Ik heb gister mijn 2e hands Djm 800 ontvangen en ben er zeer blij mee! Maar ik heb nog een paar vraagjes:
Als ik een roll maak 8/1, dan is deze niet helemaal perfect. Je hoort dan aan het einde van deze roll nog een beat die het ritme er zegmaar uithaalt. Ik heb ook steeds even gewacht totdat de bpm counter goed stond, maar dit hielp helemaal niets.
Ook als ik een roll assign naar een ander kanaal kan ik deze niet effecten met color fx en de eq. Klopt dit?
Gr. Mathijs
What do you think about djm 800 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
klopt, dat de rol niet helemaal goed is, is echt je timing. En de roll komt na de color fx, dus als je een roll wil met color fx, moet je die eerst gebruiken.
No new postings for 5.721 days. Post CommentThat would be 190.7 months or a whopping 15.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.