Poster: tek-zotic
als je minder dan 100 euro wil idd voor de stanton DJ pro 2000 gaan, zeer goede HP voor het geld, zit lekker, mooi geluid
Poster: Ruudieboy
Heb even gekeken naar die JBSystems en ziet er idd niet slecht uit.. En de prijs is egt waanzinnig! Als hij niet bevalt kan ik hem nog altijd als reserve houden en een iets duurdere kopen. Een reserve headphone is nooit weg.. je zou er maar eens een flightcase op zetten, zit je mooi zonder HP
Poster: MaximDJ
De HDJ 2000 doet er niet veel aan onder vind ik persoonlijk...
Poster: Esmee
en heb je die jb systems ook al uitgeprobeerd op een gig of ie niet vervormt bij hard geluid, of hij goed afsluit, en gelet op build quality? en kan je pioneer neit naar de reparatie trouwens?
ik zou ook voor een stanton pro 2000 gaan
Poster: MaximDJ
Maar goed, terug op het verhaal, ik heb dus een JBSystems HP 2000 aangeschaft (€29,95 ong.) en tot mijn verbazing, is deze SUPER! Hij zit heerlijk, goed geluid, en gaat ook lekker hard ong. 107dB! Als ik jou was zou ik gaan voor deze HP. Goedkoop en werkt super, en zijn looks zijn ook erg goed...!De HDJ 2000 doet er niet veel aan onder vind ik persoonlijk...
Poster: MaximDJHelaas is de Pioneer niet meer te repareren, flightcase met versterkers weeg ong. 30 kilo, en als dat er bovenop valt, is het over...helaas, compleet verbrijzeld..
alles is te repareren ligt er gewoon hoeveel je voor de reperatie over hebt.
pioneer kennende is elk onderdeel los verkrijgbaar.
Poster: carlosa
sony mdr-v700....echt een toppertjeee
Poster: tairipPoster: carlosa
sony mdr-v700....echt een toppertjeee
Die is niet te koop voor 100! En die is trouwens alleen voor de erg voorzichtige gebruiker. Gaat relatief makkelijk kapot.nou dat valt wel mee hoor ze hadden hem inderdaad wel iets steviger mogen maken..maarr ik heb die van mij nu al meer dan een jaar en hij is nog stees als nieuw...en hij is wel te krijgen voor 100 euro maar ik mag hier geen webwinkels noemen..dus doe ik dat ook niet
Poster: carlosa
neee hoor helemaal niks...misschien heb ik geluk...of ik ben gewoon iets voorzichtiger...of heb een minder groot hoofd nee grapje...ik hoor inderdaad wel vaak dat het snel kapot gaat...hopen dat die van mij nog lang mee gaat want ben erg tevreden....
Poster: Stagiar
Ik had eigenlijk verwacht van een user al....
Nee, laat maar.
Als ik jou was gewoon even flink checken bij een winkel. Het gaat uiteindelijk om je eigen beleving. Ik weet niet waar je precies woont maar zoek gewoon een beetje goeie djgearshop bij je in de buurt en probeer daar gewoon een aantal headphones uit. Misschien is diegene die je zoekt en die het beste bij je past wel te koop voor 40 euries. Het is voor iedereen verschillend. Ik zweer bij de RPDJ1210 omdat ik deze gewoon keihard getest heb op hoe hij zit, hoe het geluid op me over komt.Duurder maakt niet beter. Houd dat in je achterhoofd!
Poster: ProzeiPoster: MaximDJHelaas is de Pioneer niet meer te repareren, flightcase met versterkers weeg ong. 30 kilo, en als dat er bovenop valt, is het over...helaas, compleet verbrijzeld..
alles is te repareren ligt er gewoon hoeveel je voor de reperatie over hebt.
pioneer kennende is elk onderdeel los verkrijgbaar.Haha, dat denk ik ook wel, maar dan moet ik alle onderdelen van de HDJ 2000 bestellen en hem dan zelf in elkaar zetten...:P Maar er gaat toch wel vaker wat kapot...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.