Blanes 2009 (4/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

carlosa    posted on 04-06-2009 21:31
hahaha....komt wel goed Tomasz...zijn genoeg leuke meiden daar denk ik...:D
Saskia    posted on 04-06-2009 21:31
ja maar hij is bezet! Unhappy
carlosa    posted on 04-06-2009 21:33
Jaa...hmmmm...tja ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden...ik heb daar nog moeite mee...
Tomazos    posted on 04-06-2009 22:32
kan ik wel hoor schatje(L)
carlosa    posted on 04-06-2009 22:42
ja joh...nou ik heb een vriendin maar ik zeg eerlijk ik zou me niet kunnen inhouden...zo ver ben ik nog niet
Yorick    posted on 04-06-2009 23:18
Poster: Saskia
ja maar hij is bezet! Unhappy

wie dan haha
Crazy    posted on 04-06-2009 23:29
Poster: Tomazos
kan ik wel hoor schatje(L)

Gaat meteen de verdediging inCool
Groot gelijk, haha.

Nee joh, geintje, denk dat die het wel meent, ook al ken ik 'm niet zo goed.Cool

Maar ??n ding weet ik wel, en dat is dat ik fxcking veel respect heb voor deze jongen!
Om het op deze leeftijd al zo ver te schoppen, daarmee bedoel ik, residenties in grote clubs, Spanje natuurlijk en ga maar door.

Toma(s)(z)(os), 1 van mijn voorbeelden, zeker weten!CoolCoolCoolCool
User edit by Crazy on 05-06-2009 @ 06:17:45 (100%)
CaSE    posted on 05-06-2009 14:21
Poster: Crazy

Ik heb z'n handtekening! Cool

Die foto op die bank doet me zomaar aan iets denken... Je weet precies waar ik het over heb meneer de slaapkamer onderkotser Cool!

Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt, ik zit van 7 tot 14 juli in malgrat. Gaan we vast wel even koffie doen!

User edit by CaSE on 05-06-2009 @ 14:21:37 (2%)
Crazy    posted on 05-06-2009 14:23
Poster: CaSE

Ghehe, wat vraag je ervoor?Cool Ben bereid te bieden, haha. Ik ken ook gewoon als die terug is gewoon even langs HMH gaanCoolCool
User edit by Crazy on 05-06-2009 @ 14:23:37 (4%)
Saskia    posted on 05-06-2009 14:43
Poster: Yorick
wie dan haha

wie denkje Happy, laughing?
tom-j    posted on 05-06-2009 16:10
Poster: Yorick
wie dan haha

wie denkje Happy, laughing?

hebben jullie nou sirieus iets, of is dit gewoon een heel goed doorgezette grap?

Crazy    posted on 05-06-2009 16:26
Vraag ik me ook al af.
Winston    posted on 05-06-2009 18:20
Tuurlijk is het echt. Over zulke dingen maak je toch geen grapjes.

En nu back on topic.

Morgenavond echt draaien dit keer in Blanes als ik het goed heb gevolgd. Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 05-06-2009 @ 18:24:04 (78%)
carlosa    posted on 05-06-2009 18:37
hmmm hij heeft dus iets met saskia...en dan wordt zij boos dat bezet is...hij moet gewoon plezier hebben daar..en kom je mooie meiden tegen gewoon regelen...
Winston    posted on 05-06-2009 18:40
Niet leuk van je. Je wilt Saskia verdrietig maken.
Tic Toc
carlosa    posted on 05-06-2009 19:00
Poster: Winston
Niet leuk van je. Je wilt Saskia verdrietig maken.

helemaal niet...ik geef mijn mening...maar iedereen moet zelf weten...als ze echt een serieuze relatie hebben dan moet ie misschien gewoon niets doen...maar ik zou het wel doen...zonder er bij na te denken
Tomazos    posted on 05-06-2009 19:30
Poster: Crazy

Gaat meteen de verdediging inCool
Groot gelijk, haha.

Nee joh, geintje, denk dat die het wel meent, ook al ken ik 'm niet zo goed.Cool

Maar ??n ding weet ik wel, en dat is dat ik fxcking veel respect heb voor deze jongen!
Om het op deze leeftijd al zo ver te schoppen, daarmee bedoel ik, residenties in grote clubs, Spanje natuurlijk en ga maar door.

danku danku:P,

Die foto op die bank doet me zomaar aan iets denken... Je weet precies waar ik het over heb meneer de slaapkamer onderkotser Cool!

ik weet niet waar je het over hebt.. maar die prullebak was me grootste vriend bij jou:P,

Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt, ik zit van 7 tot 14 juli in malgrat. Gaan we vast wel even koffie doen!

ja is goed!, ik ben zoiezo zaterdags vrij zoals ik nu begrepen heb.. de rest moet wel werken.. ik niet omdat zaterdag voor spanjaarden is, en ze dan gewoon spaanse dj hebben.. of ik verveel me en ga ik wel even proppen ofzo..

kom ik je met de auto wel even oppikken.. even stappen in lloret ofzo, ik heb zoiezo gratis toegang.. de mensen die ik meeneem ook, Of een hele lage entree prijs..

zoiezo als je met mij gaat stappen is de drank heel goedkoop Winking my eye..
ik zet het even in me agendaHappy, laughing
---

verder:

