Blanes 2009 (3/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Chydo    posted on 01-06-2009 21:36
Dit is dus een van mijn doelen, om te draaien in een ander land!\
Succes daar, lijkt me echt super vet Smile

ciaociao
Tomazos    posted on 02-06-2009 23:06
ZO, ik zit nu in mijn superdeluxe appartement in spanje!, fucking chill hier, hele dag beetje op het dak terras gelegen,
--

Gister avond hadden we een 'afscheidsfeestje' (gewoon excuus om te zuipe) met wat collega's van hollywood in de Crazy piano's in Scheveningen.. hadden daar een vip tafel geregeld (500 eu), en een paar flessen bacardi (a 130eu per stuk), nadat deze flessen leeg waren lekker aan de shotjes gegaan.. was gezellig en ik kwam Dyna ook nog tegen, hele avond mee gezopen en staan lullen..

om 06.30 lag ik duizelig en misselijk in me bed, en om 08.00u ging de wekker weer..
om 09.00 werden we opgepikt door de oom van de collega waar ik bleef slapen, en toen naar t vliegveld..

met een vieze smaak in me mond en brandige oogjes ingechekked,

en toen vliegen:

die collega van mij ging in het vliegtuig pitten maar dat kon ik dus echt niet..
eenmaal aangekomen zijn we opgehaald door wat nederlandse collega's en manager.. en toen naar het appartement..

in 1 woord: luxe! ik slaap met 2 gasten samen (andere collega's in het hoogseizoen moeten het doen met 8 personen in 1 appartement, dus ik heb het beste plekje van allen.

mijn appartement:

dit is de woonkamer, en de keuken (incl vaatwasser en kookplaat!), is nog stuk groter.

ik had het erover met de manager of er internet was.. dat was er wel maar was storing.. hebben ze internet dienst laten komen die heeft het gefixt.. dus al het personeel hier zit nu als een gek achter de laptop:P,

zometeen gaan we naar de discotheek waar ik moet draaien, even kijkje nemen.. en daarna gaan we door naar Malgrat (waar ik in 2007 zat)+lloret..

en dat zal vast niet bij 1 cola blijven Winking my eye

we zitten hier nu met 8 man (3 meiden, 5 jonges)?personeel echt chille mensen..in Juli komen de andere +-45 personeels leden,

Tot zover!
User edit by Tomazos on 02-06-2009 @ 23:09:01 (2%)
Snoey    posted on 03-06-2009 01:06
In iedergeval veilig aangekomen, geniet er van!?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Crazy    posted on 03-06-2009 01:58
Indd, hun zijn niet plotseling van de radar verdwenenCool.

Ziet er goed uit joh, veel plezier daar nog!
Nou eens kijken of dat apartement zo netjes blijft.Cool
User edit by Crazy on 03-06-2009 @ 02:00:29 (1%)
Tomazos    posted on 03-06-2009 18:54
vanacht wezen stappe in die discotheek waar k moet werken, helemaal los.. draaid nu een andere (huis) dj.. een spaanse jongen.. die ging mij uitleggen hoe een djm 600 werktCool, en die dj zei door de microfoon int spaans dat hij nr 1 dj van de wereld en costa brava was.. terwijl hij geen 1 mix goed deed.. house met ?k heb een boot'proberen te mixen.. maja,

mijn taak is om hem eruit te werken, want iedereen heeft een scheithekel aan hem, de grote zaal van arena is wel groot, en een zootje subsWOW dat gaat wel beuke..

vanacht lekker geslapen, en vanmiddag met ze allen lekker liggen bakken op het strand, zaterdag moet ik 2 uurtjes draaien, dan is er een kroegentocht (de 1e groep komt dan aan),

vanavond staat lloret op het programmaHappy, laughing
ThijsG    posted on 03-06-2009 19:01
Nou dat klinkt ideaal: En toen gingen we slapen, toen gingen we zuipen, toen gingen we weer lliggen op het strand, toen waren we lam. Ik hoop dat het allemaal goed gaat daar maar het klinkt goed geregeld!
Dolivieira    posted on 04-06-2009 00:25
Tof man zet hem op
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Hardshort    posted on 04-06-2009 00:42
Veel succes daarzo SmileIk droom ervan om het zelf ook eens te mogen doen Smile
Ik ga je tripreport volgen!?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
Tomazos    posted on 04-06-2009 06:55
kom net kotsent/vallend/stromnpelend van wc af, verslag doe ik zometeen wel als ik wakker ben...Cool
Estacy    posted on 04-06-2009 07:50
Poster: Tomazos?,
?en die dj zei door de microfoon int spaans dat hij nr 1 dj van de wereld en costa brava was.. terwijl hij geen 1 mix goed deed.. house met ?k heb een boot'proberen te mixen.. maja,

mijn taak is om hem eruit te werken, want iedereen heeft een scheithekel aan hem,

