Poster: Estacy
Ja, mooi dat dat symetrisch is, maar dat wil ik helemaal niet!
Poster: carlosa
het maakt niet echt uit waar die pitchfader zit..als die maar op die plek zit...en daarmee bedoel ik op dezelfde hoogte en ruimte naast de platter...maar goed wel apart dat je denkt dat het geen succes wordt om die redenen die je geeft. een hercules is een beginnerscontrolertje en als deze speler goed in scratchen is waarom zou je dan zoveel vinyl willen dragen elkaar...ik denk dat dit een hit gaat worden...alleen de prijs moet wel omlaag...
Poster: Woudtje
Dit wordt echt een succes, iedereen die er mee heeft gewerkt is er helemaal idolaat over. Bij mij staat deze controller ook boven aan de lijst om eens te proberen.
Poster: Twello
Ik heb ook wel intresse in het apparaat... maar mijn vraag is nog steeds niet beantwoord. Zullen er demo modellen zijn die je zelf kan uitproberen?
Poster: GD
Als ik tijd heb kom ik even op de fiets@ Tairip, werk jij bij BSE en heb je 2 HDJ1000's aan mij verkocht? Dat vermoeden heb ik al een tijdje
Poster: Twello
mmh ik kom wel denk ik want misschien wil ik het apparaat wel kopen en ik heb toch ov... hoever van het station is het?