Blanes 2009 (13/15)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tomazos    posted on 14-05-2009 01:45
Gister op gesprek geweest, ben aangenomen om in Blanes te komen draaien voor 2009,
zoiezo Juni, en als mijn muziek commercieel is, en de bezoekers het leuk vinden (waar ik niet aan twijfel) mag ik tot eind augustus blijven

(waar ik mee gesproken heb zijn nederlandse managers die personeel werven, en de Eigenaren (spanjaarden), die zijn nogal kritisch, en die willen veel Feest en handen in de lucht zien.. daar hangt het vanaf Winking my eye)

28 mei vertrek ik met groepje collega's met een busje naar spanje,
word een leuk avontuur,

ik wou eigelijk met het vliegtuig.. maar aangezien ik (zoals de weegschaal aangeeft), nu 10,5 kilo aan cd's(map) heb.. gaat dat hem niet worden..

en wat is nou Toffer dan met vrienden en vriendinnen waar ik in NL ook al mee werk (collega's) aan zo'n reis te beginne?:D

ik had 2 jaar terug toen ik ook naar spanje ging een soort Weblog geschreven op een ander dj forum.. wat voor dj's die dat ook een keer willen doen wel leuk was.. 'hoe dat nou eigelijk is' ik weet het al van 2007,

maar vanaf hier zal ik afentoe wat nieuws en foto's neer planten Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 14-05-2009 @ 01:56:39 (68%)

What do you think about Blanes 2009 ??

Vote :   

Tomazos    posted on 05-08-2009 21:56
ik mag me appartement niet eens meer uit:S,

ze hebben een vermoede dat ik wel mexicaanse griep heb.. aangezien op het nieuws was dat het heel erg heerst in blanes en lloret,
(rtl 4 e.d)
toen noemden ze dus allemaal symptonen waaraan je het mogelijk kan ontdekken, en ik heb het allemaal..
behalve diaree..

nu zit ik hier helemaal alleen.., naja. snel naar dat ziekenhuis, hopen dat ik het niet heb, en dan naar NL toe,
User edit by Tomazos on 05-08-2009 @ 21:57:20 (7%)
Estacy    posted on 05-08-2009 22:08
Ik hoop echt voor je dat het geen mexicaanse griep is! Beterschap!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Snoey    posted on 05-08-2009 23:11
Is het geen soa die je oploopt daar, is het de mexicaanse griep. Hopen voor je dat ze in dat geval snel tamiflu voorschrijven voordat het virus daar resistent voor is. (virussen muteren in andere varianten en bouwen net als met mensen antistoffen om zichzelf te beschermen)
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stagiar    posted on 06-08-2009 02:55
Bah, zuur man.. hopelijk heb je het idd niet, houd ons op de hoogte!

Ik draai op ibiza, 12 september. Beat That! xD

Nee, niet zo bedoeld. Het is maar een bruiloft, maar toch Happy, laughing Heb al wel contacten voor zomer 2010 om een tijdje in het buitenland te draaien, allemaal nog pril enzo. Heb sowieso een eigen stijl die ik draai, heb weinig zin om house en electro af te wisselen met 'hee hoo kutmuziek' zeg maar.

Veel feestcafe's vallen voor mijzelf dus al af.
Tomazos    posted on 06-08-2009 11:34
heel toevallig,

net nadat ik bovenstaande had getypt, ging ik lekker in bedje liggen..

word ik er weer uitgetrokke door me manager,

die zegt dat er een test rapport heen en weer is gegaan naar NL en terug..

dat ik idd mexicaanse griep heb en per direct naar ziekenhuis moet..
ik met me slaapkleding en dekentje naar ziekenhuis..

zeggen ze: je word snel geholpen want is spoedgeval..
ik heb 1 uur moeten wachten voor weer een 'gesprek', en 5 uur lang moeten wachten tot ik een dokter zag..

foto's gemaakt testjes gedaan, ik kwam dr half 9 binnen en om kwart voor 5 snachts mocht ik weer weg,

met de uitslag: je hebt bronchitus.. ofzo..

