Hallo, Ik heb 2x denon dn-s1000 en ik heb een probleempje. Sindsdien heb ik nooit problemen gehad met gekopiërde cd's op deze cd-spelers Maar nu heb ik een cd gebrand en komt er op de display te staan dat ie het niet kan lezen. Ik gebruik altijd de zelfde cd's en met die lukt het wel. Het is mp3 dus dat is ook geen probleem. Ik heb ook al de files van VBR omgezet naar CBR en toch nog lukt het niet, wat is dus het probleem?
Mvg,
What do you think about Denon leest files niet ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
lukt het met de nieuwere cd's niet of allemaal niet meer? mochten alle gekopieëerde cd's het niet meer doen lijkt hij me inderdaad stuk. Doet de cd het wel bij de andere speler of bij allebij niet meer?
Poster: JJenzz Maar nu heb ik een cd gebrand en komt er op de display te staan dat ie het niet kan lezen.
Als de spelers alleen die ene cd niet lezen en alle andere wel dan is er bij het branden van die cd iets niet goed gegaan. Wegknikkeren en nog een keer proberen.
Als je fatsoenlijke cdr's gebruikt, op niet te hoge snelheid brandt op een niet te oude brander en met burnproof uit dan zou het gewoon moeten werken.
Ik heb ze uiteraard de cd op alle 2 geprobeert en ze zeggen het allebei, dus een technisch defect lijkt mij niet mogelijk. Met de cd scheelt ook niets want ik had namelijk de liedjes van de cd-rw gewist en die er opgezet (liedjes wat nu niet gaan)...
Poster: Jenzz Met de cd scheelt ook niets want ik had namelijk de liedjes van de cd-rw gewist en die er opgezet (liedjes wat nu niet gaan)...
Wat bedoel je? Waarschijnlijk kan de denon geen cd-rw aan. Probeer weer een normale cd-r te copieren en check of alle burn settings zoals normaal zijn.
Tic Toc
User edit by Winston on 12-05-2009 @ 22:26:47 (27%)
Ik heb ze 2dehands gekocht dus weet eigenlijk niet of er nog garantie op is etc... Normaal gaan ze met die cd-rw want ik gebruik deze altijd... IK zal ze proberen op een gewone cd te zetten en ik zal jullie iets laten weten... Thx
CD-R en CD-RW zijn HEEL verschillende dingen die niet gegarandeerd beide kunnen worden gelezen. Het is normaal voor een cd speler om CD-R (Record Once) schijven te kunnen lezen, maar niet gefinalized CD-RW discs worden door maar weinig spelers gelezen.
Gebruik je CD-RW : FINALIZE je schijven voor je ze gebruikt. Later content wijzigen kan dan niet meer. Gebruik je CD-R : brand op 4x of 8x snelheid maximaal en koop goede schijven (waar je niet doorheen kan kijken tegen het licht)
Ik lees net het bericht van LEAD. Ik gebruik Philips CD-R. Tot mijn verbazing kan ik er doorheen kijken (welliswaar moeizaam). Ik heb nooit problemen gehad met deze CD-R's. Vraag: Hoe kan ik in de winkel zien of ik er doorheen kan kijken als deze op een spindel worden verkocht?
De DN-S1000 kan wel CD-RW lezen maar zorg er voor de zekerheid voor dat je de schijven finalizet als je je files erop hebt gebrand, zoals Lead al zei.
En welke software gebruik je om de schijven te branden? Drag & drop in Windows werkt niet, je zal een software als Nero moeten gebruiken om een datadisk te maken.
En ik raad CD-RW niet aan. Met de prijs van CD-R zou het toch niet meer nodig moeten zijn om met CD-RW te werken, hoewel de Denon het wel kan.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.311 days. Post CommentThat would be 177 months or a whopping 14.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...