Gister middag: heledag op strand gelegen..
en naar kapper geweest.. hele knipbeurt 5 euro

Nou even een verslag, zover ik nog weet..we waren weer vrij.. naja onze manager moest als enigste werken omdat er een groep duitsers in de discotheek waren.. ik en de meiden en jongens wouden heel graag naar lorett, naja goeie afspraken gemaakt.. en toen mochten we..
eerst even paar shotjes hier thuis.. "after shock" (duh).. en wij met de groep met de taxi naar lloret,
daar aangekomen gingen we gelijk naar een andere discotheek die van dezelfde eigenaar is als waar wij werken.. gratis entree.. EN, 10 mixjes voor 15 euro (1,50 per mix.. waarvan 3 kwart puur, en dan beetje frisdrank)..
naja.. na stuk of 8 Passoa jus verder voelde ik me wel aardig aangeschoten (je drinkt Bijna die glazen puur).. ik even met dj gelult, muziek uitgewisseld komt opeens een meisje: heb je anouk? ik: ben je nederlander? naja.. gesprek was er al.. zei dacht dat ze met vriendinnen enigste was.. maar wij waren ook met een groep nederlanders..
ik met een hmh collega en tevens goeie vriend WEER naar de bar.. ik: doe maar even rondje shotjes.. hij raar kijken "wil je me dood hebben ofzo", naja.. ik hele rij shotjes besteld (a 25 cent per stuk), die sambuca ging als water naar binnen.. en ondertussen met stuk of 3 pasoa glazen in de hand staan en achterover klokken..
naja ik kwam bijna niet meer uit me woorden, discotheek was zo goed als leeg dus besloten met ze allen (en die meiden..) naar een andere discotheek te gaan.. die meiden wilden mee omdat ze met ons gratis entree hebben en korting op de drank (omdat we personeel in spanje zijn)..
Liepen naar binnen, en ik en die collega gelijk weer naar de bar.. toen gingen ze (mijn gelieve collega's) weddeschappen over mij afsluiten voor 1 euro.. de domste dingen: "hoe lang gaat hij over die passoa doen, hoelang duurd t voordat hij met 1 van die meiden gaat, zaldie kotsen vanacht.. hoeveel sambuca gaat tomas nog drinke"dat soort dingen:P
toen zaten we op een getal van denk ik rond de 15 passoa Jus, en minimaal 8 a 10 sambuca.. per man.. zoveel red ik in NL echt niet.. maar hier is het anders dronken worden vanwege droge luchtvochtigheid.
lopen en praten ging amper.. lekker gezeten gedanst (zover t kon)..
toen ging de tent dicht en zijn we naar de burger king gestompeld om wat te eten.. taxi in en naar huis toe,..
thuis nog een fles sterke drank op me mond gezet.. en toen ging het bedrag van de weddeschap omhoog.. 10 euro datie gaat kotsen.. en tja

het moet er toch uit:P,
ik merk wel.. hier in Spanje schenken ze voor discotheek personeel echt Super sterk (veel drank.. weinig frisdrank).. maar je word hier minder snel dronke als in NL, en hier is t relax om dronke te zijn.. komt door de lucht vochtigheid zei mijn manager..
Nog even wat filmpjes/foto's van gister avond:
met 2 collega's:

Bij thuiskomst nog ff de fles erbij:

en 2 filmpjes..
(die meiden zijn collega's van mij, die waren ook al vrij ver heen.. maar die konden nog WEL Fatsoenlijk uit hun woorden komen (was eergistere wel anders)):
1: probeerde met me collega's te lulle. maare.. resultaat is anders:
KLIK2: wat zijn alle duitsers? (samen met hmh collega)
KLIKmaja, vandaag lekker rustig aan.. wel stappe, niet zuipe (naja.. 1 tje dan).. zaterdag moet ik draaien voor het eerst, dan komen hier de 1e reisorganisaties aan, en dan is er bij ons de afsluiter van kroegentocht, 500 man komt met reisorganisatie mee (heb begrepen van reisorganisatie dat het 70% vrouw is), en zijn ook paar groepen zelfstandig.. hoog seizoen staat er 1700 nederlandse jongeren in de discotheek,
1 weekje draaien, daarna weer 2 weken vrij.. daarna gewoon fulltime Hoogseizoen, (behalve zaterdag, dan is het voor de spanjaarden).. dan komt ook de rest van het personeel.. nog zo'n 45 personen.. maar ik ga me inhouden met drank die 2 weken

en nee.. ik heb geen chick aan de haak geslagen hier