Ik verkoop mijn technics omwille van plaatsgebrek en ik draai heel weinig met vinyl met de aankoop van 2 pioneers.
Ongeveer 2 jaar oud en altijd op mijn kamer gestaan. Alles zit er nog bij, de stofkap is eraf gehaald direct na aankoop en dus volledig kras vrij. De technics zelf is in prima staat (geen enkele kras)!!
interessse/vragen mailen naar sam.govers@gmail.com
What do you think about [TK] 1x technics 1210 mk2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Alert : Graag een richtprijs aangeven. Je zet iets te koop dus je wilt er vanaf. Er is vast een grens waaronder je niet wilt verkopen. Geef iets daarboven aan en jullie komen er wel uit.
Hij is nog in perfecte staat, ik doe hem weg voor 350 euro. je zou kunne zeggen dat het een nieuwe is
This is an old Topic
No new postings for 5.820 days. Post CommentThat would be 194 months or a whopping 15.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.