Poster: Saskia
ja maar hij is bezet!
Poster: Tomazos
kan ik wel hoor schatje(L)
Poster: Crazy
Toma(s)(z)(os), 1 van mijn voorbeelden, zeker weten!
Poster: CaSE
Ik heb z'n handtekening!
Poster: Yorick
wie dan haha
Poster: SaskiaPoster: Yorick
wie dan haha
wie denkje?
hebben jullie nou sirieus iets, of is dit gewoon een heel goed doorgezette grap?
Poster: Winston
Niet leuk van je. Je wilt Saskia verdrietig maken.
Poster: Crazy
Gaat meteen de verdediging inCool
Groot gelijk, haha.
Nee joh, geintje, denk dat die het wel meent, ook al ken ik 'm niet zo goed.Cool
Maar ??n ding weet ik wel, en dat is dat ik fxcking veel respect heb voor deze jongen!
Om het op deze leeftijd al zo ver te schoppen, daarmee bedoel ik, residenties in grote clubs, Spanje natuurlijk en ga maar door.
Toma(s)(z)(os), 1 van mijn voorbeelden, zeker weten!CoolCoolCoolCool
Ik heb z'n handtekening! Cool
Die foto op die bank doet me zomaar aan iets denken... Je weet precies waar ik het over heb meneer de slaapkamer onderkotser Cool!
Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt, ik zit van 7 tot 14 juli in malgrat. Gaan we vast wel even koffie doen!
ik: "yo trawagar disco arena" (ik werk in discotheek arena)
Poster: carlosa
helemaal niet...ik geef mijn mening...maar iedereen moet zelf weten...als ze echt een serieuze relatie hebben dan moet ie misschien gewoon niets doen...maar ik zou het wel doen...zonder er bij na te denken
Poster: SaskiaPoster: carlosa
helemaal niet...ik geef mijn mening...maar iedereen moet zelf weten...als ze echt een serieuze relatie hebben dan moet ie misschien gewoon niets doen...maar ik zou het wel doen...zonder er bij na te denken
Een slimme jongen ben je niet echt heb ik het ideewat heeft dat nou te maken met slim of nietik hou van vrouwen en regel dr zoveel ik kan totdat ik wel de ware heb gevonden :D
Poster: Snoey
Dan heb je er zeker niet veel geregeld?:P
Poster: Saskia
Dat is een instelling die ik niet met je deel dan
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.