Blanes 2009 (14/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

RenéKuppens    posted on 06-08-2009 19:37
Poster: Tomazos
ik mag me appartement niet eens meer uit:S,

ze hebben een vermoede dat ik wel mexicaanse griep heb.. aangezien op het nieuws was dat het heel erg heerst in blanes en lloret,
(rtl 4 e.d)
toen noemden ze dus allemaal symptonen waaraan je het mogelijk kan ontdekken, en ik heb het allemaal..
behalve diaree..

nu zit ik hier helemaal alleen.., naja. snel naar dat ziekenhuis, hopen dat ik het niet heb, en dan naar NL toe,

sergio silvano?van de Sunset in blanes zit er ook al mee. ik heb gelukkig alleen last van veel hoesten hopen dat het door de airco's komt
Tomazos    posted on 06-08-2009 20:49
ik ken dat meisje van dat verhaal..

maar ik ga dinsdag terug naar NL, en zoiezo ga ik me daar nog keer laten onderzoeken,

ik slik nu 1 ibuprofen per dag..alleen voor het slapen, ipv 1 per 3 uur en nog wat andere pillen,

en moet zeggen zolang ik het niet te warm in mijn kamer heb gaat het goed..
was net even op bed gaan liggen, en wat was ik net blij dat ik normaal wakker werd.. met raam open e.d.. is eindelijk buiten een lekker temperatuurtje nu
Renzis    posted on 06-08-2009 21:21
Damn, niet best. Is het ook zo dat veel mensen er nu daar mee rond lopen?

Beterschap. Als het goed is moet je dit op deze leeftijd uiteindelijk wel kunnen hebben, met de juiste behandeling!

Keep up!
Dyno    posted on 06-08-2009 22:08
Even een quote-je van internet geplukt:

"Spanje is met 1500 griepgevallen sowieso een grote besmettingshaard." Dus eigenlijk is iedereen die uit Spanje terugkomt een risicofactor. Deze week kwamen 27 Zuid-Limburgers terug uit Lloret de Mar en Blanes, tien hiervan waren BESMET. En dit is nog maar het begin.

http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Tomazos    posted on 07-08-2009 02:54
ik ga dus ook in nederland nog keer naar ziekenhuisWinking my eye, want wat het ziekenhuis zegt 'bronchitus' moet na paar dagen over zijn, en ik ben al meer dan een week ziek, alleen in begin niet zo erg
Dolivieira    posted on 07-08-2009 09:20
ik ga dus ook in nederland nog keer naar ziekenhuisWinking my eye, want wat het ziekenhuis zegt 'bronchitus' moet na paar dagen over zijn, en ik ben al meer dan een week ziek, alleen in begin niet zo erg

zou ik doen als ik jou was? sterkte en beterschap
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Tomazos    posted on 08-08-2009 04:37
ik sprak dj maurice vandaag even (die bekend is geworden door de skihut),
omdat hij had begrepen dat ik goed ziek was.. hoe het ging enzo,

en die zei dat Thomas berge wel mexicaanse griep heb.. en daar werkte hij afgelope week mee samen dus even een testje in NL,

maar hij zei ook dat in NL geen? testst worden gedaan, omdat mexicaanse griep niet dodelijk is.. alleen een zwaardere vorm ervan en daarbij gaat ook onbewust je mond/wangen/wallen enzo van hangen..

naja lekker kut weer..
nog geen test in NL Unhappy

ik werd vandaag op gesprek geroepen van me baas.. omdat die had begrepen dat ik dinsdag weg ging..
dat vond hij echt niet tof en ging hem veel geld kosten.. en wou geen andere dj.. toen begon hij dat ik appartement alleen krijg om uit te zieken.. en als het niet gaat dat ik naar appartement kon.. en als ik niet wou werke dat ik niet hoefde.. en hij zou me ticket betalen

naja, op die voorwaarde wilde ik wel blijven..
dus ik draaien.. gaat hele avond goed.. maurice is aan het draaien en rond half 3/3uur krijg ik het weer super koud en heel erg moe..

dus ik ging om half 4 naar me spaanse baas: ik wil naar appartement,
hij: wie gaat er draaien dan.. en licht doen??

dus ik stelde andere dj's voor, dat wilde hij echt niet hebben omdat dan iedereen weg gaat.. en andere optie was er niet..

hij bleef moeilijk doen, dus ik ging naar me NL manager van dat het echt niet goed gaat en ik terug moet.. deed me baas nog moeilijk..

toen heb ik gezegd van: doei!, jullie zoeken het maar even uit eerst dingen beloven en dan niet waar maken..

want ik vind me gezondheid belangrijker.. en spaanse bazen vinden de disco belangrijker
me NL manager gaf me groot gelijk, en me spaanse baas wist niet zogoed wat hij ervan moet denken..

