Poster: Estacy
Je mag best je mening geven, alleen soms zetje een beetje een aggresief toontje. Maargoed, On-topic weer, ruzies moeten we niet hebben!
Voor iemand die net begint is een CDJ-100 toch wel bijna ideaal! niet kapot te krijgen, je kunt met de knopjes en functies die erop zitten niks kapot maken, en als je met iets slechtere gear begint, kan je beter draaien op goede gear!
Poster: Bozz
Zelf ben ik ruim 3 software DJ geweest met een behringer DJ console en de software die er bij zat... Zelf vond ik daar weinig aan omdat ik de 'feeling' miste.
Ben gelijk maar overgestapt naar de CDJ 1000 mk3. Gebruiks gemak een dikke 1. Had nog nooit een tabletop cd speler aangeraakt. De functies wijzen allemaal voor zich. maja zoals meerdere mensen al aangeven kan de prijs nog wel eens een probleem zijn
Een kameraad van me heeft een CDJ 400. Die zou ik persoonlijk verkiezen boven een 100 of 200. Het jogwheel van de 400 voelt namelijk een stuk solider aan dan die van de 100 en 200. (ik wil absoluut geen pioneer afkraken, maar het jogwheel bij de 100 en 200 voelt een beetje aan als intertoys speelgoed)
Hopelijk draagt deze reactie wat bij aan het maken van je juiste keuze
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.