Zoals een hele berg mensen voor mij gedaan hebben, ben ik het niet eens als je een Pioneer cdj-800 (mk1/2) voorsteld als beginner mixer.
Toen ik startte had ik nog niet eens ?50,- uit te geven. Maargoed. Toen was ik 10 jaar.
Ik startte daarom met gewone hifi spelers. Gewoon plaatjes draaien dus. Toen de MaxGear 7330. KOOP DIE NOOIT! 1 dikke miskoop. Hoewel ik ze toen der tijd erg lekker vond.
Als "beginner" table top raad ik je de JBSYstems mcd-200 aan. Let wel: Mcd-200 niet de cd-200. De mcd beschikt namelijk over mp3 functie. Als je start, alles op 1 schijfje zetten. Vond ik wel lekker draaien. De mcd-200 heb ik eigenlijk geen klachten over. Behalve over het extreem gevoelige joggwheel. Maar daar heb je ook last van bij de Numark Axis 4/9/9cs.
Nou, to the point. De mcd-200 vind ik erg gebruiksvriendelijk. Makkelijk te overizen. En weinig verborgen functies (zoals de cdj-800 mk2). Nu heb je er al 1 voor ?229,95. Ik heb er trouwens 2 te koop staan. Met Behringer vmx-300 en Behringer tweakalizer En zelfs nog een Dap DH-135. Maargoed Dit is geen topic daarvoor