DJ Otto! (van draadstaal)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Stefjuuh    posted on 04-06-2009 07:55
Poster: Tomazos
kom net kotsent/vallend/stromnpelend van wc af, verslag doe ik zometeen wel als ik wakker ben...Cool

HAHAHAHAHAHA!
Bartjens    posted on 04-06-2009 09:01

Dat je het dan nog in je hoofd haalt om wat te typen hier... Cool
www.djbrowbeat.com
ThijsG    posted on 04-06-2009 16:09
Poster: Bartjens

Dat je het dan nog in je hoofd haalt om wat te typen hier... Cool

En zo herken je een trouwe DJR'er
ThijsG    posted on 04-06-2009 16:09
Dubelpost?Cool
User edit by ThijsG on 04-06-2009 @ 17:40:01 (95%)
Roov    posted on 04-06-2009 16:14
Jij gaat trouwens zo weinig hersencellen overhouden na deze trip Winking my eye
Straks wordt je een nieuwe bonny sint clair :o
Snoey    posted on 04-06-2009 16:24
Tommie sint clair
www.soundcloud.com/ten-hooven
Saskia    posted on 04-06-2009 16:24
Haha
net daar en nu al de fout in :P
hahaa gaat de goede kant op schatje Happy, laughing
Tomazos    posted on 04-06-2009 20:17
Gister middag: heledag op strand gelegen.. en naar kapper geweest.. hele knipbeurt 5 euro Cool

Nou even een verslag, zover ik nog weet..

we waren weer vrij.. naja onze manager moest als enigste werken omdat er een groep duitsers in de discotheek waren.. ik en de meiden en jongens wouden heel graag naar lorett, naja goeie afspraken gemaakt.. en toen mochten we..

eerst even paar shotjes hier thuis.. "after shock" (duh).. en wij met de groep met de taxi naar lloret,
daar aangekomen gingen we gelijk naar een andere discotheek die van dezelfde eigenaar is als waar wij werken.. gratis entree.. EN, 10 mixjes voor 15 euro (1,50 per mix.. waarvan 3 kwart puur, en dan beetje frisdrank)..

naja.. na stuk of 8 Passoa jus verder voelde ik me wel aardig aangeschoten (je drinkt Bijna die glazen puur).. ik even met dj gelult, muziek uitgewisseld komt opeens een meisje: heb je anouk? ik: ben je nederlander? naja.. gesprek was er al.. zei dacht dat ze met vriendinnen enigste was.. maar wij waren ook met een groep nederlanders..

ik met een hmh collega en tevens goeie vriend WEER naar de bar.. ik: doe maar even rondje shotjes.. hij raar kijken "wil je me dood hebben ofzo", naja.. ik hele rij shotjes besteld (a 25 cent per stuk), die sambuca ging als water naar binnen.. en ondertussen met stuk of 3 pasoa glazen in de hand staan en achterover klokken..

naja ik kwam bijna niet meer uit me woorden, discotheek was zo goed als leeg dus besloten met ze allen (en die meiden..) naar een andere discotheek te gaan.. die meiden wilden mee omdat ze met ons gratis entree hebben en korting op de drank (omdat we personeel in spanje zijn)..

Liepen naar binnen, en ik en die collega gelijk weer naar de bar.. toen gingen ze (mijn gelieve collega's) weddeschappen over mij afsluiten voor 1 euro.. de domste dingen: "hoe lang gaat hij over die passoa doen, hoelang duurd t voordat hij met 1 van die meiden gaat, zaldie kotsen vanacht.. hoeveel sambuca gaat tomas nog drinke"dat soort dingen:P

toen zaten we op een getal van denk ik rond de 15 passoa Jus, en minimaal 8 a 10 sambuca.. per man.. zoveel red ik in NL echt niet.. maar hier is het anders dronken worden vanwege droge luchtvochtigheid.
lopen en praten ging amper.. lekker gezeten gedanst (zover t kon)..

toen ging de tent dicht en zijn we naar de burger king gestompeld om wat te eten.. taxi in en naar huis toe,..

thuis nog een fles sterke drank op me mond gezet.. en toen ging het bedrag van de weddeschap omhoog.. 10 euro datie gaat kotsen.. en tja Cool het moet er toch uit:P,

ik merk wel.. hier in Spanje schenken ze voor discotheek personeel echt Super sterk (veel drank.. weinig frisdrank).. maar je word hier minder snel dronke als in NL, en hier is t relax om dronke te zijn.. komt door de lucht vochtigheid zei mijn manager..