zometeen na 6uur komt nederlandse management thuis en dan even goed praten.. want eerst dingen beloven.. en daarna mij willen laten werken tot sluit.. dat werkt dus echt niet..

nu wil ik ECHT dinsdag naar huis,

we hebben zegmaar een nederlands management voor iedereen hier.. (behalve voor mij lijkt wel want ik moet alles met eigenaar regelen, terwijl het in NL anders is gezegd)

die alles beetje in de gaten houd, en contact personen zijn voor de eigenaar..
en 2 spaanse eigenaren,

volgend jaar wil ik best terug.. maar nu echt graag naar NL..
ik droom zovaak over me eigen 3 persoons bedje en dik matras:$
en LEKKER eten in de koelkast.. alles wat je maar wilt.. want mama koopt het ipv dat ik alles zelf moet kopen
User edit by Tomazos on 08-08-2009 @ 04:42:30 (15%)
DJADMIN    posted on 08-08-2009 19:48
Helaas had ik al vaker zoon verhalen gehoord over daar, mooie verhalen, maar ze zijn t? zakelijk, denken niet aan het sociale.

In ieder geval, heel veel beterschap !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Dolivieira    posted on 08-08-2009 19:56
Spaniolen willen alleen geld maken al val je er dood bij neer, Dat was vroeger in Mallorca en Lloret del mar ook. ?
Bouncy    posted on 08-08-2009 23:19
dus ik stelde andere dj's voor, dat wilde hij echt niet hebben omdat dan iedereen weg gaat.. en andere optie was er niet..

hij bleef moeilijk doen, dus ik ging naar me NL manager van dat het echt niet goed gaat en ik terug moet.. deed me baas nog moeilijk..

toen heb ik gezegd van: doei!, jullie zoeken het maar even uit eerst dingen beloven en dan niet waar maken..

want ik vind me gezondheid belangrijker.. en spaanse bazen vinden de disco belangrijker
me NL manager gaf me groot gelijk, en me spaanse baas wist niet zogoed wat hij ervan moet denken..

Moet mijn baas 1 keer tegen mij zeggen, dat de zaak belangrijker is dan mijn gezondheid... dan kan hij het gelijk uitzoeken!!!
Tomazos    posted on 09-08-2009 01:51
tja, ik zit nog ziek thuis..

samen met andere dj die naar ziekenhuis moest voor operatie.. en 1 securtity gozer die ook dj is (in nl), dus wij vermaken we ons wel.. op het dak terras

en daar heb ik een FILMPJE van!!

ik had me wel even mogen scheren enzo, maja.. he..
ik ben ziek en kom uit de douche vandaan:P

KLIK
User edit by Tomazos on 09-08-2009 @ 01:51:32 (9%)
Saskia    posted on 09-08-2009 09:47
hahaha ziek zijn noemen ze dat :P
Lawrenz    posted on 09-08-2009 09:56
Lekker setje hebben jullie daar staan! Lache filmpje?Cool
Dolivieira    posted on 09-08-2009 10:35
Je moet toch wat.
Tomazos    posted on 09-08-2009 19:07
tja, ik vond het wel even de moeite waard om even te filmen Happy, laughing,

en zo ging het zo'n 5a6 uur lang door...
Dolivieira    posted on 09-08-2009 19:48
tja, ik vond het wel even de moeite waard om even te filmen Happy, laughing,

en zo ging het zo'n 5a6 uur lang door...

Maar aan dat fimje te zien gaat het wel weer de goede kant op Tomazos. Of zie ik dat verkeerd. als ik ziek ben kan ik niet zo lang draaien.
User edit by Dolivieira on 09-08-2009 @ 19:48:50 (19%)
Tomazos    posted on 09-08-2009 22:14
haha, nej..

ik lag lekker op me bank film te kijken..
en hun gingen met mixer en cd spelers naar boven.. film was af (+- 1,5 tot 2u later), en ik ben even gaan slapen half uurtje ofzo, dus zoiezo al 2,5 uur..

en nogsteeds waren ze bezig..
ging ik even douchen enzo.. waren ze nogsteeds bezig..

ach, ze hadden paar liter bier staan boven en vroegen of ik ook mee kwam draaien (zoiezo drink ik geen bier), ik heb even op een stoel gelegen daar, en toen weer lekker gaan slapenHappy, laughing

zometeen moet ik eventjes draaien, na Tony chacha, van 3 tot 5, dus zo eventjes op bed, en dan 2 uurtjes draaien..

