Nieuwe Headphone (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ruudieboy    posted on 13-05-2009 19:21
Ik ben op zoek naar een nieuwe headphone. Het is voor mij belangrijk dat er gewoon een lekker geluidje in zit en geen moeite heeft met lage tonen. Verder moet hij gewoon makkelijk in gebruik zijn. Ik zoek eigenlijk iets tot de 100 euro, had iets gehoord over een headphone die te vergelijken was met bijvoorbeeld een HDJ1000 maar dan een stuk goedkoper.

Alvast bedankt voor je comment!

What do you think about Nieuwe Headphone ??

Vote :   

erikselhorst    posted on 14-05-2009 10:29
Mocht je nog steeds geen keus hebben gemaakt: ik heb m'n "oude" Technics RPDJ 1210 te koop.
Er zat een draadbreuk in, waardoor ik in eerste instantie een HDJ1000 heb gekocht (moest 's avonds draaien en had geen tijd om hem te repareren).
Hij is inmiddels gerepareerd (nieuwe draad van rechter naar linker schelp) en werkt weer prima...
Voor 100 euro mag je hem van me overnemen.
Stagiar    posted on 14-05-2009 11:21
Poster: carlosa
mag ik vragen waarom je mij gequote hebtConfused

Sorry, drank. Winking my eye

Heeft TS nu al een idee voor zichzelf wat ie zou moeten aanschaffen?
carlosa    posted on 14-05-2009 12:19
ahhaha...ok lekker bezig....
Winston    posted on 14-05-2009 13:46
Poster: tairip
Poster: carlosa
sony mdr-v700....echt een toppertjeee

Die is niet te koop voor 100! En die is trouwens alleen voor de erg voorzichtige gebruiker. Gaat relatief makkelijk kapot.

Het heeft niet alleen met voorzichtigheid te maken. Gewoon door het te dragen ontstaat een spanning in de hoofdband, die sterk genoeg is om een breuk te veroorzaken als ze nog geen beter materiaal gebruiken.

Ik stel ook voor de Stanton DJ PRO 2000.
Tic Toc
User edit by Winston on 14-05-2009 @ 13:48:21 (17%)
MaximDJ    posted on 14-05-2009 14:03
Poster: Winston

Ik stel ook voor de Stanton DJ PRO 2000.

Ik vind de JBsystems HP 2000 PRO toch wel mooierWinking my eye
Party Sensations. Excellence in entertainment.
erikselhorst    posted on 14-05-2009 14:16
Als je op ??n ding niet moet bezuinigen is het op een koptelefoon! Een Stanton (goedkopere versies) of een JBsystems (alle versies) zijn qua bouw niet echt stevig te noemen. Ik weet niet hoe vaak jij je koptelefoon op en af doet (of even een schelp van je oor schuift en weer terug), maar ik denk dat wanneer ik ga tellen, ik minimaal op een keer of 50 kom. Flexibiliteit en stevigheid is dus erg belangrijk.
Daar komt bij dat een goede koptelefoon niet hard hoeft te staan, omdat hij goed "afsluit". Uit ervaring weet ik dat de goedkope versies van Stanton, JBsystems en bijvoorbeeld Seinheisser dit niet doen, waardoor je hem dus harder moet zetten om er goed mee te kunnen werken.
Wees slim en spaar er een beetje bij, zodat je een goede koptelefoon kunt kopen! Je hebt immers maar 1 paar oren waar je je hele leven mee moet doen!
Winston    posted on 14-05-2009 15:12
De TS geeft geen feedback, dus wil ik niet teveel typen. Maar ik adviseer specifiek de Stanton DJ PRO 2000. Als je een andere kiest, goedkoper of duurder, dan kan het sneller fout gaan. Met de JB systems heb ik geen ervaring.

En voor bedroom use sluiten de JBsystems HP 2000 PRO en Stanton DJ PRO 2000 voldoende af.
Tic Toc
Ruudieboy    posted on 14-05-2009 23:30
Heb die van JB Systems ff besteld voor 26,08 inclusief verzendkosten Cool
Als het niks is heb ik al iemand die m over wil nemen en dan koop ik zelf alsnog een stanton ofso.
Vet bedankt voor het delen van jullie ervaringen!
Ruudieboy    posted on 16-05-2009 13:27
Whaha JB Systems is binnen.. Ben er wel tevreden over zitten extra kussentjes bij, n hoesje, verloopje je mist eigenlijk helemaal niks.. Het geluid valt me niet tegen, vervormd alleen als je hem megahard zet maar dan knalle ook de oren van je kop af. Had gistere ook n stanton op mn kop gehad van iemand en die klonk ook egt super! Is misschien wel iets voor de volgende mja heb hier zoiezo geen spijt van want het is gewoon een superdingetje voor zn geld en ik kan er toch weer n tijdje mee draaien Cool
MaximDJ    posted on 16-05-2009 13:49
mooi:D
carlosa    posted on 21-05-2009 21:56
ik heb net gekeken op internet en de sony mdrv 700..is te krijgen voor 93 euro...ik mag geen namen noemen van de site...maar mocht je het wel willen weten dan geef je maar een gil :D
edit ::: ohw zie net dat je er al 1 hebt sorry...vergeet deze post
User edit by carlosa on 21-05-2009 @ 21:57:29 (41%)
Ruudieboy    posted on 26-10-2009 10:51
5 maanden later... Jb Systems nadert het einde van zijn leven en begint bovenin te breken waar het zilverkleurige begint zegmaar... Nu toch maar een keer voor pioneer gaan denk ik zo.. staat ook wel leuker bij mn setje Happy, laughing
Estacy    posted on 26-10-2009 12:20
met een technics RP-DJ ben je anders wel een paar jaar zoet. of dat hetzelfde geval is met de HDJ 1000... (HDJ2000 is wat sterker) Verder zou ik gewoon lekker rondkijken/passen/luisteren en je niet blindstaren op Pioneer
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Milo    posted on 26-10-2009 13:24
Heb je nog geluk dat het pas na 5 maanden gebeurt ik had hem een maand intensief gebruikt en hij viel bijna uit elkaar... me pa heeft hem gemaakt, nu gebruik ik hem niet meer omdat ik sennheiser hd 25 heb gekocht geweldig ding is dat.
kuituhh    posted on 26-10-2009 14:04
die sb systems heb ik ook gehad. bagger ding joh. Dikke bass boost in dat ding. Lijkt in eerste instantie relaxt maar dat is echt niet zo. Heb nu een dj pro 2000 van stanton en wat een verschil is dat zeg!

Veel duidelijkere en zuiverdere sound komt er uit dat ding! Ben er zelf dus ook wel achter gekomen dat goedkoop duurkoop is ingeval van een HP
Spin that Sh!t BAM!
MaximDJ    posted on 26-10-2009 17:59
Dan heb ik toch een goeie ofzo:P Ik heb hem nu bijna een jaar, niks mis mee, geen barstjes of wat dan dan ook! Elk weekend doet dat ding dienst met de Drive In, en daar gaat het niet zacht aan toe....En elke dag gebruik ik em zeker een uur of 2...Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.486 days.
 Post CommentThat would be 182.9 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

64 Users online: 6 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 5.760
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.952.366