Nog even wat filmpjes/foto's van gister avond:

met 2 collega's:

Bij thuiskomst nog ff de fles erbij:

en 2 filmpjes..
(die meiden zijn collega's van mij, die waren ook al vrij ver heen.. maar die konden nog WEL Fatsoenlijk uit hun woorden komen (was eergistere wel anders)):

1: probeerde met me collega's te lulle. maare.. resultaat is anders: KLIK
2: wat zijn alle duitsers? (samen met hmh collega) KLIK

maja, vandaag lekker rustig aan.. wel stappe, niet zuipe (naja.. 1 tje dan).. zaterdag moet ik draaien voor het eerst, dan komen hier de 1e reisorganisaties aan, en dan is er bij ons de afsluiter van kroegentocht, 500 man komt met reisorganisatie mee (heb begrepen van reisorganisatie dat het 70% vrouw is), en zijn ook paar groepen zelfstandig.. hoog seizoen staat er 1700 nederlandse jongeren in de discotheek,

1 weekje draaien, daarna weer 2 weken vrij.. daarna gewoon fulltime Hoogseizoen, (behalve zaterdag, dan is het voor de spanjaarden).. dan komt ook de rest van het personeel.. nog zo'n 45 personen.. maar ik ga me inhouden met drank die 2 wekenHappy, laughingCool

en nee.. ik heb geen chick aan de haak geslagen hierSmile
User edit by Tomazos on 04-06-2009 @ 20:41:56 (11%)
thomassmith    posted on 04-06-2009 20:33
hahaha
the goodlife:P
Esmee    posted on 04-06-2009 20:42
je kijkt erg "helder"uit je ogen daar op die bank :P
baath    posted on 04-06-2009 20:45
worden er ook nog plaatjes gedraaid :P of allen maar heledagen stom zuipen Winking my eye
Tomazos    posted on 04-06-2009 20:47
vanaf zaterdag afentoe draaien (net of er nederlandse toeristen zijn), en vanaf Juli hele week behalve op zaterdag Happy, laughing,

ik moet zover ik begrepen had.. in Juni, en Juli/augustus.. in 2 a 3 discotheken draaien.. ik ben enigste nederlandse dj.. en is allemaal van 1 eigenaar.. en dan moet ik 1 dag in de week ergens anders omdat er dan 'kroegen tocht is', en hangt er net vanaf in welke discotheek ze eindigen (omdat ik nederlands door de mic kan lulle).. rest van de week in Arena, grootste discotheek hier Happy, laughing
baath    posted on 04-06-2009 20:54
vanaf zaterdag afentoe draaien (net of er nederlandse toeristen zijn), en vanaf Juli hele week behalve op zaterdag Happy, laughing,

ik moet zover ik begrepen had.. in Juni, en Juli/augustus.. in 2 a 3 discotheken draaien.. ik ben enigste nederlandse dj.. en is allemaal van 1 eigenaar.. en dan moet ik 1 dag in de week ergens anders omdat er dan 'kroegen tocht is', en hangt er net vanaf in welke discotheek ze eindigen (omdat ik nederlands door de mic kan lulle).. rest van de week in Arena, grootste discotheek hier Happy, laughing

ach dan heb je nog lekker een maandje om flink zelf opstap te gaan Winking my eye
maar klinkt allemaal niet verkeerd Happy, laughing
Saskia    posted on 04-06-2009 21:20

en nee.. ik heb geen chick aan de haak geslagen hierSmile

er is nog hoop haha Happy, laughing
wel fijn dat je het leuk hebt daar!
Tomazos    posted on 04-06-2009 21:26
Poster: Saskia

er is nog hoop haha Happy, laughing
wel fijn dat je het leuk hebt daar!

was ik te bezopen voorCool
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

147 Users online: 3 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 3.947
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.210.897

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use