Blanes 2009 (2/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

polly    posted on 19-05-2009 12:56
dat heb je zeker goed voor elkaar.
mag je toch trots op zijn he Coolik wacht in spanning af om je verhalen te lezen.succes daar
MaximDJ    posted on 19-05-2009 14:16
Hey?
Mooi Man! We wachten al met genoegen op je verhaalWinking my eye
Ciao!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
RenéKuppens    posted on 19-05-2009 14:32
20 juli ben ik in blanessss

als je er nog bent kom ik even tjekke
Ashley    posted on 19-05-2009 14:39
top!
heel veel succes daar Happy, laughing
Maar wat nou als het lukt, mama?
Tomazos    posted on 21-05-2009 07:58
Zo,

gister een afscheids feestje gehad dat werd georganiseerd door de manager (nederlander),
dit was een afscheids feestje bedoeld voor mij en nog paar anderen die over een week weg gaan,

ik wist niet wat voor tent het was, en wat voor muziek er was.. ik ging er meer met de instelling heen om wat mensen te leren kennen die ook daar gaan werken, dus gewoon me buurmeisje (die wou mee stappen) mee genomen en erheen gegaan..

het werd gegeven in de "tivolie" in utrecht, was een zware underground tent met een underground Techno feest..
na wat handen geschud te hebben en even gebleven te zijn.. ben ik met een paar meiden (die ook naar blanes gaan) weg gegaan en een ander feest opgezocht..

we zijn terrecht gekomen in een tent genaamd: "monza" hier was een relaxt feestje.. genaamd 'supah dupah', van house tot hip hop, alles werd gedraaid.. (was beter dan dat techno),

toen kwam ik erachter dat die meiden echt 'schijt' hadden aan alles.. ik zat lekker op een lounge bank in het lounge gedeelte en 1 van die meiden ging een dans battle aan met een donkere jongen.. dit vond ik echt prachtig om te zien.. (heel geil tegen hem aan rijden, en dan met de kont wegduwen en disse), nadat er een hele groep stond te kijken en te fluiten gaf deze zwarte jongen na zo'n 10 minuten het op, schudde een hand en gaf dr een drankje..

werd leuk maar niet super strak gedraaid, veel afkap werk wat wel jammer was.. publiek merkte het niet.. Todat dj "the flexican" kwam, die had wel paar leuke trucjes..

ik herkende als enige een paar bekende nederlanders namelijk:

'Sef' (die ook in de clip zit van Licht van de laser, was tevens ook de MC van die avond)
'dio' (die van tijd machine)
en die zanger (die sloeber) van Jeugd van tegenwoordig..

de meiden herkenden natuurlijk alleen Dio..Cool

maargoed, wel prima vermaakt Happy, laughing
Jorrit    posted on 21-05-2009 12:05
Ben je nou echt zo Rotterdam-georienteerd dat je de Monza noemt als "een tent genaamd "monza"" en ook Tivoli je weinig tot niets lijkt te zeggen? Cool
Lead    posted on 21-05-2009 13:01
Poster: Tomazos
Zo...

Voor party reports graag de Agenda gebruik. Je hebt dit topic geopent over Blanes, graag alleen ontopic reageren...
Let the BASS be louder
Tomazos    posted on 21-05-2009 15:31
Poster: Jorrit
Ben je nou echt zo Rotterdam-georienteerd dat je de Monza noemt als "een tent genaamd "monza"" en ook Tivoli je weinig tot niets lijkt te zeggen? Cool

wel van gehoord, maar ik ga vrijwel zelf nooit stappen, en zo wel dan is dat meestal escape in amsterdam.. omdat dat dichtbij is Winking my eye

Poster: Lead

Voor party reports graag de Agenda gebruik. Je hebt dit topic geopent over Blanes, graag alleen ontopic reageren...

okeHappy, laughing
Snoey    posted on 22-05-2009 04:27
Tivoli, echt een vette tent. Vooral met die onbekende rockbandjes :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tomazos    posted on 23-05-2009 07:19
Kreeg net tehoren dat we iets later open gaan, ipv 28 mei ga ik 1 juni weg (was even wat onduidelijkheid over), 6/8 juni beginnen (onderweg nog even stappen in parijs oid),

hier even een filmpje van de discotheek waar ik deze zomer staHappy, laughing, heeft een cappaciteit van 1600 mensen,

KLIK

geluid in de discotheek scheen waardeloos te wezen, dus ze hebben paar weken terug een Nieuwe EAW set erin gehangen (had ik begrepen.. de manager zei: zelfde installatie als wat Escape heeft, en Escape heeft eaw.. dat word beuke deze zomer!)