Update:

blijkbaar heb ik het vertrouwen van nederlandse manager een beetjeHappy, laughing, slaap met hem en mijn hmh collega samen in 1 appartement, en is echt fcking relax!, gewoon met ze alle lol trappe, Gister avond weer even naar de discotheek geweest waar ik moet komen te draaien (met de groep zuipen behalve ik) was niet druk )logisch, zijn nog geen toeristen), wel zijn er een paar (leuke) dames van het Animafest aangekomen (animatie team voor hotels e.d), en die zien er wel heel leuk uitCool, hun gingen naar een andere bar.. ik en me manager in de auto naar appartement.. zien we ze lopen maar we wouden gewoon rustig gaan slapen..

wij beetje internetten enzo.. zegtie: kom man, we gaan die meiden van animafest beter leren kennen..Cool, terug de auto in, door de stad gereden konden we ze helaas niet meer vinden.. naja jammer dan..

geluk dat ik niet gedronken had want werden aangehouden door politie.. mijn manager was dronken en stoned.. en ik was nuchter en ik reed.. die agent beetje vragen stellen vraagt hij: wat doen jullie hier eigelijk?? ik: "yo trawagar disco arena" (ik werk in discotheek arena)? toen mochten we opeens door rijden (1 groot corrupt zooitje die politie hier.. eigenaar stopt ze afentoe wat toe, en daarom heeft de discotheek nooit controles en personeel nooit boetes,

toen maar terug naar huis vroeg slapen want vandaag gingen we naar 'water world' in lloret de mar.. dat is het grootste water park van europa.. met glijbanen, zwembaden e.d.. was alleen bewolkt en 26 graden, dus de wind voelde beetje koud aan.. maar die glijbanen waren wel kicken..

vanavond hebben we een meeting met ander nederlands personeel van een andere discotheek waar we mee samen werken.. dus word een zuipfestijn denk ik (elke dag.. dus waarom vanavond niet), ik ga weer lekker rustig aandoen.. beetje fit blijven Happy, laughing,

morgen 1e werkdag!, dus zometeen nog even wat cd'tjes branden en tracklistjes Schrijven (ik heb hier geen printerUnhappy ).. en dan morgen aan de slag!, en dan weer vrij Happy, laughing

wat een heerlijk leven.. maja, dat duurd alleen deze maand.. want dan begint het hoogseizoen..
nu moet ik gewoon afentoe gaan draaien voor reisorganisaties.. dat we van tevoren weten dat ze een zaal hebben afgehuurd..

wat ik wel grappig vind.. die spaanse huis dj (niemand mag hem omdatie fucking arrogant is terwijl die nix kan geen 1 goeie overgang gehoord en de raarste dingen en door de microfoon roept: yo soy dj carrasco, numbre uno dj de costa brava (ze dj naam en datie nr 1 dj van costa brava is).. maar gister kwam hij naam me toe opeens van: tu es bienes dj! (dat ik goed ben) en kusje op me hand enzo.. terwijl ik nog niet gedraaid heb.. dus waarschijnlijk heeft de eigenaar hem op ze flikker gegeven ofzo.. ik weet het niet..

de spaanse manager van de disco is ook echt chill, kan wel met hem lache.. de meiden en jonges die hier nu al zijn mochten de echte eigenaren niet zo.. maar ik vond ze wel relaxt..

maja,

WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS!!!
User edit by Tomazos on 05-06-2009 @ 19:38:28 (14%)
Xitrate    posted on 05-06-2009 19:44

ik: "yo trawagar disco arena" (ik werk in discotheek arena)

Cool

Wel leuk verhaal!
Snoey    posted on 05-06-2009 19:45
Schrijf je tracklisten op bierviltjes, die gaan heeeeeeeeeeeeel lang mee, vooral als je hele weken draait.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 05-06-2009 19:53
Poster: carlosa
helemaal niet...ik geef mijn mening...maar iedereen moet zelf weten...als ze echt een serieuze relatie hebben dan moet ie misschien gewoon niets doen...maar ik zou het wel doen...zonder er bij na te denken

Een slimme jongen ben je niet echt heb ik het idee Happy, laughing
carlosa    posted on 05-06-2009 19:56
Poster: carlosa

Een slimme jongen ben je niet echt heb ik het idee Happy, laughing

wat heeft dat nou te maken met slim of nietConfusedik hou van vrouwen en regel dr zoveel ik kan totdat ik wel de ware heb gevonden :D

Snoey    posted on 05-06-2009 19:58
Dan heb je er zeker niet veel geregeld?:P
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 05-06-2009 19:58
Dat is een instelling die ik niet met je deel dan Winking my eye
carlosa    posted on 05-06-2009 20:03
Poster: Snoey
Dan heb je er zeker niet veel geregeld?:P

ik ga hier niet opscheppen hoeveel ik er wel of niet geregeld heb maar hoe kom je erbij dat ik er niet veel geregeld heb dan??hahah...ik heb nu een vriendin maar heb ook genoeg meisjes die ik daarnaast zie...ik kom er tenminste voor uit...dat ik het fijn vind...is toch niks mis mee..
carlosa    posted on 05-06-2009 20:03
Dat is een instelling die ik niet met je deel dan Winking my eye

kijk nu begrijp ik je ...maar om te zeggen dat ik niet zo slim ben tja....
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

135 Users online: 49 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 16.476
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.125.994