meest gebruiksvriendelijke enkele CD speler (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 14-05-2009 02:56
Wat vinden jullie de meest gebruiksvriendelijke CD speler (table top). Let wel, om geen pro- en conta discussies over Pio, Denon,... te krijgen, meest gebruiksvriendelijkheid voor beginner met cd spelers,dus niet over kwaliteit en bla bla, maar puur gebruiksgemak.
Graag uw keuze motiveren aub !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 14-05-2009 @ 03:52:09 (13%)

What do you think about meest gebruiksvriendelijke enkele CD speler ??

Vote :   

Estacy    posted on 19-05-2009 18:25
Je mag best je mening geven, alleen soms zetje een beetje een aggresief toontje. Maargoed, On-topic weer, ruzies moeten we niet hebben!

Voor iemand die net begint is een CDJ-100 toch wel bijna ideaal! niet kapot te krijgen, je kunt met de knopjes en functies die erop zitten niks kapot maken, en als je met iets slechtere gear begint, kan je beter draaien op goede gear!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
carlosa    posted on 19-05-2009 18:32
Poster: Estacy
Je mag best je mening geven, alleen soms zetje een beetje een aggresief toontje. Maargoed, On-topic weer, ruzies moeten we niet hebben!

Voor iemand die net begint is een CDJ-100 toch wel bijna ideaal! niet kapot te krijgen, je kunt met de knopjes en functies die erop zitten niks kapot maken, en als je met iets slechtere gear begint, kan je beter draaien op goede gear!

nou dat is iig zeker niet de bedoeling...via internet komt het wel eens wat onaardiger over misschien maar er zijn natuurlijk ook veel mensen die dat min of meer uitlokken...
Estacy    posted on 19-05-2009 18:34
Dat klopt ook weer zo, met letters is het moeilijk om bijv. klemtonen te plaatsen.
Bozz    posted on 19-05-2009 19:14
Zelf ben ik ruim 3 software DJ geweest met een behringer DJ console en de software die er bij zat... Zelf vond ik daar weinig aan omdat ik de 'feeling' miste.

Ben gelijk maar overgestapt naar de CDJ 1000 mk3. Gebruiks gemak een dikke 1. Had nog nooit een tabletop cd speler aangeraakt. De functies wijzen allemaal voor zich. maja zoals meerdere mensen al aangeven kan de prijs nog wel eens een probleem zijn Winking my eye

Een kameraad van me heeft een CDJ 400. Die zou ik persoonlijk verkiezen boven een 100 of 200. Het jogwheel van de 400 voelt namelijk een stuk solider aan dan die van de 100 en 200. (ik wil absoluut geen pioneer afkraken, maar het jogwheel bij de 100 en 200 voelt een beetje aan als intertoys speelgoed)

Hopelijk draagt deze reactie wat bij aan het maken van je juiste keuze Winking my eye
Esmee    posted on 19-05-2009 19:23
Poster: Bozz
Zelf ben ik ruim 3 software DJ geweest met een behringer DJ console en de software die er bij zat... Zelf vond ik daar weinig aan omdat ik de 'feeling' miste.

Ben gelijk maar overgestapt naar de CDJ 1000 mk3. Gebruiks gemak een dikke 1. Had nog nooit een tabletop cd speler aangeraakt. De functies wijzen allemaal voor zich. maja zoals meerdere mensen al aangeven kan de prijs nog wel eens een probleem zijn Winking my eye

Een kameraad van me heeft een CDJ 400. Die zou ik persoonlijk verkiezen boven een 100 of 200. Het jogwheel van de 400 voelt namelijk een stuk solider aan dan die van de 100 en 200. (ik wil absoluut geen pioneer afkraken, maar het jogwheel bij de 100 en 200 voelt een beetje aan als intertoys speelgoed)

Hopelijk draagt deze reactie wat bij aan het maken van je juiste keuze Winking my eye

ik gok dat je een dikke 10 bedoelt? en geen dikke 1 Winking my eye
Mixt-Ape    posted on 19-05-2009 20:27
Een dikke 1 kan ook (op 1 dan)...
Tekhead    posted on 20-05-2009 02:59
hallo, jongens, Carlosa en Estacy, aub, zoals door estacy opgemerkt, en opgenoemd in mijn TS, geen discussies, over merken, en kwaliteit onderling, maar gebruiksgemak, punt uit, met dergelijk over en weer gekibbel schiet(en) ik (we) niets op. Als dit niet lukt, vraag ik om een slotje ! Dus on topic aub
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 20-05-2009 08:12
Nou, helemaal gelijk heb je! Ik denk, dat heeft al iemand gezegt, dat het per persoon verschilt. Ik vind persoonlijk een American Audio CDI-300 makkelijker dan een CDJ-200. Zowiezo is een speler wel makkelijk als je er een tijdje mee gespeeld hebt
DJTruth    posted on 20-05-2009 14:33
Zoals een hele berg mensen voor mij gedaan hebben, ben ik het niet eens als je een Pioneer cdj-800 (mk1/2) voorsteld als beginner mixer.

Toen ik startte had ik nog niet eens ?50,- uit te geven. Maargoed. Toen was ik 10 jaar.
Ik startte daarom met gewone hifi spelers. Gewoon plaatjes draaien dus. Toen de MaxGear 7330. KOOP DIE NOOIT! 1 dikke miskoop. Hoewel ik ze toen der tijd erg lekker vond.

Als "beginner" table top raad ik je de JBSYstems mcd-200 aan. Let wel: Mcd-200 niet de cd-200. De mcd beschikt namelijk over mp3 functie. Als je start, alles op 1 schijfje zetten. Vond ik wel lekker draaien. De mcd-200 heb ik eigenlijk geen klachten over. Behalve over het extreem gevoelige joggwheel. Maar daar heb je ook last van bij de Numark Axis 4/9/9cs.

Nou, to the point. De mcd-200 vind ik erg gebruiksvriendelijk. Makkelijk te overizen. En weinig verborgen functies (zoals de cdj-800 mk2). Nu heb je er al 1 voor ?229,95. Ik heb er trouwens 2 te koop staan. Met Behringer vmx-300 en Behringer tweakalizer En zelfs nog een Dap DH-135. Maargoed Dit is geen topic daarvoorWinking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.602 days.
 Post CommentThat would be 186.7 months
or a whopping 15.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

72 Users online: 4 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 5.128
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.068.707