nu ik dat filmpje zie heb ik er echt zin in:D, 1 en al lol trappen!
User edit by Tomazos on 23-05-2009 @ 07:20:27 (68%)
polly    posted on 23-05-2009 13:07
dat filmpje ziet er zeker vet uit.
word jaloers op je dat je daar staat hahaha
maar plezier zul je daar zeker hebben
Crazy    posted on 23-05-2009 13:14
Ziet er zeker goed uit dat filmpje.
Weet zeker dat je er wat geks van zal maken daarzo!
Zet 'm op!
Have fun!
Ben benieuwd naar foto's/verhalen!
Ashley    posted on 23-05-2009 13:31
Zo,

gister een afscheids feestje gehad dat werd georganiseerd door de manager (nederlander),
dit was een afscheids feestje bedoeld voor mij en nog paar anderen die over een week weg gaan,

ik wist niet wat voor tent het was, en wat voor muziek er was.. ik ging er meer met de instelling heen om wat mensen te leren kennen die ook daar gaan werken, dus gewoon me buurmeisje (die wou mee stappen) mee genomen en erheen gegaan..

het werd gegeven in de "tivolie" in utrecht, was een zware underground tent met een underground Techno feest..
na wat handen geschud te hebben en even gebleven te zijn.. ben ik met een paar meiden (die ook naar blanes gaan) weg gegaan en een ander feest opgezocht..

we zijn terrecht gekomen in een tent genaamd: "monza" hier was een relaxt feestje.. genaamd 'supah dupah', van house tot hip hop, alles werd gedraaid.. (was beter dan dat techno),

toen kwam ik erachter dat die meiden echt 'schijt' hadden aan alles.. ik zat lekker op een lounge bank in het lounge gedeelte en 1 van die meiden ging een dans battle aan met een donkere jongen.. dit vond ik echt prachtig om te zien.. (heel geil tegen hem aan rijden, en dan met de kont wegduwen en disse), nadat er een hele groep stond te kijken en te fluiten gaf deze zwarte jongen na zo'n 10 minuten het op, schudde een hand en gaf dr een drankje..

werd leuk maar niet super strak gedraaid, veel afkap werk wat wel jammer was.. publiek merkte het niet.. Todat dj "the flexican" kwam, die had wel paar leuke trucjes..

ik herkende als enige een paar bekende nederlanders namelijk:

'Sef' (die ook in de clip zit van Licht van de laser, was tevens ook de MC van die avond)
'dio' (die van tijd machine)
en die zanger (die sloeber) van Jeugd van tegenwoordig..

de meiden herkenden natuurlijk alleen Dio..Cool

maargoed, wel prima vermaakt Happy, laughing

offtopic: hee op dat feest in Monza moest mijn coach quentin van honk draaien! heb je hem gehoord? draaide hij een beetje oke? haha

ontopic: die club ziet er best wel heel strak uit!Cool
Maar wat nou als het lukt, mama?
Illusion    posted on 23-05-2009 18:28
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,?

Een vriendin van mij had het woord Blanus ooit eens bedacht Cool?een blaar op je anus, Hahaaaa.

Nee maar zonder gekkigheid, ik gun het je, en hoop dat je veel plezier hebt Smile.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tomazos    posted on 27-05-2009 19:05
Gister ticket geboekt, ik en collega en 2 meiden zouden eerst met een busje gaan,

die meiden hebben een busje geregeld, maar met 2 stoelen erin (enkele kabine), dus ik en die collega moesten gister nog even snel een ticket boeken (die opeens een stuk duurder waren dan toen we de afspraak maakte om met busje te gaan) eerst zou ik in totaal (met tax e.d erbij) 48 euro betalen.. dat is nu 131,

alleen me cd's e.d nog even wegen, mischien als ik er een stapel cd bladen uithaal dat ik op 5 kilo zit (maximum voor hand bagage), en de rest doe ik in de reistas.

Dinsdag om 10.50u vliegen,

probeer nogsteeds voor vrijdag me auto verkocht te hebben, en zo niet heb ik ook een garage waar ik hem kan stallen, die gaan hem voor mij proberen te verkopen terwijl ik in spanje zit Happy, laughing,

Er zijn zo te lezen ook DJR leden die erheen gaan, kom vooral even langs, en meld je even bij mij als je er bentCool

heb dr zin an:DCoolCool
Winston    posted on 28-05-2009 18:34
Wordt de geel zwarte auto verkocht.

Wat zijn die meiden: DJ's, personal assistants of dancers? Cool
Tic Toc
User edit by Winston on 28-05-2009 @ 18:36:09 (28%)
Esmee    posted on 28-05-2009 18:37
al die keren dat ik met t vlietuig ben geweest hebben zn nognooit mn handbagage gewogen.... en die is zo goed als altijd wel zwaarder dan die 5 kilo. Heleboel boeken gaan er altijd in + puzzel boeken + al mn games die ik meeneem + laptop + digitale steenentijdperk camera = echt wel meer dan 5 kilo....
Tomazos    posted on 28-05-2009 19:14
Poster: Winston
Wordt de geel zwarte auto verkocht.

