Poster: Tomazos
Zo...
Poster: Jorrit
Ben je nou echt zo Rotterdam-georienteerd dat je de Monza noemt als "een tent genaamd "monza"" en ook Tivoli je weinig tot niets lijkt te zeggen?
Poster: Lead
Voor party reports graag de Agenda gebruik. Je hebt dit topic geopent over Blanes, graag alleen ontopic reageren...
Zo,
gister een afscheids feestje gehad dat werd georganiseerd door de manager (nederlander),
dit was een afscheids feestje bedoeld voor mij en nog paar anderen die over een week weg gaan,
ik wist niet wat voor tent het was, en wat voor muziek er was.. ik ging er meer met de instelling heen om wat mensen te leren kennen die ook daar gaan werken, dus gewoon me buurmeisje (die wou mee stappen) mee genomen en erheen gegaan..
het werd gegeven in de "tivolie" in utrecht, was een zware underground tent met een underground Techno feest..
na wat handen geschud te hebben en even gebleven te zijn.. ben ik met een paar meiden (die ook naar blanes gaan) weg gegaan en een ander feest opgezocht..
we zijn terrecht gekomen in een tent genaamd: "monza" hier was een relaxt feestje.. genaamd 'supah dupah', van house tot hip hop, alles werd gedraaid.. (was beter dan dat techno),
toen kwam ik erachter dat die meiden echt 'schijt' hadden aan alles.. ik zat lekker op een lounge bank in het lounge gedeelte en 1 van die meiden ging een dans battle aan met een donkere jongen.. dit vond ik echt prachtig om te zien.. (heel geil tegen hem aan rijden, en dan met de kont wegduwen en disse), nadat er een hele groep stond te kijken en te fluiten gaf deze zwarte jongen na zo'n 10 minuten het op, schudde een hand en gaf dr een drankje..
werd leuk maar niet super strak gedraaid, veel afkap werk wat wel jammer was.. publiek merkte het niet.. Todat dj "the flexican" kwam, die had wel paar leuke trucjes..
ik herkende als enige een paar bekende nederlanders namelijk:
'Sef' (die ook in de clip zit van Licht van de laser, was tevens ook de MC van die avond)
'dio' (die van tijd machine)
en die zanger (die sloeber) van Jeugd van tegenwoordig..
de meiden herkenden natuurlijk alleen Dio..
maargoed, wel prima vermaakt
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,?
Poster: Winston
Wordt de geel zwarte auto verkocht.
Wat zijn die meiden: DJ's, personal assistants of dancers?
Poster: Stevenvdvorm
ik ben vorig jaar ook blanes geweest, ik vond Arenea echt een niet eruit zien als op het filmpje. Het is allemaal best oud enzo daar. Die eigenaren van arena zijn een nieuwe club gestart essencia, daar heb ik vorig jaar ook 1 avond gedraaid. Die tent, is echt zooooo mooi. Echt, helemaal top!Arenea is wel echt gezellig, en leuke mensen daar gaat het uiteindelijk om . veel plezier daar!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.