Poster: b-shock
Ik vind de Reloop RMP-1. Zeer overzichtelijk , Fijn om mee te draaien , En genoeg functies!
Poster: Illusion
Klopt. Zo kunnen mensen met minder geld te besteden toch een beetje wannabee pioneer zijn:p
Poster: carlosa
ik vind het gewoon jammer...waarom naapen...ik maak met word nog een betere design als al die lelijke spelers...pioneer en de nieuwe denon zijn mooi, maar de rest is gewoon lelijk..
Poster: DJADMINPoster: carlosa
ik vind het gewoon jammer...waarom naapen...ik maak met word nog een betere design als al die lelijke spelers...pioneer en de nieuwe denon zijn mooi, maar de rest is gewoon lelijk..
Gaat het niet op de eerste plaats om functionaliteit, en daarna pas om uiterlijk ?
Je wil toch ook geen vriendin die (ohjee, deze discussie weer....)
Haha. Ben het eens met je stelling. De Reloops zijn inderdaad gewoon look a like Pioneers, maar ze draaien totaal anders, vind de jog echt vlut van een Reloop. Ook hou ik niet van die inzakknoppen, die zachte dingen
.
Gaat het niet op de eerste plaats om functionaliteit, en daarna pas om uiterlijk ?
Je wil toch ook geen vriendin die (ohjee, deze discussie weer....)
ik weet niet of ze functioneel zijn of niet gebruik ze niet. maar alleen al omdat ze er zo gaar uit zien hoef ik ze niet als er andere zijn waarvan ik weet dat ze er goed uit zien en ook goed werken...snap je me punt...kijk als reloop spelers beter zouden zijn...wat zeker niet zo is, want anders waren bijv. pioneer en denon niet zo populair...dan zou ik wel voor reloop kiezen...maar dat is niet zo..dus dan is de keuze snel gemaakt...het moet toch mogelijk zijn om die dingen er beter en origineel uit te laten zien...kijk die iq2 mixer bijvoorbeeld van reloop ziet er wel origineel en leuk uit....
Poster: Ilja
Technics SL DZ1200, groot formaat en alles duidelijk aangegeven.?
die reloops zijn echt kopie van pio...misschien werkt het goed maar het ze zien er niet uit...
Poster: kuituhh
enigste wat de overeenkomsten zijn is dat ze allebij een groot jogweel hebben. Maar zelfs die is totaal anders. Vind het totaal geen rip of van pio. Wel is er dus gekeken naar wat mensen echt willen en dat is niet een zielig klein jogweel dus :P
tjusch
Poster: djdolivieira
Als je goed kijk is het wel een rip van de pioneer. geef nou maar toe. Alle main futures zitten allemaal op de zelfde plek en pioneer was toch de eerste met dat grote jogwheel. zo ver ik me kan herrinerren
je hebt gelijk...het lijkt er gewoon heel veel op klaar...en dat is helemaal niet nodig....zo moeilijk is het niet om een ander en vernieuwend design te bedenken...
je hebt gelijk...het lijkt er gewoon heel veel op klaar...en dat is helemaal niet nodig....zo moeilijk is het niet om een ander en vernieuwend design te bedenken...
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Punt. Reloop is dus gewoon, marketingtechnisch, erg slim geweest, door een speler aan te bieden die elementen van de cdj 1000 bevat, maar toch anders werkt, en deze aan te bieden tegen een prijs die ongeveer 1/3 is van de CDJ.nou als reloop gewoon een andere design had aangenomen was het ook wel gaan verkopen hoor...dat vind ik geen goed argument van je....mensen hebben gewoon weinig keus als ze maar zo weinig te besteden hebben ...
Poster: ArTy
Niet waar carlosa, er is zat keuze in?die prijscategogie, de reloop is alleen de beste, daarom ook de meest verkochte. En het design heeft er heel veel mee te maken.
Ik vind het gewoon de mooiste speler in de - 500 euro categorie. En met mij vele anderen ook.
Poster: djdolivieira
?
Inderdaad deze speler z`n display vind ik ook niet duidelijk. Ik heb ze namelijk 4jaar in m`n bezit gehad en de que werk inderdaad niet als als de andere spelers. Neee als je mij vraag wat duidelijk is ga ik ook voor CDJ1000MK3.
hahah je zegt het zelf de reloop is de beste in zijn prijscategorie...dat betekent dus dat er weinig andere keuze is...
dus ik denk dat je het gewoon met me eens bent...(alleen je weet het zelf nog niet)
Poster: qntr0lPoster: carlosa
hahah je zegt het zelf de reloop is de beste in zijn prijscategorie...dat betekent dus dat er weinig andere keuze is...
dus ik denk dat je het gewoon met me eens bent...(alleen je weet het zelf nog niet)
Mag ik vragen hoe oud jij bent? Ik bespeur op dit forum een heel aantal gewoon loze posts van je.
Als je beter had gelezen, zegt Arty dat er genoeg spelers te verkrijgen zijn in deze prijscategorie. Hierin heeft hij ook gelijk. Er zijn veel spelers te verkrijgen van om en nabij de 500, en de reloop is imo gewoon technisch de meest interessante, en qua looks ook. Who cares dat ze een klein beetje op de Pioneers lijken, ik vind ze er gelikt uitzien.
Als je het mij vraagt, zou ik kiezen voor een AXIS4 of CDJ800MK2. Allebei zeer overzichtelijke spelers, met minimale functies. Echter doen ze wat ze moeten doen.waar slaat dat nou weer op? Ik heb het goed gelezen hoor...je hebt mij nooit horen zeggen dat ik het niet de beste oplossing voor in die prijscategorie vind...ik vind het alleen een lelijk ding en ik zou het nooit kopen...en trouwens hoe oud ben jij eigenlijkik bedoel wij zijn hier in discussie en jij moet gelijk met hou oud ben je en loze opmerkingen dit dat...je bent geen admin of wat dan ook dus gedraag je er ook niet naar...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.