ik verlang echt naar dinsdagHappy, laughing
Dolivieira    posted on 09-08-2009 22:27
Zo te horen heb je het een beetje gehad daar. of zie ik dat verkeerd
Tomazos    posted on 10-08-2009 00:10
zou jij het niet gehad hebben na zo'n 11 weken 7 dagen per week draaien.. en dan echt BEROERD ziek worden?.. zou jij dan ook niet liever in je eigen bedje in NL liggen, ipv een stapelbed met nog 40 andere mensen.. (niet allemaal in 1 appartement gelukkig), maar het is nooit echt rustig in de hal..
Dolivieira    posted on 10-08-2009 00:15
zou jij het niet gehad hebben na zo'n 11 weken 7 dagen per week draaien.. en dan echt BEROERD ziek worden?.. zou jij dan ook niet liever in je eigen bedje in NL liggen, ipv een stapelbed met nog 40 andere mensen.. (niet allemaal in 1 appartement gelukkig), maar het is nooit echt rustig in de hal..

Ik vond al dat je het zo lang volhield. op een gegeven moment gaat dat je parte spelen. Ik denk dat als je in nederland ben dat je zo weer het ventje bent Cool

Moet wel zeggen een topprestatie wat je geleverd heb. 11 weken en 7 dagen per week draaien. ?Ik weleens niet vaak 3 dagen draaien en dan kan ik ff een paar dagen geen DJ gear zien. Maar ik wordt ook al ouder. Toen ik zo jong was als jij kon ik ook elke dag draaien.
User edit by Dolivieira on 10-08-2009 @ 00:24:07 (48%)
Tomazos    posted on 10-08-2009 07:35
inderdaad,

in nl doe ik het 6 tot 7 weken (in de zomer) en winter meestal 3,

ik word juist gek als ik 2a3 dagen oid niet gedraaid heb.. is een soort 'verslaving'/adrenaline kick,
en daarom vind ik het niet erg om zoveel en zolang te draaien (meestal 6 a 8 uur achter elkaar knallen)..

maar was vorig jaar ook.. aan het einde van het jaar gaat het breken, dan ben je echt brak en misselijk voor even, en daarna gewoon weer verder Happy, laughing

zaten net in restaurant, en sfeer was al niet goed (gingen met 20 man eten ofzo), en me NL manager bleef maar door drammen waarom ik ga, en waarom ik niet blijf.. terwijl ik dat al zo vaak heb uitgelegd,
en ik werd er echt chagrijnig van..

ik heb ook met de grote baas gepraat.. die vroeg of ik dinsdag ECHT ging.. ik: ja, ik wil gewoon in nederland uitzieken en even rusten.. hij: denkje dat dat echt nodig is?.. ik: ja zeker ik kan gewoon niet rusten tussen 50 man personeel, en iedereen die komt storen als je ligt te slapen enzo, gewoon thuis in me eigen bedje, met alleen me moeder en broerdje, nooit geen gezeur.. volgend jaar weer Happy, laughing

(tenzij ik een vriendin heb.. maar dat hoeft hij niet te weten)

toen zeidie in het spaans zoiets van: dat is waarschijnlijk wel even het beste (iets in die trant), dus hij had er wel begrip voor,

ik ga nu lekker slapen,

me 1 na laatste nachtje:D

en dan me heeeeeeeeerlijke grote en dikke (lees: 30 cm dik) 2,5 a 3 persoons matrasje :D

beter dan een stapel bed met een matras met spiraal veren,
User edit by Tomazos on 10-08-2009 @ 07:38:20 (9%)
Laidback    posted on 10-08-2009 15:49
voor mij ook de laatste dag hier,,
Last Day In Paradise..

morgen ochtend om 10 uur rijd ik terug naar het geweldige nederlandse klimaatje (kuch kuch)

bijna 1500KM voor de boeg dus ik sla het zuipen vanavond ook maar even over haha (al voel ik em nog van afgelopen nacht :P)

moet toch zeggen dat ik me goed vermaakt heb hier de afgelopen 4 weken!
hele dagen strand / zwembad en hele avonden goed tafelen met de buurtjes en vrienden ..
ik ga dit eggg wel missen Unhappy
Didier82    posted on 14-08-2009 08:38
Hey Tomazos, inmiddels al hersteld in NL? Nog zin om terug te gaan of blijf je toch maar thuis? Cool
Tomazos    posted on 18-08-2009 14:07
ik ben idd weer thuis..

gelukkig weer beter,
volgend jaar wil ik wel weer gaanHappy, laughing

maar nu eerst opzoek naar een Nieuw plekje in NL,
Ik kan wel terug naar HMH, maar wil ook eens ergens anders kijken Happy, laughing
qntr0l    posted on 18-08-2009 14:12
Gelukkig ben je weer beter. Weten ze nu al wat je gehad hebt?

Haha, meneer heeft gewoon een luxeprobleem. Kan die terug naar de HMH, wil die ergens anders kijken. Gaaf hoor!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

122 Users online: 7 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 4.046
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.210.996