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 18.866
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.991.960