ik blij, ik ga slapen... word ik net kotsend wakker Unhappy
ik wil ECHT snel terug naar NL!!!
Lawrenz    posted on 06-08-2009 11:50
Kut man! Maar heb je nu de Mexicaanse griep of bronchitus of allebei? Niet dat het een beter is dan de ander maar heel erg duidelijk zijn ze niet, ook niet in de "spoedgevallen".
Estacy    posted on 06-08-2009 12:45
nou, ik hoop echt zwaar voor je dat je beter wordt!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Rolandje0    posted on 06-08-2009 13:02
Zwaar klote voor je man, maar is he nou die mexiaanse of Bronchitis?
justjustin    posted on 06-08-2009 13:06
Ik zou lekker naar NL gaan ook al is dat misschien niet leuk, en ik zou jezelf nog eens in NL laten onderzoeken!
Stefjuuh    posted on 06-08-2009 13:35
Wat!!! Sterkte man!!
polly    posted on 06-08-2009 13:39
Damn he. Das echt kut man.
maar is het nou een bronchitis of de mexicaanse griep?
djjh    posted on 06-08-2009 13:40
sterkte!!!
Tomazos    posted on 06-08-2009 13:43
ze zeggen geen mexicaanse griep..

werd net badend in het zweet.. (dat me rug een afdruk achterlaat in het matras, en water langs me arm naar beneden loopt), wakker.. en dat is niet helemaal goed..

moet alleen hier ff iemand hebben met internet bankieren, want die van mij is geblokeerd, zodat ik ticket kan boeken naar huis, en laat ik me daar ook nog een keer onderzoeken,
Esmee    posted on 06-08-2009 14:36
he Beterschap! kunnen je ouders geen ticket vanuit Nederland voor je boeken terug naar Nederland?
User edit by Esmee on 06-08-2009 @ 14:37:58 (19%)
Esmee    posted on 06-08-2009 14:37

User edit by Esmee on 06-08-2009 @ 14:37:38 (99%)
Tomazos    posted on 06-08-2009 14:56
dinsdag ga ik vliegenHappy, laughing,
Winston    posted on 06-08-2009 14:57
Ah, dat duurt nog een poos. Persoonlijk heb ik liever mexi dan een vreemde longziekte. Mexi gaat wel over als je jong en sterk bent. Maar sterkte en blijf positief.
Tic Toc
Saskia    posted on 06-08-2009 15:15
beterschap! Happy, laughing
Tomazos    posted on 06-08-2009 15:34
kon wel eerder dan dinsdag gaan, maar dan was de ticket 100 euro duurderHappy, laughing, vind ik beetje teveel van het goeieWinking my eye
Dniz    posted on 06-08-2009 16:18
Zo das nie zo mooi kerel.
Als ik het goed lees is het avontuur voor dit jaar voorbij.
justjustin    posted on 06-08-2009 16:35
Poster: Dniz
Zo das nie zo mooi kerel.
Als ik het goed lees is het avontuur voor dit jaar voorbij.

Uitzieken en weer terug naar SpanjeWinking my eye...
User edit by justjustin on 06-08-2009 @ 16:35:38 (7%)
Dniz    posted on 06-08-2009 16:43
Wil je niet bang maken of zo, maar dit lees ik net op GS, lijkt aardig op wat jij aan het meemaken bent.

