Poster: Tomazos
ik mag me appartement niet eens meer uit:S,
ze hebben een vermoede dat ik wel mexicaanse griep heb.. aangezien op het nieuws was dat het heel erg heerst in blanes en lloret,
(rtl 4 e.d)
toen noemden ze dus allemaal symptonen waaraan je het mogelijk kan ontdekken, en ik heb het allemaal..
behalve diaree..
nu zit ik hier helemaal alleen.., naja. snel naar dat ziekenhuis, hopen dat ik het niet heb, en dan naar NL toe,
Even een quote-je van internet geplukt:
"Spanje is met 1500 griepgevallen sowieso een grote besmettingshaard." Dus eigenlijk is iedereen die uit Spanje terugkomt een risicofactor. Deze week kwamen 27 Zuid-Limburgers terug uit Lloret de Mar en Blanes, tien hiervan waren BESMET. En dit is nog maar het begin.
ik ga dus ook in nederland nog keer naar ziekenhuis, want wat het ziekenhuis zegt 'bronchitus' moet na paar dagen over zijn, en ik ben al meer dan een week ziek, alleen in begin niet zo erg
dus ik stelde andere dj's voor, dat wilde hij echt niet hebben omdat dan iedereen weg gaat.. en andere optie was er niet..
hij bleef moeilijk doen, dus ik ging naar me NL manager van dat het echt niet goed gaat en ik terug moet.. deed me baas nog moeilijk..
toen heb ik gezegd van: doei!, jullie zoeken het maar even uit eerst dingen beloven en dan niet waar maken..
want ik vind me gezondheid belangrijker.. en spaanse bazen vinden de disco belangrijker
me NL manager gaf me groot gelijk, en me spaanse baas wist niet zogoed wat hij ervan moet denken..
tja, ik vond het wel even de moeite waard om even te filmen,
en zo ging het zo'n 5a6 uur lang door...
zou jij het niet gehad hebben na zo'n 11 weken 7 dagen per week draaien.. en dan echt BEROERD ziek worden?.. zou jij dan ook niet liever in je eigen bedje in NL liggen, ipv een stapelbed met nog 40 andere mensen.. (niet allemaal in 1 appartement gelukkig), maar het is nooit echt rustig in de hal..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.