DJ Gear pimpen  (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

janek    posted on 13-05-2009 00:47
Was vanavond bij de DJ-meeting in Dortmund , en heb leuke dingen  gezien buiten de normale DJ gear van Denon, Pioneer, reloop , omnitronic,traktor, vestax,zomo  enz.
Wat heel interessant was , de stand van www.djs-face.com , hier kun je je DJ gear laten pimpen naar je eigen voorstelling , geen stickers maar echte gebrande lak op bv. een DJM 700
Heb tegekke deckplates voor de DJM's + CDJ's gezien , de Technics 1200/1210 , is echt een moeite waard je te informeren , heb de deckplates van Armand van Helden , DJ Qbert en vele meer gezien , is waanzin
Kost wel wat , maar je hebt wat wat een ander niet heeft Cool

En het gekke is ook ,dat het uit mijn stad komt ,waar ik woon Cool , wist ik daarvoor niet .

Voor de pioneer fans zijn er veel mogelijkheden om je gear op te peppen
Ik zou zeggen "take a look op de site" , is de moeite waard

Jan

What do you think about DJ Gear pimpen ??

Vote :   

Saskia    posted on 27-05-2009 19:15
opzich wel leuk maar vind het soms veel te druk uit zien.. te onoverzichtelijk
carlosa    posted on 27-05-2009 20:28
Poster: Saskia
opzich wel leuk maar vind het soms veel te druk uit zien.. te onoverzichtelijk

dat komt door de ddm4000...die ziet er al best onoverzichtelijk uit...mij gaat het vooral om de feeling van de knoppen...deze is gewoon veel beter en ook mooier vind ik...
defam    posted on 27-05-2009 23:30
Grappig! Je eigen design ontwerpen en dan op de bdesbetreffende gearproduct laten zetten, cool!
Alleen zou dat voor mij alleen m'n Technics TT's zijn...mixer en cd player niet bekend daar....hihi!!

This is an old Topic

No new postings for 5.618 days.
 Post CommentThat would be 187.3 months
or a whopping 15.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 9 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 30.620
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.045.675