Poster: Stefjuuh
Ben ik dan echt de enige die liever een CDJ-400 heeft staan?
Poster: carlosa
dns 3700 natuurlijk...ik heb gedraaid op de cdj 400...te kleine platter...weinig functies...erg traag....en de dns 3700 hoor ik goede dingen over en heb een aantal filmpjes bekeken..ik vind de cdj 400 een flop net als de technics sldz...
Poster: carlosa
Vind jij dan dat een cdj 400 veel funcites heeft...de platter werkt ronduit slecht..dus dat is al een functie minder naar mijn mening..geen stutters...en de platter effects zijn ook dramatisch...verder is het gewoon een simpele cdj...bijna identiek aan de cdj200
Poster: Snoey
volgens mij is dit de enige cdspeler met de stutterloop.
Poster: SnoeyKortom: de speler heeft vrij veel functies die een CDJ800 en CDJ1000 niet hebben.Dat is zeker waar. Toch jammer van de hotque's maar daarvoor krijg je de effecten, midi, loopcutter() en usb terug.
Poster: Tomazos
ik weet zeker!, dat pioneer ook gaat komen met een nieuw model waarvan je de functie kan selecteren dat de Platter mee draaid
kan haast niet anders,
Dat is mijn quote niet die jij gequoted hebt.
Je moet de CDJ-400 niet pakken op USB en MIDI inderdaad..
Poster: Rodje
ik ben voor de S3700
Wat is een ts?
Poster: timmy90
Poster: SnoeyDat is zeker waar. Toch jammer van de hotque's maar daarvoor krijg je de effecten, midi, loopcutter() en usb terug.
over welke heb je het dan? de 400 neem ik aan?
@ Adrien: De usb en midi functionaliteit op de CDJ-400 is, naar mijn mening, niet 100%, alhoewel het zeker niet verkeerd in elkaar steekt!
Ik heb zelf liever een CDJ-400 staan, omdat ik gewoon met audio cd's draai, en daar is de CDJ verrekte goed in, ik was niet tevreden over hoe de denon werkte, heb met de S3500 en de S1200 gespeeld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.