Besmette Spanje-jongere spreektsneeze.jpg De eerste horrorverhalen over de tacohoest in den vreemde zijn binnen. Zojuist ontvingen wij onderstaand relaas van een ternauwernood meerderjarige Spanje-ganger. Als u nog redenen zocht om NOOIT de Nederlandse enclaves aan de Costa's te bezoeken. Kuch kuch. Wat zegt u? Shotjes uit een navel gelurkt in Blanes? Achter een banaan gehangen in Torremolinos? Ontmaagd in Salou? Daar is het gat van de timmerman. Het was leuk u gekend te hebben. Veel sterkte tijdens de laatste loodjes. Tot nooit meer ziens. Hatsjoe! "Beste GeenStijl: Ik lees net het artikel over de Mexicaanse griep in Spanje onder de jongeren. Precies een week geleden ben ik thuis gekomen vanuit Blanes. Daar ben ik twee weken geweest en een paar dagen n? aankomst ben ik ziek geworden. Koorts, grieperig, diarree. hoofdpijn etc. Dus ben ik naar de plaatselijke arts geweest. Binnen no-time stond de ambulance voor de deur en vertelde de arts dat ik mee moest naar het ziekenhuis in Barcelona." ?Dus ik met zwaailichten aan en loeiende sirene naar Barcelona. Daar aangekomen mocht ik de ambulance niet uit voordat de hele benedenverdieping mondkapjes op had. Dit terwijl de arts dacht dat ik geen Mexicaanse griep had. Desondanks moest ik ook in het ziekenhuis in quarantaine. Aangezien niemand Engels sprak kon niemand me vertellen wat er aan de hand was. Daar heb ik vier uur gelegen (kon nog steeds niet slapen van de pijn) met verkeerd infuus. De enige dokter die een beetje gebrekkig Engels sprak vertelde me gedurende een grote hoestbui dat er niks met me aan de hand was. De terugrit zou door het ziekenhuis verzorgd worden zodat ik nog terug kon komen op de camping. Echter, ik moest drie uur wachten op de ambulance, dus dat heb ik niet gedaan. Uiteindelijk ben ik met taxi's en de trein terug naar Blanes gegaan. Al hoestend en proestend.

Terug op de camping moesten mijnn vrienden de hele kwestie een beetje stil houden zodat er geen paniek zou uitbreken. Een vreemd verzoek aangezien het ziekenhuis beweerde dat ik niks onder de leden had.Omdat ik het toch een vreemd verhaal vond is de reisleiding met de ziekenhuispapieren naar de plaatselijke arts gegaan die goed Spaans en Engels sprak. Via hen hoorde ik dat ik waarschijnlijk bronchitis (bacteri?le infectie in de longen) had en kreeg ik een lijst met medicijnen die ik moest nemen.

Lang verhaal kort: Ik dus een week doodziek op bed gelegen, mocht geen zon, geen alcohol, geen inspanning, helemaal niks. Toch raar als je in principe alleen wat bronchitis hebt.

Uiteindelijk thuis gekomen vertelde mijn huisarts dat ik daadwerkelijk w?l de Mexicaanse griep had opgelopen. Wat ik met mijn verhaaltje probeer te vertellen is dat er veel meer mensen de Mexicaanse griep hebben (Vooral in Blanes en Spanje) dan de cijfers aangeven.Ik ben er van overtuigd dat de arts mij niet grondig wilde behandelen omdat hij bang was dat de media Blanes zouden gaan noemen in verband met de Mexicaanse Griep. Het ziekenhuis in Barcelona was doodsbang om mij terug naar de camping te sturen. Ik had daar eigenlijk een paar nachten moeten blijven maar werd zo weer buiten gezet. Het zou mij niet verbazen als ter plekke al de Mexicaanse griep bij mij was vastgesteld.

Dus m??r en m??r dan 1500 besmettingen. Mijn griepgeval is daar niet in meegerekend. Dus tel er maar vast eentje bij op. En geloof mij, er lopen er meer rond daar in Blanes. Vooral omdat ik dacht dat ik het niet had en daar vrolijk door alle uitgaansgelegenheden ben gelopen.

User edit by Dniz on 06-08-2009 @ 16:44:38 (1%)
JollyJunkie    posted on 06-08-2009 16:53
Als ik dat lees wordt ik toch bang om zondag naar zuid Frankrijk te gaan, is wel geen Spanje maar ligt er een stuk dichterbij dan NL.
Sebasz    posted on 06-08-2009 16:55
Poster: Tomazos
ze zeggen geen mexicaanse griep..

werd net badend in het zweet.. (dat me rug een afdruk achterlaat in het matras, en water langs me arm naar beneden loopt), wakker.. en dat is niet helemaal goed..

moet alleen hier ff iemand hebben met internet bankieren, want die van mij is geblokeerd, zodat ik ticket kan boeken naar huis, en laat ik me daar ook nog een keer onderzoeken,

Alvast RIP man je heb de tacogriep te pakkenCool
Bouncy    posted on 06-08-2009 17:35
Sterke man, en kijk uit met het vliegen (als je wat aan je longen hebt en je gaat vliegen moet je uitkijken met die drukverschillen!)
hoe iets zo snel kan omslaan... jeetje...
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

88 Users online: 8 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 28.798
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.198.115