Poster: Sebasz
CDJ 100/200/800/1000
Poster: carlosa
hahaha pioneerlovertje..klopt wel trouwens...maar de numarks zijn ook gebruiksvriendelijk en vooral de cdx hdx en ns7 versies
Poster: tairipPoster: carlosa
hahaha pioneerlovertje..klopt wel trouwens...maar de numarks zijn ook gebruiksvriendelijk en vooral de cdx hdx en ns7 versies
Jouw hoor, heb jij de NS7 al uitgeprobeerd? En trouwens dat is geen cd speler!Nee nog niet...maar als ik video reviews en demos zie (welke echt heel duidelijk zijn en alle functies besproken worden) dan zie gewoon dat het een simpele maar naar mijn idee erg leuke speler is...en ik zei ook niet dat het een cdj was...ik noemde gewoon een aantal modellen en daarbij nam ik ook terecht bij de ns7 :D
Poster: Tekhead
....Al moet gezegd dat die wave functie wel een meer dan pluspunt is, want needle droppen is iets wat ik zeer veel gebruik.
Poster: Tekhead
kan dat nooit onthouden waar die staan
Poster: carlosaPoster: tairipPoster: carlosa
hahaha pioneerlovertje..klopt wel trouwens...maar de numarks zijn ook gebruiksvriendelijk en vooral de cdx hdx en ns7 versiesNee nog niet...maar als ik video reviews en demos zie (welke echt heel duidelijk zijn en alle functies besproken worden) dan zie gewoon dat het een simpele maar naar mijn idee erg leuke speler is...en ik zei ook niet dat het een cdj was...ik noemde gewoon een aantal modellen en daarbij nam ik ook terecht bij de ns7 :D
Maar waar werd naar gevraagd? Een enkele table top CD Speler.
Poster: tairipPoster: carlosaPoster: tairipPoster: carlosa
hahaha pioneerlovertje..klopt wel trouwens...maar de numarks zijn ook gebruiksvriendelijk en vooral de cdx hdx en ns7 versiesNee nog niet...maar als ik video reviews en demos zie (welke echt heel duidelijk zijn en alle functies besproken worden) dan zie gewoon dat het een simpele maar naar mijn idee erg leuke speler is...en ik zei ook niet dat het een cdj was...ik noemde gewoon een aantal modellen en daarbij nam ik ook terecht bij de ns7 :D
Maar waar werd naar gevraagd? Een enkele table top CD Speler.wat maak je je nou druk...ik zeg toch dat ik hem gewoon erbij had genoemd...je bent nog moderator ook en je fockt mensen op...doe gewoon effe normaall
Poster: CoenBaas5300
Ik denk dat de gebruiksvriendelijke heid ook aan jezelf ligt. Het ligt er maar net aan wat je gebruikt op zo'n speler. Als je bijvoorbeeld niks met hot cue's, loop's en dergelijke doet en alleen maar gebruikt om er tracks mee af te spelen, is bijna elke speler gebruiksvriendelijk.
Zo zie ik het dan he.!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.