Wat zijn die meiden: DJ's, personal assistants of dancers? Cool

ja de gele zwarte auto word verkochtHappy, laughing, morgen is de laatste dag dat hij verkocht kan worden.. dus.. intresse?:P

die meiden gaan volgens mij proppen en achter de bar werkenHappy, laughing,
Vanavond is mijn laatste optreden in NL, dit weekend neem ik even lekker rust om de laatste cd'tjes te branden, nog wat mensen op te zoeken e.d Happy, laughing

dus vanavond nog even knallen Happy, laughing
Tomazos    posted on 01-06-2009 18:41
Zo,

ik heb me cd's geselecteerd, ik neem 298 albums mee, en 122 singles
me kleren tas ingepakt, (zit met broeken en shirts al op 14 kilo Cool), nog even telefoon oplader e.d bij elkaar rapen..

ik ben ook nog opzoek naar een laptop op marktplaats hier in de buurd, alleen stom dat niemand zijn nummer erbij zet!, maarja..

vanavond met het hele spul naar rotterdam, ik blijf bij een Hmh collega slapen die ook in dezelfde discotheek gaat werken, morgen om 10.50 vliegen, vanaf rotterdam. dus vandaar dat ik vanavond al ga ivm file e.d morgen ochtend.
Stevenvdvorm    posted on 01-06-2009 18:57
ik ben vorig jaar ook blanes geweest, ik vond Arenea echt een niet eruit zien als op het filmpje. Het is allemaal best oud enzo daar. Die eigenaren van arena zijn een nieuwe club gestart essencia, daar heb ik vorig jaar ook 1 avond gedraaid. Die tent, is echt zooooo mooi. Echt, helemaal top!
Arenea is wel echt gezellig, en leuke mensen daar gaat het uiteindelijk om . veel plezier daar!
ThijsG    posted on 01-06-2009 19:11
Nou Tomas, slaap goed, goeie reis en h??l veel succes! xD
Tomazos    posted on 01-06-2009 19:12
Poster: Stevenvdvorm
ik ben vorig jaar ook blanes geweest, ik vond Arenea echt een niet eruit zien als op het filmpje. Het is allemaal best oud enzo daar. Die eigenaren van arena zijn een nieuwe club gestart essencia, daar heb ik vorig jaar ook 1 avond gedraaid. Die tent, is echt zooooo mooi. Echt, helemaal top!
Arenea is wel echt gezellig, en leuke mensen daar gaat het uiteindelijk om . veel plezier daar!

Als het geluid maar vet is Winking my eye (heb daar ook weleens clubs gezien met HELE kleine jbl boxjes langs de muur.. leken wel pc speakers)..

en dat scheen wel goed te zitten.. vriend van me is dr geweest.. die zei dat het geluid wel goed was en beukend.. en had van de manager begrepen dat er afgelopen Januari een nieuwe EAW set in is gehangen samen met een full colour laser Happy, laughing,

gewoon feestje bouwen:D, volk komt toch om te feesten, een likje verf meer of minder maakt dan ook niet uit Happy, laughing

ik heb nu alles bij elkaar, even lekker douchen.. Laptop ophalen.. ga een Toshiba laptop kijken,17" 2.5ghz 4gig geheugen 300gb Hd, harman kardon speakers e.d.. hoop dat het wat is Happy, laughing,

word denk ik een kort nachtje Happy, laughing, zoiezo slaap ik altijd smiddags pas, dus best wel moeite om snachts in slaap te komen Happy, laughing
User edit by Tomazos on 01-06-2009 @ 19:16:11 (100%)
fistfull    posted on 01-06-2009 20:02
Eind?juli ben ik in blanes, (dacht in eerste instantie in augustus zoals ik eerder in t topic zei): Draai je elke avond in de?Arena? In dat geval ga ik je sowieso zien :p?
Roov    posted on 01-06-2009 20:58
Super gaaf man! Veel plezier in Blanes! Happy, laughing
Crazy    posted on 01-06-2009 21:01
Ik wens je veel plezier en succes in het mooie Spanje!
Ik weet zeker dat je de mensen wel aan het dansen krijgt!
En vergeet geen foto's, belevenissen en verhalen te posten h?Cool
Ben benieuwd naar je avontuur!Cool
User edit by Crazy on 01-06-2009 @ 21:02:21 (40%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

105 Users online: 47 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 710
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.110.228